goed,maar opdringerig

de service is snel: tevreden De verpakking is veel te groot, was het in een passend doosje gedaan, had het door de brievenbus gekund: ontevreden. te opdringerig qua e-mail : ontevreden

Alles in orde. Op tijd en correct geleverd. Dankjewel

Was in orde

Snel bestellen en snel geleverd

Helemaal goed

Volgens afspraak

zeer geod

zeer goed

Tevreden met de producten

Ik heb wat huidverzorging producten besteld en alles is zoals verwacht.

In één woord TOP...

Van bestelling tot levering helemaal top... Je wordt perfect op de hoogte gehouden van je pakketje... Alles zoals afgesproken.. Dus helemaal goed.. Zou zeggen probeer het uit..

Snelle levering.

Groot assortiment. Heel voordelig en snel bezorgd.

fantastisch

snel ontvangen en netjes ingepakt, ga zeker vaker bestellen !!!

Prima levering voor een goede prijs!

Bestelling ging soepel, snel, maar was iets optimistisch met de levertijd. Uiteindelijk toch redelijk snel binnen gekregen!

Soepel en goede service

… in alle opzichten

Snel en goed geleverd

Duidelijke en vriendelijke website

Alles iedere keer naar wens

Prima service en niet duur

Dat alles correct en snel wordt geleverd.

Receive product but all expired.

I bought Dettol handgel - Op basis van alcohol - Handgel from MijnDrogist.nl, 10 bottles in total, on 3 July, 2022. All 10 bottles were expired in May 2022 upon inspection when I have received the package next day. I then ask for return and still waiting for the procedure to complete.

• Would you recommend us? No

Goede service- correct

Product was snel gevonden en snelle levering. Zeer tevreden en echt aan te bevelen.

Snel en discreet

Bestellen was makkelijk, de prijs was lager dan gemiddeld. Gratis en snelle verzending. Komt aan in een witte doos dus niemand weet wat voor product je besteld

Prima opgelost/goede kwaliteit

Prima probleem opgelost

Verzending niet goed uitgevoerd

Prima website en service.

Heel slecht

Na 12 dagen nog steeds op mijn pakje aan het wachten.

Goede service, maar zeer slecht verpakt en erg vertraagde bezorging

* De eerste bestelling werd direct weer meegenomen door de bezorger: het pakket was voor iemand anders bestemd. In de daaropvolgende mail stond dat het geweigerd was en teruggestuurd werd naar de leverancier. Terugbetaling was al een feit. * een nieuwe poging gedaan: de tweede bestelling. Deze zou op zaterdag worden bezorgd, maar werd uiteindelijk op dinsdag bezorgd. Ik doe de (dunnen kartonnen) doos open en wil een grote doos zout voor de vaatwasser eruit halen. De bodem scheurt eruit en de verpakkingsdoos is bezaaid met het zout: een fles schoonmaakmiddel van 4 liter had gelekt. De klantenservice was erg klantvriendelijk: een nieuwe doos met zout en een fles schoonmaakmiddel worden opgestuurd. Helemaal prima. * Dit pakket zou ‘s middags worden bezorgd, maar dat gebeurde niet.. De volgende dag bleek dat het pakket ‘s avonds in de pakketbrievenbus was gedaan, dat de fles schoonmaakmiddel (4 liter) volledig was leeggelopen, waardoor de kartonnen doos van het zout doorweekt was. Opnieuw reageerde de klantenservice zeer positief. Het kan worden opgelost als er een stevige verpakking wordt gebruikt, waarin de flessen rechtop staan. Dit kan ook aangegeven worden op de verpakking. Verder zou het fijn zijn als aangegeven bezorgtijden worden aangehouden.

mijn ervaring was goed

ik heb snel ontvangen dat was heel fijn

snelle levering en goedkoop

helemaal TOP. Lage prijzen en snelle levering

Over MijnDrogist.nl

Op MijnDrogist.nl vind je drogisterijproducten van bekende A-merken met iedere week scherpe aanbiedingen. Het is onze passie om naast aantrekkelijke prijzen, de producten ook discreet, veilig en snel bij je thuis te bezorgen. Hoe fijn is het om als het jou het beste uitkomt te bestellen en de producten de volgende dag al discreet en veilig in huis te hebben. Jouw gemak staat bij ons voorop.