Goeie sortering aan leggings.

Goede service!

Doen wat zij beloven.

Doen wat ze beloven.

Super kwaliteit

Recentelijk heb ik ook al een review achtergelaten maar geen probleem om na deze geleverde bestelling er nog een te schrijven. Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten. Had ik maar eerder deze website gevonden :-). De onderjurken (corrigerend) zitten zeer comfortabel en snijden niet in je schouders zoals die andere met verstelbare bandjes. Die waren nog wel goed dus heb ik netjes weggebracht naar de kledingbak. Misschien dat iemand anders er wel heel blij mee is. Ik ga zeker vaker bestellen bij Wester ook voor de beenmode. Een zeer tevreden klant. Met vriendelijke groet, Angelien

Besteld en alles netjes en op tijd geleverd beter kan het niet.

Artikelen vlot ontvangen, goede kwaliteit

Zie boven

Snel besteld snel geleverd

Er wordt geleverd zoals belooft.

Fijne broekjes

Goeie, stevige broekjes voor onder jurkjes en rokjes. Fijne prijs/kwaliteit verhouding. Dochter vind ze heerlijk zitten.

Heel prettig geholpen

Goede kwaliteit van de wielrenner broekjes.

Goede onderbroeken, lekkere zachte katoen

Uitstekend!

Goede producten. Snelle levering.

zitten goed die panty kousen

top die panty kousen

Goede en snelle levering, alles weer naar wens

Goede en snelle levering, alles weer naar wens

Tot nu toe goed

Wel ontvangen maar nog niet geprobeerd

Altijd attent en goede service

Goed geregeld!

Van begin tot eind is (ook in het contact )alles goed verlopen.

tevreden

Goede producten

Fijn bedrijf

Goede en snelle service!

Bestelling is goed afgeleverd

Graag zou ik willen adviseren om een track and trace code te versturen bij het verzenden van de bestelling. Zo kan je de bestelling volgen en eventueel nog een afhaalpunt kiezen, wanneer je niet thuis bent. Dat zou ik waarderen! Bvd.

Snelle levering, netjes verpakt

Keurig het gevraagde artikel op tijd ontvangen

Een goed bedrijf met goede producten.

Snelle en goede service

Hele fijne hartelijke mevrouw aan de telefoon gehad na het sturen van een mailtje

Mijn bestelling was nog niet binnen, via de mail gevraagd of jullie wisten hoe is het kon. Werd heel snel terug gebeld dat de bestelling onderweg was. Fijne ervaring!

Over WESTER Beenmode- en ondermode

Panty’s, panty sokken, kousenvoetjes, leggings en meer beenmode. Oók voor kinderen. U vindt het bij WESTER. Online én in de winkel in Barneveld. Voor elk seizoen is er weer een geheel nieuwe collectie beenmode. Panty’s van prachtige materialen en mooie structuren. Beenmode voor dames, keuze genoeg! Voor meisjes zijn er kindermaillots, kinderleggings, sokken, kniekousen en kinderpanty's met mooie motieven en leuke details. Jongens en heren hebben volop keuze uit stoere en comfortabele sokken. Onze geschiedenis In de jaren '50 startte Marinus Ter Haar een markthandel in partijgoederen en fournituren. In 1998 droeg hij de zaak over aan zijn schoonzoon Andre Westerink en zoon Martin ter Haar. De naam WESTER is een samenvoeging van de beginletters van hun achternamen. Al snel besloten zij om in ook een winkel te openen in de hoofdstraat van Barneveld. De winkel in Barneveld Inmiddels is Wester uitgegroeid tot een waar begrip in de omgeving en komen mensen vanuit het hele land naar de winkel voor het ruime assortiment. De partijgoederen en fournituren hebben plaats gemaakt voor een uitgebreide collectie, voor jong en oud. Zo hangt onze winkel in Barneveld het hele jaar vol met been-, nacht- en ondermode voor dames, heren, kinderen en baby's, zoals: Kniekousjes en sokjes van Condor Sokken - Panty's - Kousen - Leggings - Kniekousen Hemdjes - Ondergoed - Shapewaer Pyjama’s - Huispakken - Nachthemdjes - Badjassen