Bedankt voor de goede service

Ik heb de service enorm goed ervaren bij Wester Beenmode. Ik ben zowel in de fysieke winkel geweest in Barneveld maar ik heb ook een bestelling online geplaatst en de winkel en de webshop bevielen mij enorm. Als u opzoek bent naar goede kwaliteit sokken kan ik Wester Beenmode zeker aanraden!

Over WESTER Beenmode- en ondermode

Panty’s, panty sokken, kousenvoetjes, leggings en meer beenmode. Oók voor kinderen. U vindt het bij WESTER. Online én in de winkel in Barneveld. Voor elk seizoen is er weer een geheel nieuwe collectie beenmode. Panty’s van prachtige materialen en mooie structuren. Beenmode voor dames, keuze genoeg! Voor meisjes zijn er kindermaillots, kinderleggings, sokken, kniekousen en kinderpanty's met mooie motieven en leuke details. Jongens en heren hebben volop keuze uit stoere en comfortabele sokken. Onze geschiedenis In de jaren '50 startte Marinus Ter Haar een markthandel in partijgoederen en fournituren. In 1998 droeg hij de zaak over aan zijn schoonzoon Andre Westerink en zoon Martin ter Haar. De naam WESTER is een samenvoeging van de beginletters van hun achternamen. Al snel besloten zij om in ook een winkel te openen in de hoofdstraat van Barneveld. De winkel in Barneveld Inmiddels is Wester uitgegroeid tot een waar begrip in de omgeving en komen mensen vanuit het hele land naar de winkel voor het ruime assortiment. De partijgoederen en fournituren hebben plaats gemaakt voor een uitgebreide collectie, voor jong en oud. Zo hangt onze winkel in Barneveld het hele jaar vol met been-, nacht- en ondermode voor dames, heren, kinderen en baby's, zoals: Kniekousjes en sokjes van Condor Sokken - Panty's - Kousen - Leggings - Kniekousen Hemdjes - Ondergoed - Shapewaer Pyjama’s - Huispakken - Nachthemdjes - Badjassen