Helemaal goed

Snelle levering en keurig netjes verpakt en verzonden

Erg vriendelijke hulp. Eerlijk en vakkundig advies. Bestellen retourneren en geld retourneren

Fijne winkel. Ik kom er graag.

top webshop en top winkel

fijne webshop met snelle verzending en mooie artikelen. Ook in de winkels fijne bediening en mooie collectie.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering, helaas moet ik het artikel terug sturen,Dat was helemaal geen probleem en het geld werd snel weer terug gestort.

Ik had van een jas maat 3 besteld, toe kreeg ik een email dat jas groot uitviel en dat als ik maat 2 wilde hebben dat even door moest geven. Dat heb ik gedaan en het was helemaal goed. Fijn, dat er zo wordt meegedacht.

Zo fijn geholpen

In de winkel in Oirschot zo goed geholpen , Kreeg echt supergoed advies, eerlijk totaal niet opdringerig . Echt perfect. Mooie ruime zaak, met lekkere koffie voor mijn man!! Kom er de volgende keer weer, mooie winkel ook, met vele mooie merken.

Beste Sandra, Wat een ontzettend mooie beoordeling heb je geschreven. Fijn om te lezen dat onze collega's in Oirschot jullie zo goed hebben kunnen helpen. Mocht je weer eens in de buurt zijn, wip gerust nog eens binnen, de koffie staat klaar. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Gezellige knusse winkel en weer super geholpen door Karin. Elk seizoen weer een mooie collectie die het waard is om vanuit Tillburg naar Oirschot te rijden.

Beste Sylvia, Wat worden we blij van jouw beoordeling. Super fijn om te lezen dat onze collega in Oirschot je goed heeft kunnen helpen. Je bent altijd welkom om nog eens langs te komen en een kopje koffie te drinken. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

matig

Ik vind het jammer dat je zowel verzend als retour kosten moet betalen. Word wel een duur product zo. Verder heb ik een mail ontvangen dat mijn bedrag na mijn retour is teruggestort, helaas nog niks ontvangen...

Beste Sandra, Wat vervelend om te lezen dat je nog geen geld retour ontvangen hebt van je retourzending. Ik stuur je een privé mailtje, dan kijk ik graag even met je mee. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud

Mooi jurk besteld, snel gekregen!

Het is fijn winkelen bij Juud, zeker online. Alles wat je besteld, wordt vlot verzonden.

Beste Marjolijn, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Wat fijn dat we je jurk snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. We wensen je veel draag plezier en hopen je nog eens te mogen begroeten. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering.

Beste Ineke, Dank je wel voor je positieve beoordeling van onze webshop. Fijn om te lezen dat we je pakketje snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Hopelijk heb je er veel draagplezier van. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snel verzonden en mooi verpakt.

Artikel is snel verzonden en mooi verpakt. Een echte aanrader !!

Beste Angelique, Dank je wel voor jouw mooie recensie. Veel plezier gewenst met jou nieuwe items. Groetjes Team bij Juud.

Wederom een supermooi product

Mooi product voor een vriendelijke prijs. En uitstekend advies. Snelle bezorging.

Beste Kathinka, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je nieuwe aankoop. Fijn weekend! Groetjes Team Bij Juud.

Netjes verzorgde verzending en advies per telefoon na een vraag

Beste Danielle, Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met jouw nieuwe broek. Fijn weekend, Groetjes Team Bij Juud

Beste Gina, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We hopen dat je veel draagplezier hebt met je nieuwe broek. Fijn weekend, Groetjes Team Bij Juud.

Snelle en goede service

Beste Marije, Wat een mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel draagplezier met je nieuwe items. Fijn weekend, Groetjes Team Bij Juud.

vriendelijk geholpen. Ze nemen alle tijd! Geld is snel terug gestort nadat ik de broek die niet naar wens was, terug had gebracht naar de winkel.

Beste Rietje, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Jammer dat de broek niet naar wens was, maar hopelijk heb je wel veel plezier aan je nieuw blouse. Misschien zien we je nog eens terug? Groetjes Team Bij Juud.

Beste Judith, Dank je wel voor je reactie. Jammer dat de blouse niet naar wens was, maar hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Fijn weekend, Team Bij Juud.

Snelle levering, leuk ingepakt!

Beste Kim, Wat een fijne reactie en beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier aan je nieuwe broek. Misschien mogen we je nog eens begroeten in onze webshop? Groetjes Team Bij Juud.

snelle verzending

snelle verzending en terug betaling. Jammer van kosten terug sturen, maar snap ook dat je het zelf moet betalen.

Beste Ellie, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat jammer dat je bestelling niet naar wens was, maar hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Fijn weekend, Groetjes, Team Bij Juud.

Toppie

2 kledingstukken online besteld 1 stuk helaas niet mijn model, terug gebracht naar de winkel, volgende dag was het geld al terug gestort helemaal top.

Beste Amber, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat jammer dat de broek niet naar wens was, maar hopelijk bevalt de blouse wel. Misschien zien we je nog eens terug in een van onze winkels, of in onze webshop? Fijn weekend, Groetjes Team Bij Juud.

Super lieve en behulpzaam personeel

Beste Els, Wat een fijne en mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent door onze collega's in de winkel. We wensen je veel draagplezier met je mooie jurk en hopen je nog eens te mogen begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Gewoon goed

Mooie collectie, makkelijk te bestellen, snelle levering, goed verpakr.

Beste Brigitte, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je bestelling netjes aangekomen is. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie broek, en we hopen je nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

De levering van de fijne Florez jeans was een echt cadeautje. Leuk verpakt, veel zorg aan besteed, super!

Beste Marloes, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven. Dank je wel en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levering van jouw bestelling. We wensen je veel draagplezier met je jeans en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Ik vond wel dat de bestelling eerder bezorgd had moeten worden

Snelle verzending, prachtige kleding

Mijn bestelling werd snel geleverd met een leuk kaartje erbij. Top

Beste Mickey, Wat een mooie beoordeling! We hopen dat je veel draagplezier hebt met je prachtige pak en begroeten je graag nog eens in onze webshop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.