bestelling naar wens uitgevoerd

Prima ervaring met bestellen en later met telefonisch onderhoud vanwege nabestelling.

Fijne Duidelijke Website

Mooie duidelijke website. Overzichtelijk. Juiste prijs kwaliteit van de producten die ze leveren.

Zeer tevreden; mooi product!

Fijn product en snelle levering

Leuke klavertjes 4

Keurig op tijd geleverd, goeie kwaliteit klavertjes 4 van hout die perfect zijn als gelukswens Blij mee!

Makkelijke site, snelle levering.

Zeer vlotte en correcte levering.

De organisatie van de levering is uitstekend. Uiteraard moeten de producten correct zijn en dit is zo.

accurraat en snelle levering

Heel prettig een snelle en goede levering!!

Duidelijke site,veel keus en snelle levering

Mooi bedrijf, goede service, snelle levering

Mooi bedrijf, goede service, snelle levering

De levering was precies wat ik er van verwachte

Heel tevreden

Er is ruime keus op de site, bestellen gaat eenvoudig en de bestelling wordt snel verzonden!

Afhandeling bestelling prima. Product iets beschadigd.

Bij 1 rol tafelloper was 1 / 1,5 mtr gekreukt en kon ik daardoor niet gebruiken.

Top service!

Snelle levering, goed product!

Efficient

voldoende info, makkelijk navigeerbare website. Prompt geleverd. Betalingslink prima

jammer dat zo geleverd werd

doos werd beschadigd geleverd omdoos helemaal doorweekt plasticzakken was beetje nat en sommige kartonnetjes doorweekt erg jammer

Top! Duidelijke site, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht; overzichtelijke webshop. Levering snel en netjes verpakt.

Snelle levering en netjes verpakt.

Voor de 2e keer besteld bij Decoma, keurig. Niets op aan te merken!

Perfecte kwaliteit en levering

Blij verrast met de Organza zakjes. Zorgvuldig verpakt en de kleuren komen exact overeen met de foto's van de website. Voor mij sowieso voor herhaling vatbaar en ik zal Decoma zeker aanbevelen.

Mooi degelijk sieraden draad

Rafelt niet, mooie glans

Duidelijk en goede webshop

Webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Alles perfect!

Fijne zaak!

prima en snelle levering

prima en snelle levering

Ruime keus en snelle levering

Al een paar keer besteld hier en altijd tevreden over de kwaliteit van zowel de producten als de snelle levering. Gewoon een fijne shop.

Altijd snelle en correcte levering

Veel keus

Impact 10

6921RZ Duiven

+31267857872

Over Decoma B.V.

Decoma B.V. is sinds 2006 dé leverancier voor luxe en trendy cadeauverpakkingen en decoratie artikelen voor zakelijke klanten en particulieren. Wij leveren een breed assortiment inpakpapier, cadeaulinten, draagtassen, kadozakjes en nog veel meer. Kleine afnames zijn bij ons ook mogelijk. Bij ons kunt u terecht voor: - Een eerlijk en deskundig advies. - Snelle levering uit eigen voorraad. - Goede en vriendelijke service. Adres: Impact 10 6921 RZ Duiven Tel: 026-7857872