Geen klachten. Afgehandeld volgens de bestelling.

Goede en snelle service

De bestellingen zijn goed verzorgd!

Na bestelling artikelen snel geleverd.

Prima geholpen, zoals altijd

Als er iets niet goed is met verzending, wordt gelijk netjes opgelost. Dik tevreden

Prima voor elkaar

Verzending snel. Voor een artikel dat niet op voorraad was werd even gebeld om te overleggen over een alternatief. Top!

Super goed

Bestelling gedaan Werd na 1 uur gebeld dat de sokken niet allemaal van dezelfde kleur waren of ik wou wachten of een ander kleur er bij dit gedaan Sokken waren de volgende dag in huis

Snelle service en goede kwaliteit

Zie boven

Zoals eerder,ook nu heel tevreden

Bestelling is prima verzorgd! Wester is een hele fijne winkel met vriendelijk behulpzaam personeel!

Overzichtelijke site, prijs-kwaliteit in verhouding,snelle bezorging.

Gezien de ervaring, is het een aanrader.

Goede en snelle service!

Als je wat besteld dan is het na een paar dagen binnen!

Netjes en snel!

Veel keuze in beenmode. Bestelling wordt altijd correct en snel geleverd.

Al bekend met het merk . Dit ondergoed zit fantastisch

Snelle behandeling en levering

Shoppen online zoals je graag wilt

Snelle levering mooie winkel

Overzichtelijke website en goede aflevering.

Geen ervaring

Ik heb nog niets ontvangen

Helaas is er door de sinterklaas drukte vertraging bij PostNL (zoals we u ook persoonlijk hebben laten weten). Wij verzenden onze pakketjes binnen 24 uur. Is het door omstandigheden niet mogelijk dan krijgt u daar altijd bericht van. Hopelijk Komt PostNL nu snel bij u langs!

Ondanks foutje super goed opgelost.

Al jaren zijn wij klant goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Goede levering en goed product!

fijn

Fijne pantys, en snelle levering.

Goed en snel een goed product

Snelle levering netjes verpakt zeer tevreden met het resultaat

Al jaren de beste winkel in beenmode vinden wij

Na vele jaren recreatief op de Veluwe door te hebben gebracht (Voorthuizen). Waarbij we regelmatig naar de winkel Wester Beenmode gingen in Barneveld. Nu wonen we in Aalten en bestellen we de sokken bij Wester Beenmode Online. En dat is ons supergoed bevallen . Een 10 voor Wester Beenmode.

Zeer snelle service

Nadat ik in de winkel was geweest en vriendelijk was geholpen, heb ik online nog wat besteld en dat werd erg snel geleverd. Prima service

Jan van Schaffelaarstraat 11 3771 BP Barneveld

+31 318469999

Over WESTER Beenmode- en ondermode

Panty’s, panty sokken, kousenvoetjes, leggings en meer beenmode. Oók voor kinderen. U vindt het bij WESTER. Online én in de winkel in Barneveld. Voor elk seizoen is er weer een geheel nieuwe collectie beenmode. Panty’s van prachtige materialen en mooie structuren. Beenmode voor dames, keuze genoeg! Voor meisjes zijn er kindermaillots, kinderleggings, sokken, kniekousen en kinderpanty's met mooie motieven en leuke details. Jongens en heren hebben volop keuze uit stoere en comfortabele sokken. Onze geschiedenis In de jaren '50 startte Marinus Ter Haar een markthandel in partijgoederen en fournituren. In 1998 droeg hij de zaak over aan zijn schoonzoon Andre Westerink en zoon Martin ter Haar. De naam WESTER is een samenvoeging van de beginletters van hun achternamen. Al snel besloten zij om in ook een winkel te openen in de hoofdstraat van Barneveld. De winkel in Barneveld Inmiddels is Wester uitgegroeid tot een waar begrip in de omgeving en komen mensen vanuit het hele land naar de winkel voor het ruime assortiment. De partijgoederen en fournituren hebben plaats gemaakt voor een uitgebreide collectie, voor jong en oud. Zo hangt onze winkel in Barneveld het hele jaar vol met been-, nacht- en ondermode voor dames, heren, kinderen en baby's, zoals: Kniekousjes en sokjes van Condor Sokken - Panty's - Kousen - Leggings - Kniekousen Hemdjes - Ondergoed - Shapewaer Pyjama’s - Huispakken - Nachthemdjes - Badjassen