Alles is prima

Tevreden.

Alles is naar tevredenheid verlopen. Prima . Ik beveel Wester Beenmode aan om hier te kopen.

De bestelling wordt vlug verzonden

De bestelling wordt vlug verzonden.

Heel behulpzaam en snelle levering.

Mooi materiaal en goede pasvorm.

Zoals gezegd is het ook gedaan

Snelle nette levering zoals ze aangeven.

Altijd piko bello

Prompte levering, goede service en redelijke prijzen

Alles wordt snel en goed geleverd!

Mooie panty's

Perfect zittende hemden, en een hele goede service!

goede kwaliteit en snelle levering

Heel goed en veel keus

uitstekend

fijne zaak ...goede service

maar graag volgende keer een andere verpakking bij het verzenden de verpakking kwam opengescheurd en kapot aan met vr gr C Groeneveld

Goede en en snelle levering

Erg blij met m’n aankoop, en het werd erg snel geleverd.

Duidelijke website

Snelle afhandeling en verzending

Correct, goed en snel!

Mijn bestelling werd de volgende dag netjes verpakt bezorgd!

' s Middafs besteld, volgende dag in huis, geweldig!

Super!zeer snel in huis

Snelle levering !zeer tevreden

Goede service en ondergoed

Top!!

Altijd goed en zeer attent dat er gebeld wordt als er wordt gedacht dat de maten niet kloppen.

Prima! Snelle levering en compleet.

Duidelijke webshop en alles was voorradig. Heel fijn!

Super vlotte en nette service!!

Super vlotte en nette service!!

Snelle nette levering

Altijd eendenlever nette levering.

Had bestelling online geplaatst en per ongeluk op ophalen geklikt, zodat ik bij ophalen zou betalen. Direct een e-mail gestuurd met het verzoek tot opsturen. Pakket was al verstuurd voordat ik betaalverzoek kreeg. Uiteraard meteen betaald, maar op goed vertrouwen hadden ze het al verstuurd.

Service prima

Na mijn telefonische vraag werd ik snel terug gebeld

Over WESTER Beenmode- en ondermode

Panty’s, panty sokken, kousenvoetjes, leggings en meer beenmode. Oók voor kinderen. U vindt het bij WESTER. Online én in de winkel in Barneveld. Voor elk seizoen is er weer een geheel nieuwe collectie beenmode. Panty’s van prachtige materialen en mooie structuren. Beenmode voor dames, keuze genoeg! Voor meisjes zijn er kindermaillots, kinderleggings, sokken, kniekousen en kinderpanty's met mooie motieven en leuke details. Jongens en heren hebben volop keuze uit stoere en comfortabele sokken. Onze geschiedenis In de jaren '50 startte Marinus Ter Haar een markthandel in partijgoederen en fournituren. In 1998 droeg hij de zaak over aan zijn schoonzoon Andre Westerink en zoon Martin ter Haar. De naam WESTER is een samenvoeging van de beginletters van hun achternamen. Al snel besloten zij om in ook een winkel te openen in de hoofdstraat van Barneveld. De winkel in Barneveld Inmiddels is Wester uitgegroeid tot een waar begrip in de omgeving en komen mensen vanuit het hele land naar de winkel voor het ruime assortiment. De partijgoederen en fournituren hebben plaats gemaakt voor een uitgebreide collectie, voor jong en oud. Zo hangt onze winkel in Barneveld het hele jaar vol met been-, nacht- en ondermode voor dames, heren, kinderen en baby's, zoals: Kniekousjes en sokjes van Condor Sokken - Panty's - Kousen - Leggings - Kniekousen Hemdjes - Ondergoed - Shapewaer Pyjama’s - Huispakken - Nachthemdjes - Badjassen