Prachtig lint. Mooie kleuren

Bestelling volgende dag al ontvangen, er miste 1 artikel, even contact gezocht met bedrijf en werd ook meteen nageleverd. Super service!

Nog niet gebruikt . Ik heb het gekocht voor het inpakken voor een dorpsvereniging

Snel geleverd maar nog niet gebruikt

Snel en accuraat.

Vond deze site op Google, was op zoek naar krafttasjes. Duidelijke foto en omschrijving van het product en werd snel geleverd.

Heel blij met dit product.

Goede ervaring

Snel bezorgd, goede kwaliteit lint!

fijn bedrijf mooie producten

Op zoek naar mooie raffia kwam ik op de site van Decoma terecht, hele mooie produten, fijne website en snel geleverd.

Al meerdere keren bestel....hele snelle levering en perfect verpakt.

Snelle levering, prima producten

De bestelde cadeaulinten zien er mooi uit en zijn precies zoals ik had gehoopt.

Gekregen wat ik besteld had, snelle levering.

super service, de volgende dag al bezorgd, netjes verpakt.

Prima bedrijf, zou er zeker weer bestellen.

prima service, snelle afhandeling van de bestelling.

Duidelijke website en snelle reactie om bestellingen af te halen.

Ziet er goed uit, ben er blij mee.

Ik ben tevreden;

Snel geleverd, duidelijke website en zag er prima uit wat ik had besteld

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

Nvt

Heel blij mee

Zeer positief!

Snelle reactie op vragen en snelle levering!! Top!!

Gewoon goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer goed.

Snelle levering, product zoals verwacht, toppie, ben zeer tevreden

lekker snel geleverd

perfect en snel

Super service!

Omdat niet alles leverbaar was in 1 keer, maar wel de spullen zsm nodig waren werden de producten in 2 gedeelten geleverd. Top service!

Niet op tijd

Ik heb besteld omdat op jullie site stond dat over een dag zal ik ontvangen maar paar dagen later heb ik anders gekocht dus gebaseerd op de foutieve beloofde heb ik besteld Dus slechte service en klant op de verkeerde spoor zetten

Beste Shahla, Bedankt voor het plaatsen van de review. U heeft op vrijdag vóór 15.00 uur uw bestelling gedaan en deze is door ons dezelfde werkdag verzonden. Aangezien GLS niet op zaterdag levert, zoals op onze website en in onze voorwaarden staat vermeldt, is het pakket op de eerstvolgende werkdag (maandag) netjes door GLS afgeleverd. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Dave Decoma B.V.

Perfect, precies wat we bedoelden.

We waren op zoek naar doorzichtige verpakkingen voor cadeau pakketten. Op jullie site vonden we precies wat de bedoeling was. Ook nog in verschillende maten. De prijs viel ons ook nog mee. Dus perfect!!!!!

Fast delivery, good product.

Snel en netjes geleverd

Alles was heel snel binnen en goed verpakt.

Over Decoma B.V.

Decoma B.V. is sinds 2006 dé leverancier voor luxe en trendy cadeauverpakkingen en decoratie artikelen voor zakelijke klanten en particulieren. Wij leveren een breed assortiment inpakpapier, cadeaulinten, draagtassen, kadozakjes en nog veel meer. Kleine afnames zijn bij ons ook mogelijk. Bij ons kunt u terecht voor: - Een eerlijk en deskundig advies. - Snelle levering uit eigen voorraad. - Goede en vriendelijke service. Adres: Impact 10 6921 RZ Duiven Tel: 026-7857872