Goedkoop en supersnel geleverd...gewoon top

Mijn bestelling is volgens afspraak geleverd. Keurig verpakt.

Snelle Levering

Mijn bestelling is de volgende dag bezorgd. Prijs is schappelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding, Snelle levering!

Grote klasse

Heel makkelijk bestellen en op de afgesproken dag keurig geleverd.

perfect.

durex the best.

Supersnelle bezorging

Binnen 1 dag bezorgd!

Alles prima verlopen

Snelle levering Goede kwaliteits prijs verhouding

Niks ontvangen

Ik heb niks ontvangen behalve een e-mail waarin staat dat het product is ontvangen. Dus het product heb ik niet eens gezien.

Snelle en hele nette levering

Ik ben blij mee.

Ik ben tevreden met het product en ik heb het snel ontvangen !

Uitstekend product

Zeer goed product om acne te verminderen en de huid te herstellen

Voor herhaling vatbaar (bestellen)

Dat ik het vermoeden had om een belletje te plegen omdat ik mijn postcode niet correct hebt ingevuld. Maar is eindelijk wel goed gekomen en heb spoedig mijn bestelling in ontvangst genomen.

Mooi op tijd, kuisen nu

Op tijd

Geen problemen met product maar...

De DHL bezorger heeft het pakket voor de deur gelegd zonder aan te bellen. En ja ik was wel degelijk thuis en de deurbel werkt. Kwam er pas achter toen ik een sms kreeg. Wim

Gewoon goed geregeld

Doen waar je voor staat

Had het op zondag besteld en op dinsdag binnen.. top! En de goedkoopste aanbieder die ik online kon vinden. Op de site stond; op werkdagen voor 23:30 uur besteld is de volgende dag in huis maar in de bevestigingsmail stond dat het binnen 3 werkdagen verzonden zou worden. Dat is wel even verwarrend omdat je dan verwacht dat het dan misschien niet meer op tijd is.

Alleen was beter geweest als jullie een ruime assortiment hadden.

Producten waren zorgvuldig verpakt, en zeer snel geleverd. Met een leuk extra product erbij. Bedankt voor de goede service.

Goede ervaringen, een aanrader!

Gemakkelijk te bestellen, direct een bevestiging, dezelfde dag al verstuurd en de volgende dag in huis. Zorgvuldig verpakt dus onbeschadigd aangekomen! Top!

Er was iets niet goed gegaan met de verzending en omdat ik daardoor iets langer moest wachten kreeg ik een extra kadootje. Nou dat is toch service! Bedankt Mijndrogist!

Nog niet gehad

Normaal zou vandaag mijn levering aankomen. Daarom ook bij jullie besteld. Spijtig genoeg heb ik nog niks mogen ontvangen.

Super snelle levering

overzichtelijke webshop snelle service

Kerkeplaat 11

3313 LC Dordrecht

+31 6 14571213

Over MijnDrogist.nl

Op MijnDrogist.nl vind je drogisterijproducten van bekende A-merken met iedere week scherpe aanbiedingen. Het is onze passie om naast aantrekkelijke prijzen, de producten ook discreet, veilig en snel bij je thuis te bezorgen. Hoe fijn is het om als het jou het beste uitkomt te bestellen en de producten de volgende dag al discreet en veilig in huis te hebben. Jouw gemak staat bij ons voorop.