Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Brenda en Karin van het filiaal in Oirschot zijn toppers. Ze ontvangen je met veel enthousiasme. Ze geven goed en eerlijk advies. De collectie is gevarieerd en de kwaliteit is zeer goed. Kortom, een hele fijne winkel.
Beveelt aan
3 May 2025
Thea de Jong
Oirschot
Heel fijn de bestelling was keurig verpakt en snel binnen.
Beveelt aan
28 November 2024
Judy
Boxtel
Duidelijk aangegeven of en waar het op voorraad is, en snel geleverd.
Beveelt aan
27 March 2024
Emmy
Alphen ad Rijn
Ze verkopen mijn smaak kleding en hele fijne helpende dames!
Beveelt aan
24 March 2024
Annette
Vught
Altijd gezellig shoppen! Mooie collectie. Ik kom graag bij jullie.
Beveelt aan
11 March 2024
Ineke
Best
Kom hier al jaren, en is echt mijn favoriete winkel. Altijd een prachtige collectie en uitstekende service. Ga zo door.
Beveelt aan
14 February 2024
Maria
Best
Goede afhandeling.
Beveelt aan
14 February 2024
C
Dirksland
Ik winkel erg graag bij jullie en hoop dat jullie nog eens in Boxtel een winkelpand krijgen.
Beveelt aan
10 February 2024
Dineke
Boxtel
Ik had via webshop een bestelling staan. Die hebben ze op mijn verzoek naar Oirschot laten komen uit Schijndel zonder kosten. Top
Beveelt aan
4 February 2024
Carina
Oirschot
Ik ben erg goed geslaagd. De verkoopsters hebben alle tijd voor je, zijn eerlijk en denken met je mee. Ik heb m’n nieuwe winkel om te shoppen gevonden. Wat een mooie collectie!
Beveelt aan
30 January 2024
M. Gras
Eindhoven
Kom altijd in Oirschot, gezellige winkel, behulpzaam en gezellig persoon. Altijd bereid om mee te denken andere maten te Kapellen of elders te bestellen! Altijd feest kom graag bij jullie langs
Beveelt aan
28 January 2024
Karin
Kwintsheul
Bij Juud; wat een topwebwinkel met dito service. Altijd snelle verzending. Keurig verpakt. Altijd een leuk bericht/kaartje erbij. Kleding van kwaliteit en groot assortiment. Ik kan Juud niet meer missen. Online bestellen ontstaan in Coronatijd, blijft ideaal. En anders naar 1 van Juud's winkels. Klasse!
Beveelt aan
25 January 2024
Masha
Tilburg
Ik kom hier graag winkelen, mooie collectie en de aardigste verkoopsters en soms bestel ik via de webshop. Een cadeautje om te ontvangen.
Beveelt aan
25 January 2024
Juul
Boxtel
Bij een artikel uit de uitverkoop krijg je mail dat je het niet mag retourneren. Dat is ONZIN. Als klant heb je altijd het recht je product terug te sturen en je geld terug te krijgen. Het is misleiding. Na verscheidene mails heb ik het bedrag teruggekregen, maar zeer onbeleefde mails van JUUD teruggehad. Terwijl zij degenen zijn die hun klanten misleiden!!
Beveelt niet aan
25 January 2024
Loes
Gouda
Beste mevrouw,
Jammer te moeten lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ondanks dat we hier al verschillende keren contact over hebben gehad per mail. U heeft uw bestelling teruggestuurd en u heeft uw aankoopbedrag teruggestort gekregen. We zijn dagelijks met een heel team bezig om het klanten naar de zin te maken, helaas blijkt dat dit niet altijd lukt. Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Team webshop
ik verwacht dat ik iets hoor over de te verwachte levering.
Beveelt niet aan
21 January 2024
Jeanne Paashuis
Vught
Snel geregeld , verstuurd en verwerkt.
Beveelt aan
21 January 2024
CB
R
Leuke winkels met mooie kleding. Vriendelijk personeel. Ik kom er graag shoppen.
Beveelt aan
10 January 2024
Karin
Boxtel
geweldig team , mooie winkel
Beveelt aan
5 January 2024
Elies
schijndel
Jon ervaring bij Juud is prima helaas was de broek iets te klein
Beveelt aan
23 December 2023
Brigitte
Amersfoort
Fijne winkel, leuke verkoopsters. Als ik eenmaal binnen ben ga ik heel zelden met lege handen naar huis!
Beveelt aan
17 December 2023
Martine
Berlicum
Snel en goed
Beveelt aan
11 December 2023
Joke
En
Fijn en enthousiaste personeel en een mooie collectie
Beveelt aan
10 December 2023
Evelien
Veghel
Maar echt een nadeel, hij was te klein! Dus moest terug gestuurd worden! Ruilen kon niet je moet apart weer bestellen! Maar voor terug sturen betaal je weer verzend kosten, dus voor mij een reden om daar niet meer te bestellen
Beveelt niet aan
27 November 2023
Sonja
Amersfoort
Beste Sonja,
Helaas dat u niet tevreden bent.
Als u contact met ons wilt opnemen via [email protected] dan willen we het graag met u oplossen.
Met vriendelijke groet,
Team Bij Juud.
Via de webshop een prachtige trui van studio Annelies besteld. Na een paar dagen netjes verpakt ontvangen. Draag deze met plezier !
Beveelt aan
24 November 2023
sandy
Schijndel
Hier slaag je bijna altijd. Leuke kleding
Beveelt aan
21 November 2023
Marjan
Best
St Odulphusstraat 10
5688 BA Oirschot
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast