Uitstekend en aardig

Super, alles correct

Ook als de bestelling niet voorradig is, is er altijd een oplossing

vlotte en snelle bezorging.

Hele fijne en vlotte bezorging

Snelle service en alles klopt!

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering!

de ene dag een bestelling geplaats en de andere dag geleverd super

De boxershort zit perfect en het materiaal is lekker zacht en zit niet strak ik zou ze ook aan een ander willen aanbevelen.

snelle levering, veel keus

Goede weergave van product op site. snelle levering

Bestellen. Snelle levering. Prima!

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik bestel altijd voor mezelf en voor mijn dochter. Die maten verschillen. Ik werd voordat de bestelling werd ingepakt daarover gebeld of dit juist was. Dat vind ik erg attent! Bestellingen worden snel verwerkt en opgestuurd.

Goede en snelle service!

Goed product en enorm snel geleverd, top.

Prima service!

Prima service en snelle levering!

Goed en snel

Mooie producten..

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Fantastisch en snelle levering

Verrassend goed bedrijf. Ik haalde mijn panty’s van Marianne altijd op de markt in Amstelveen. Doordat de Bijenkorf niet meer aantrekkelijk is om te bezoeken gaan we niet meer wekelijks naar de markt. Ik kan ze nu dus bij Wester bestellen.

Goede service!

Als je besteld is het snel binnen!

Tegenvaller

Had grijze panty besteld en kreeg beenkleur panty

Wat vervelend dat u niet tevreden was over uw bestelling. We hebben uw bestelling er bij gepakt en u had wineblush besteld. Dit is een beenkleur. Bij vragen over een kleur mag u ons altijd bellen!

uitstekend

snel bezorgd, artikelen goed te vinden op website.

Snelle levering en keurig verpakt.

Als ik in de buurt ben, kom ik altijd even fysiek in de winkel. Maar omdat ik nu panty’s nodig had, heb ik ze online besteld. Snelle levering en keurig verpakt. Zeer tevreden dus.

Snelle en correcte levering!

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Het bijgevoegde kaartje (met de groeten van Riet) maakt het extra leuk!

Betrouwbaar en snelle levering .

De kleuren Vd panty’s bij de webshop zouden duidelijker moeten zijn . Ze staan alleen omschreven maar het is niet te zien welke kleur bv bruin tinten het zijn . Dat zou wel makkelijker zijn . En voor jullie meer opleveren . Nu haal ik ook wel eens bij iemand anders hier uit de buurt omdat ik niet weet welke tint het is . Maar verder prima in orde .

Super snelle levering van het juiste product!

Snelle levering. Mooie beenmode

Snelle levering. Prima kwaliteit

Panty s besteld bij Wester. Snel geleverd en de kwaliteit is prima.

Over WESTER Beenmode- en ondermode

Panty’s, panty sokken, kousenvoetjes, leggings en meer beenmode. Oók voor kinderen. U vindt het bij WESTER. Online én in de winkel in Barneveld. Voor elk seizoen is er weer een geheel nieuwe collectie beenmode. Panty’s van prachtige materialen en mooie structuren. Beenmode voor dames, keuze genoeg! Voor meisjes zijn er kindermaillots, kinderleggings, sokken, kniekousen en kinderpanty's met mooie motieven en leuke details. Jongens en heren hebben volop keuze uit stoere en comfortabele sokken. Onze geschiedenis In de jaren '50 startte Marinus Ter Haar een markthandel in partijgoederen en fournituren. In 1998 droeg hij de zaak over aan zijn schoonzoon Andre Westerink en zoon Martin ter Haar. De naam WESTER is een samenvoeging van de beginletters van hun achternamen. Al snel besloten zij om in ook een winkel te openen in de hoofdstraat van Barneveld. De winkel in Barneveld Inmiddels is Wester uitgegroeid tot een waar begrip in de omgeving en komen mensen vanuit het hele land naar de winkel voor het ruime assortiment. De partijgoederen en fournituren hebben plaats gemaakt voor een uitgebreide collectie, voor jong en oud. Zo hangt onze winkel in Barneveld het hele jaar vol met been-, nacht- en ondermode voor dames, heren, kinderen en baby's, zoals: Kniekousjes en sokjes van Condor Sokken - Panty's - Kousen - Leggings - Kniekousen Hemdjes - Ondergoed - Shapewaer Pyjama’s - Huispakken - Nachthemdjes - Badjassen