Producten niet geleverd

Medio november producten besteld. Deze zijn 16 dagen later nog niet geleverd. Inmiddels meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar krijg geen reactie terug. Er wordt wel een zogenaamd Track & Trace link toegestuurd van GoParcel, maar deze veranderd dagelijks het aflevermoment naar de volgende dag.

Het kwam alsnog goed…

Na 1,5 week op mijn bestelling te hebben gewacht, hem alsnog ontvangen. In eerste instantie geen contact te krijgen via mail/telefoon/contactformulier. Een deel van mijn bestelling bleek niet op voorraad, hier heeft MijnDrogist echter een keurige oplossing voor gevonden. Al met al dus tevreden!

Pakket kwam kapot aan en klantenservice reageer niet op mail en ticket.

Het pakket komt kapot aan, zijn 3 flessen dettol toevoeging voor de was kapot en alle andere producten zit onder de Dettol. Direct een mail gestuurd met foto’s en na geen antwoord te hebben gekregen via mijn account een ticket aangemaakt waar ook niet op word gereageerd. Ontzettend slechte klantenservice.

Snelle handling van MijnDrogist, helaas haalde DHL de boel naar beneden

Makkelijk te bestellen via de website, mobiel iets lastiger, maar nog goed te doen. Goede prijs ten opzichte van winkels. Binnen enkele uren was het al aangeboden voor verzending. Helaas heef hier DHL de boel verpest, ik had duidelijk bij de bestelling aangegeven voor daglevering, DHL besloot het in de avond te gaan bezorgen. Als ik dat had gewilt, had ik dat op de website wel aangegeven.

Prettig

Waarom blijven vragen. Hou eens op!!!

Super en snel geleverd

Super goed en snel geleverd Bedankt voor de handgel als cadeau

geweldig

Alles was heel goed verlopen van het opzoeken van de producten tot het afleveren thuis, in één woord geweldig

Jammer, leek zo goed!

Bestelling netjes op tijd ontvangen, maar zoals aangegeven een Dettol handgel cadeau gekregen alleen deze was 5 maanden over de datum qua houdbaarheid en niet meer bruikbaar. Niets cadeau geven is dan beter!

Niet oké!

Bestelling niet compleet na 2 leveringen nog altijd niet in orde. Contact met klantendienst is nog slechter bijna geen reactie. Telefoon nummer van op de site werkt niet.

Héél tevreden met mijn producten .

Kon deze grote emmertjes nergens meer bestellen . Eindelijk heb ik terug iemand gevonden die me ermee kan verder helpen . TOP

Zoals de levering besproken was zo inzet ookgegaan

Netjes, prettig en tot een volgende keer

product was zoals besteld

De levertijd van de bestelde producten, 3 flessen Woolite, werd door MijnDrogist totaal onjuist aangegeven, ( tussen 14.00 en 18.00) De aflevertijd die de vervoerder (DHL) opgaf (17.30 en 20.55) klopte gelukkig wel. Zou je de tijd van MijnDrogist aanhouden, dan zit je onnodig te wachten.

Heel Goed ben tevreden

Middel helpt

Helemaal tevreden

Besteld en direct geleverd

Twee maal pech bij de verzending

Ik deed een bestelling en een paar dagen later kreeg ik bericht van postNL dat mijn bestelling beschadigd was en terug gestuurd werd naar de afzender. Ik verwittigde mijndrogist.nl en die beloofden onmiddellijk een nieuwe zending op te sturen. Enkele dagen later kreeg ik een zending die totaal beschadigd was en nog aan het uitlopen was op mijn voetpad. Er was één fles helemaal uitgelopen in de verpakkingsdoos. Nu belooft mijndrogist.nl een nieuwe fles op te sturen. Die moet ik dus nog ontvangen. Eigenlijk denk ik dat postNL mij de eerste beschadigde zending heeft geleverd en de tweede per vergissing weer naar mijndrogist.nl heeft terug gestuurd…. Wie zal het zeggen ???

De bezorgdienst DHL inbegrepen

Jullie verzending was snel, maar de DHL is nu nog niet geweest met mijn bestelling en geeft aan dat mijn pakje al twee keer geleverd is en één keer dat ik niet thuis was. Ik zou een andere bezorger zoeken.

Snel en voordelig winkelen

Goede producten en snel geleverd

Scherpe prijzen en snel geleverd.

Snelle levering, goede prijzen!

Snelle levering, goede prijzen

supper

Snelle levering. Veel keuze aan betaalbare prijs.

Snel, netjes en voor prima prijsjes!

Ik ben zeer tevreden

Perfect!Beste prijzen, beste service!

Beste prijzen, beste service!

Mooie prijzen en snelle levering.

Ik had enkele prijzen op verschillende site’s vergeleken en deze kwam er als beste uit. +als extraatje nog een cadeautje bovenop. Tussen bestelling en in ontvangst nemen was er ook maar 1 dag.

Tevreden. Zeer snel geleverd. Had niet gelijk alles ontvangen maar dat werd direct en snel in orde gemaakt. Ik zou er weer bestellen.

Over MijnDrogist.nl

Op MijnDrogist.nl vind je drogisterijproducten van bekende A-merken met iedere week scherpe aanbiedingen. Het is onze passie om naast aantrekkelijke prijzen, de producten ook discreet, veilig en snel bij je thuis te bezorgen. Hoe fijn is het om als het jou het beste uitkomt te bestellen en de producten de volgende dag al discreet en veilig in huis te hebben. Jouw gemak staat bij ons voorop.