Kwaliteit

Snelle levering, kwaliteit aan goederen.

Gemakkelijk te bestellen en op tijd geleverd, zeer tevreden

Al jaren goede ervaring

Alles prima verlopen

correcte levering

mooi lint

Top Levering en top kwaliteit

Goed product tegen een goede prijs. Levering was ook snel en netje en werd goed op de hoogte gehouden. Ik geef nooit 5 sterren want er is altijd ruimte voor verbetering, maar 4,5 ster hadden ze zeker gekregen als ik die kon geven.

Super snelle service Producten zijn precies wat ik wilde !

Leuke doosjes

Leuke doosjes om kleine cadeautjes in te doen. Snel reactie op een vraag in de mail. Snel verzonden en al helemaal in elkaar gevouwen en geplakt. Wel jammer dat er een paar een beetje veel lijm hadden waardoor ze lelijk wit uitgeslagen zijn en een paar met de vouw naar binnen waardoor de wanden beetje hol staan maar ik versier die paar wel een beetje extra. Vandaar 1 ster minder. Niet heel goedkoop maar wel gewoon goed en leuk.

Telefonisch de voorraad gecheckt, erg vriendelijk tewoord gestaan aan de telefoon, daarna de bestelling online geplaatst, volgende dag in huis. Super -tevreden en zie uit naar de volgende samenwerking. Wel te groot ingekocht, 2 rollen niet gebruikt, kunnen die geretourneerd worden? Hartelijke groet, Edward de Zwart, Edmosfeer.

Perfect!!

Producten als verwacht.

Altijd snel en goede producten!

Als er een keer een product niet op voorraad is wordt ik altijd netjes gebeld of geïnformeerd via de mail.

snelle levering en goed product

volgende dag al geleverd. Netjes verpakt. Diamantzakken precies de juiste maat.

ALLES KLOPTE

ALLES KLOPTE

bestelling zoals ik het had verwacht.

Mijn bestelling is mooi op de afgesproken tijd, goed verpakt, geleverd.

Snelle levering en veel keuze in verpakkingsmateriaal, goede kwaliteit

Besteld en de volgende dag al in huis.

Snel en precies zoals besteld

Decoma levert ons snel en hetgeen geleverd wordt, is exact zoals voorgesteld

top!

De artikelen werden snel geleverd en de kwaliteit is prima! Ik ben zeer tevreden.

Makkelijk besteld en snel geleverd

De site is overzichtelijk en bestellen gaat allemaal lekker snel.

Snelle levering en goed verpakt

Snel, minder prettig is dat je hier zoveel tijd aan moet besteden.

Sneller geleverd dan voorzien

Super snelle levering en goede service!

Ik heb advies gevraagd en werd snel geholpen. Erg blij met mijn bestelling.

Heel goede kwaliteit en snelle levering!!

Vlot en goed geleverd

Mooie zakjes

Snelle levering en hele fijne klantenservice!

Mijn bestelde producten waren enorm snel geleverd en waren van goede kwaliteit, precies wat ik nodig had. De klantenservice is heel fijn en vriendelijk, en denkt goed met je mee.

Snelle Service

Mooie strikjes, precies waar ik op zoek naar was. Snelle service!

Impact 10 6921RZ Duiven

+31267857872

Over Decoma B.V.

Decoma B.V. is sinds 2006 dé leverancier voor luxe en trendy cadeauverpakkingen en decoratie artikelen voor zakelijke klanten en particulieren. Wij leveren een breed assortiment inpakpapier, cadeaulinten, draagtassen, kadozakjes en nog veel meer. Kleine afnames zijn bij ons ook mogelijk. Bij ons kunt u terecht voor: - Een eerlijk en deskundig advies. - Snelle levering uit eigen voorraad. - Goede en vriendelijke service. Adres: Impact 10 6921 RZ Duiven Tel: 026-7857872