Makkelijk te bestellen, goede en snelle service en mooi verpakt.

Beste Wendy, Wat een fijne beoordeling heb je ons gegeven, dank je wel daarvoor. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop, of in 1 van onze winkels. Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Ik bestel altijd online. Artikelen worden snel geleverd en zijn zorgvuldig en persoonlijk ingepakt. Veel keuze en aantrekkelijke merken.

Beste Marijke, Dank je wel voor je mooie en positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop en ons aanbod. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Aanbiedingen kunnen niet retour

Ik vind het niet van deze tijd dat kleding die wat afgeprijsd is, niet retour gestuurd kan worden.

Beste Simone, Dank je wel voor reactie. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de service die wij bieden omtrent sale artikelen. Sale artikelen mogen inderdaad niet retour maar mogen wel omgeruild worden. We hebben 3 winkels waar je eventueel had kunnen komen passen maar ik begrijp dat dit door de afstand wat lastiger is. We hadden graag samen met jou naar een passende oplossing gezocht. Als je ons gemaild of gebeld had, hadden we dit samen kunnen bespreken. Mocht je nog vragen hebben dan kan dit uiteraard altijd nog. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Vriendelijk personeel, leuke kleding en goede service

Leuke gevarieerde kleding In winkel vriendelijk personeel En via webshop snelle levering

Beste Pauline, Wat heerlijk om te lezen dat onze collega's in Oirschot je goed hebben kunnen helpen. We hopen je nog eens terug te zien in een van onze winkels of in onze webshop. Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Beste Ingrid, Dank je wel voor je positieve en mooie reactie. Altijd fijn om te lezen dat onze webshop naar wens is. We hopen je nog eens terug te zien? Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Hele mooie kleding

Mooie site Goede klantenservice Jammer geen AfterPay of Klarna Dit ivm maten

Beste Matty, Wat een fijne en positieve beoordeling, dank je wel daarvoor. Wie weet of we in de toekomst nog Afterpay of Klarna beschikbaar zullen hebben maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Veel draagplezier met je aankoop en hopelijk nog eens tot ziens, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super snelle levering en in goede orde ontvangen

Een tevreden klant

Beste Jantiena, Wat fijn om te lezen dat we je pakketje zo snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Dank je wel voor je positieve reactie! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Prachtige kwaliteit

Zeer mooie collectie, snelle levering, verpakt als een cadeautje.

Beste Loes, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede en snelle bezorging van kwaliteit

In principe ben ik geen voorstander van onlineverkoop omdat de gewone winkel ons nodig heeft maar…… hier maak ik een uitzondering.

Beste Noelle, Wat een mooie recensie, dank je wel daarvoor! Wat fijn dat je bij ons geslaagd bent. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of in een van onze winkels. Alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

super vriendelijk en behulpzaam

Super snelle reacties online. Vriendelijk en behulpzaam. Na telefonisch contact ook weer goed geholpen en de juiste keuze gemaakt Super mooie jurk van Kdesign en top van studio anneloes. love it!!

Beste Desire, Dank je wel voor je mooie en positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat je goed geslaagd bent bij ons. Hopelijk zien we je nog eens terug. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Shirt gekocht in de sale, snel verzonden en mooi verpakt.

Beste Angelita, Wat een mooie recensie heb je ons gegeven. Dank je wel daarvoor. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en wensen je alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Fijne winkel, top personeel

Je wordt heel fijn persoonlijk geholpen

Beste Letty, Dank je wel voor je mooie recensie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze winkels en onze collega's. We wensen j veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te mogen zien. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Volop keus. Wel annulering van een artikel

Jammer dat bestelde artikel toch niet meer op voorraad was

Beste Judith, Dank je wel voor je reactie en recensie, Wat jammer dat we het bestelde artikel niet meer konden leveren. Onze excuses daarvoor. We hopen dat de andere bestelde artikelen wel naar wens zijn. Wij wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Mooi site leuke kleding

Mooie site en goede communicatie

Beste Matty, Wat een fijne en mooie beoordeling heb je ons gegeven. Dank je wel daarvoor. Hopelijk mogen we je nog eens begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Netjes verpakt

2 maten besteld, werden afzonderlijk verstuurd, terwijl ze beiden op voorraad waren, duurde 1 wk voordat ik ze in bezit had. Een shirt rook heel erg naar transpiratie, wel de maat die ik nodig had helaas, 2x gewassen voordat geur volledig verdwenen was. Ondanks dat een heel mooi shirt

Beste Ans, Dank je wel voor je recensie. Wij hebben er bewust voor gekozen om jouw artikelen apart te verzenden omdat deze uit 2 verschillende filialen kwamen. Helaas zijn wij in deze drukke tijden met Black Friday afhankelijk van de bezorging van Post NL. Wat vervelend om te lezen dat het ene shirt niet fris rook. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Mocht er onverhoopt in de toekomst iets met je bestelling zijn mag je ons altijd even mailen. Hopelijk heb je wel veel draagplezier van je aankoop. We wensen je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuke kleding, netjes verpakt maar bezorging duurde lang

Op donderdag besteld, dinsdag afgeleverd bij een afgiftepunt ipv op mijn huisadres terwijl ik dinsdag gewoon thuis was.

Beste Femke, Dank je wel voor je reactie. Wat vervelend dat je wat langer op je bestelling hebt moeten wachten. Helaas zijn wij in deze drukke tijden met Black Friday afhankelijk van de bezorging van Post NL. Hopelijk heb je wel veel draagplezier met je aankoop. We wensen je alvast een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snel en prima

Snel geleverd en een feest om uit te pakken

Beste Krista, Dank je wel voor je mooie reactie. Wat fijn om te lezen dat we je bestelling snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

SUPER

Snelle levering en heel mooie kleren.

Beste Mirjam, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je gilet en wensen je alvast een heel fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Heel prettig geholpen en mooie kleding in de winkel.

Prettige ervaring ! Mooie kleding .heel fijn geholpen !

Beste Anny, Wat een fijne en mooie beoordeling heb je ons gegeven. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopen je nog eens te mogen begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Service oké, kleding niet

Ik had 2 vesten besteld. Deze had ik snel in huis, netjes verpakt. Niks op aan te merken. Vesten zelf waren een stuk minder. 1 vest was volledig uitgelubberd en ca 1,5 keer zo breed als het andere vest. Bovendien slecht afgewerkt. Beide vesten terug gestuurd. Ik heb niks gehoord over mijn opmerking helaas. Ik bestel hier niet snel weer.

Beste Eke, Dank je wel voor je recensie, fijn om te lezen dat we de afhandeling van je pakketje goed hebben kunnen verzorgen. Wat jammer dat de bestelde vesten niet naar wens waren en dat deze zo'n groot verschil in maat hadden. Ik zag dat het geld ondertussen aan je terugbetaald is. Toch hopen we je nog eens terug te mogen zien in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering mooi product

Snelle levering, erg leuk verpakt!

Beste Suzan, Dank je wel voor je mooi recensie. We wensen je veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te mogen zien. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Heldere site, omschrijving product en keurig verpakt opgestuurd

Beste Karin, Wat fijn om te lezen dat je bestelling netjes verzorgd bij je aangekomen is. Dank je wel voor je mooie woorden. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Zo leuk ingepakt en een lief kaartje erbij

Beste Monique, Wat fijn om te lezen dat we je hebben kunnen verrassen met je bestelling. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en alvast een heel fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle en volledige levering. Helaas doet PostNL het werk minder goed. Pakket was achtergelaten op de oprit, buurvrouw had het ontdekt en meegenomen.

Beste Toos, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we je bestelling snel bij je thuis hebben kunnen leveren. Gelukkig dat de buurvrouw zo alert was om je pakketje mee te nemen. We hopen dat je lekker kunt shinen in je nieuwe kleding. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie artikelen. Snelle service. Netjes ingepakt!

Beste Elly, Wat een fijne beoordeling heb je ons gegeven. Dank je wel daarvoor! We wensen je veel draagplezier met je nieuwe blouse en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.