TOP, snel en goed

Snel en goed en redelijke prijs

Goede service en de bestelling is uitstekend verzorgd.

Uitstekend.

Overzichtelijke duidelijke site. Precies gekregen wat besteld werd. Snelle service.

Makkelijke website, snelle levering en prima kwaliteit...

Prima product!

Ben tevreden.

Duidelijke site en binnen een dag in huis.

Prima product

Prima product, snelle levering

Snelle levering, Ging wat mis maar is netjes en snel opgelost. Ik ga zekers vaker bestellen.

voldoende

Het product is goed en de levering snel. Ik zou echter 5% korting krijgen als ik mij liet registreren, heb ik gedaan en bij het afrekenen kwam het er eerst bij en daarna niet meer. Erg vreemd.

Precies wat ik zoch voor een goede prijs

Tien kleuren lint

Super goed geregeld

Snelle en nette levering.

snelle verzending en afhandeling van nabestelling

grote keuze en goed advies bij telefonische opvraag informatie

Kwaliteit

Snelle levering, kwaliteit aan goederen.

Gemakkelijk te bestellen en op tijd geleverd, zeer tevreden

Al jaren goede ervaring

Alles prima verlopen

correcte levering

mooi lint

Top Levering en top kwaliteit

Goed product tegen een goede prijs. Levering was ook snel en netje en werd goed op de hoogte gehouden. Ik geef nooit 5 sterren want er is altijd ruimte voor verbetering, maar 4,5 ster hadden ze zeker gekregen als ik die kon geven.

Super snelle service Producten zijn precies wat ik wilde !

Leuke doosjes

Leuke doosjes om kleine cadeautjes in te doen. Snel reactie op een vraag in de mail. Snel verzonden en al helemaal in elkaar gevouwen en geplakt. Wel jammer dat er een paar een beetje veel lijm hadden waardoor ze lelijk wit uitgeslagen zijn en een paar met de vouw naar binnen waardoor de wanden beetje hol staan maar ik versier die paar wel een beetje extra. Vandaar 1 ster minder. Niet heel goedkoop maar wel gewoon goed en leuk.

Telefonisch de voorraad gecheckt, erg vriendelijk tewoord gestaan aan de telefoon, daarna de bestelling online geplaatst, volgende dag in huis. Super -tevreden en zie uit naar de volgende samenwerking. Wel te groot ingekocht, 2 rollen niet gebruikt, kunnen die geretourneerd worden? Hartelijke groet, Edward de Zwart, Edmosfeer.

Perfect!!

Producten als verwacht.

Altijd snel en goede producten!

Als er een keer een product niet op voorraad is wordt ik altijd netjes gebeld of geïnformeerd via de mail.

snelle levering en goed product

volgende dag al geleverd. Netjes verpakt. Diamantzakken precies de juiste maat.

Over Decoma B.V.

Decoma B.V. is sinds 2006 dé leverancier voor luxe en trendy cadeauverpakkingen en decoratie artikelen voor zakelijke klanten en particulieren. Wij leveren een breed assortiment inpakpapier, cadeaulinten, draagtassen, kadozakjes en nog veel meer. Kleine afnames zijn bij ons ook mogelijk. Bij ons kunt u terecht voor: - Een eerlijk en deskundig advies. - Snelle levering uit eigen voorraad. - Goede en vriendelijke service. Adres: Impact 10 6921 RZ Duiven Tel: 026-7857872