Sneller geleverd dan voorzien

Super snelle levering en goede service!

Ik heb advies gevraagd en werd snel geholpen. Erg blij met mijn bestelling.

Heel goede kwaliteit en snelle levering!!

Vlot en goed geleverd

Mooie zakjes

Snelle levering en hele fijne klantenservice!

Mijn bestelde producten waren enorm snel geleverd en waren van goede kwaliteit, precies wat ik nodig had. De klantenservice is heel fijn en vriendelijk, en denkt goed met je mee.

Snelle Service

Mooie strikjes, precies waar ik op zoek naar was. Snelle service!

Uitstekend.

Prima, snelle levering.

Snelle levering en mooie producten

Ik heb vloeipapier besteld, goud satijnlint en kerstballetjes. Kleuren kwamen goed overeen met de afbeelding. Snelle en nette levering. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Product voldoet geheel aan de verwachting

Duidelijke site. Product komt goed overeen met getoonde foto's. En hele snelle levering

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en supersnelle levering

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en supersnelle levering

Alles was prima.

Ok

Besteld is gekregen

Vandaag besteld voor 12.00 morgen in hui

Uitstekende service! Heel snel geleverd!

Uitstekende service! Volgende dag al reeds geleverd!

Stevige lint

Goed lint en snelle levering.

Snelle service, goede producten!

Bestelling snel binnen, producten zoals verwacht

Nvt

Super producten zoals besteld geleverd happy

top producten, goede prijzen en zeer snel geleverd

Niet ok

Foute maat geleverd! 43 besteld en 45 gekregen!

Beste Cindy, Bedankt voor het plaatsen van de review, maar wij vermoeden dat u deze bij het verkeerde bedrijf heeft geplaatst. Het lijkt te gaan om schoenen, maar die verkopen wij niet. Met vriendelijke groet, Dave Decoma B.V.

snelle en correcte service

goed bereikbaar per telefoon en snelle en correcte service.

Leuke verpakkingen, precies wat ik bedoelde, en snel geleverd

Voor een beetje opvulling van ons kerstpakket had ik Sizzlepak goud gekozen, maar geen idee hoeveel we daarvoor nodig hadden. Ik heb contact opgenomen en mijn vraag uitgelegd wat de bedoeling was en goed advies gekregen. Het is goed verpakkingsmateriaal, alleen vonden wij het wel jammer dat de foliezakken per 100 besteld moesten worden en niet per 50, nu hebben we er nog best veel over, maar die kunnen we in de toekomst nog wel eens gebruiken

Product naar verwachting, snel geleverd

Product naar verwachting, snelle levering.

Impact 10

6921RZ Duiven

+31267857872

Over Decoma B.V.

Decoma B.V. is sinds 2006 dé leverancier voor luxe en trendy cadeauverpakkingen en decoratie artikelen voor zakelijke klanten en particulieren. Wij leveren een breed assortiment inpakpapier, cadeaulinten, draagtassen, kadozakjes en nog veel meer. Kleine afnames zijn bij ons ook mogelijk. Bij ons kunt u terecht voor: - Een eerlijk en deskundig advies. - Snelle levering uit eigen voorraad. - Goede en vriendelijke service. Adres: Impact 10 6921 RZ Duiven Tel: 026-7857872