Makkelijk en snel

Snelle correcte service

product kwam snel en werkte

bestelling snel en correct uitgevoerd

Snel besteld en snel geleverd - Top !

Ik ben zeer tevreden

Snel gevonden en snel verzonden

Ik was op zoek naar navullingen van luchtverfrissers en ik vond ze op de site van MijnDrogist in geuren en kleuren. Makkelijk te bestellen en snel geleverd, top!

Niet ontvangen

Het pakket is vóór ontvangst teruggezonden want waarschijnlijk niet goed genoeg verpakt en beschadigd tijdens transport. Er zou een nieuw pakket verstuurd zijn maar het bezorgmoment is onbekend.

Goede communicatie, snelle levering en goede producten.

alles goed afgeleverd

Laagste prijs en snel geleverd!

Flessen oogdouche besteld. Laagste prijs vergeleken met andere onlineshops. Ook was het snel geleverd!

prima op tijd

mijn aankoop was prijstechnisch erg goed. Ook mooi op tijd geleverd zoals belooft. Het gratis flesje handgel wordt erg gewaardeerd

ben echt tevreden van het product

ik zou het iedereen aanraden toppie

1 van de 2 soorten over de datum

Helaas waren 3 doosjes Nurofen over de datum. De 3 andere doosjes van Gaviscon duo waren nog 1 jaar houdbaar. De Nurofen was niet meer op voorraad en ze hebben direct mijn geld terug gestort

Goed product, snelle levering

Gezochte product snel gevonden, makkelijk bestellen en snelle levering. Prima!

Goede klantenservice

Met het verzenden van de bestelde artikelen hing het niet helemaal goed (pakket ging weer retour omdat de koerier het adres niet kon vinden). Perfect en snel opgelost door de klantenservice… top gedaan!!

goed verzorgt

als ik weer wat nodig heb bestel

fantastisch!

Mooie prijs en zeer snelle levering, TOP

slecht

ik had op deze website veet besteld namelijk de veet shower silk & fresh die ik altijd heb en afgebeeld staat op de wesite van mijndrogist. ze stuurde mij in plaats daarvan de veet ninima pure die ik absoluut niet besteld had als u de bestellingen niet kunt leveren de afgebeeld staan op u website maak dat dan kenbaar pas dan u website aan. maar ga dan niet lukraak andere soort dingen sturen groet rob l

Snel en goed!

Goed en snel.

Goed, iK betaalde 6 tubes Clearasil Positief is snelle levering Bij ontvangst maar 5 in verpakking, wel een bonus geschenk wat altijd plezant is. Als ik zelf niets had ondernomen was het daarbij gebleven. Maar…ik heb contact genomen met de firma en na nazicht is gebleken dat er maar 5 tubes in stock waren. Het verschil is vlug en netjes terug gestort Dus al bij al toch een tevreden klant.

Mijn pakketje raakte beschadigd onderweg. Een nieuw pakketje werd meteen opnieuw opgestuurd en werd de dag erop al geleverd. Snelle service!

Slecht !!!!!! Pakket NIET ontvangen !!!!!!!!!!!!!

Slecht !!!!!!!!!! Pakket niet ontvangen !!!!!!!!!!!!!

Parfaitement PARFAIT !!

Parfait !!Service après-vente au top ! => ( probleme de connexion réglé aussitôt) Produits exactement conformes, et livrés le lendemain !!! Les prix sont très ATTRACTIFS pour des produits de qualites c'est le POINT FORT de cette Enseigne de vente en ligne. Bravo à eux !! La seule chose à peut-être envisager de faire c'est le courrier email écrit en Français, ou en Anglais ... ... Et aussi ajouter d'autres Produits à leur gamme (Johnson Glade sense and spray, par exemple....)... Merci... Je recommande à tout le monde cette Enseigne ! Elle est au top !

Snelle levering, produkt en prijs verhouding zeer goed.

Eerste keer besteld van deze site ben zeer tevreden.

correcte en vlugge levering

zeer tevreden

Bujtengewoon

Altijd goed verzorgd

vlotte levering

Heb Finish Classic Powerball vaatwastabletten besteld voor een oudere mevrouw die ze in de winkel niet meer kon kopen. Bij het bestellen staat op de afbeelding een doos Finish Powerball Classic vermeld, doch tot mijn grote teleurstelling bevat de levering Finish vaatwastabletten 'zonder Powerball' en is de omschrijving Finish Classic Regular. Heb terug naar mijn bestelling gekeken, en inderdaad, op de afbeelding staat Finish Powerball Classic, doch niet bij de omschrijving. Helemaal niet tevreden hierover. Kijk dit even na en zorg dat er in de toekomst geen misverstand meer mogelijk is. Hoe leg ik dit uit aan die mevrouw, die van internet helemaal niks kent ? Dit kon veel beter ! groeten, Lena en Roger

Over MijnDrogist.nl

Op MijnDrogist.nl vind je drogisterijproducten van bekende A-merken met iedere week scherpe aanbiedingen. Het is onze passie om naast aantrekkelijke prijzen, de producten ook discreet, veilig en snel bij je thuis te bezorgen. Hoe fijn is het om als het jou het beste uitkomt te bestellen en de producten de volgende dag al discreet en veilig in huis te hebben. Jouw gemak staat bij ons voorop.