Snelle levering.

Duidelijk aangegeven of en waar het op voorraad is, en snel geleverd.

Hele fijne winkel!

Ze verkopen mijn smaak kleding en hele fijne helpende dames!

Heerlijke winkel!

Altijd gezellig shoppen! Mooie collectie. Ik kom graag bij jullie.

Heel lief personeel, die precies aan voelen wat er bij mij past.

Kom hier al jaren, en is echt mijn favoriete winkel. Altijd een prachtige collectie en uitstekende service. Ga zo door.

Alles prima behandeld.

Goede afhandeling.

Gezellige en behulpzaam personeel.

Ik winkel erg graag bij jullie en hoop dat jullie nog eens in Boxtel een winkelpand krijgen.

Service

Ik had via webshop een bestelling staan. Die hebben ze op mijn verzoek naar Oirschot laten komen uit Schijndel zonder kosten. Top

Een dikke 10

Ik ben erg goed geslaagd. De verkoopsters hebben alle tijd voor je, zijn eerlijk en denken met je mee. Ik heb m’n nieuwe winkel om te shoppen gevonden. Wat een mooie collectie!

Leuk kleding en gezellig personeel

Kom altijd in Oirschot, gezellige winkel, behulpzaam en gezellig persoon. Altijd bereid om mee te denken andere maten te Kapellen of elders te bestellen! Altijd feest kom graag bij jullie langs

Topassortiment en topservice

Bij Juud; wat een topwebwinkel met dito service. Altijd snelle verzending. Keurig verpakt. Altijd een leuk bericht/kaartje erbij. Kleding van kwaliteit en groot assortiment. Ik kan Juud niet meer missen. Online bestellen ontstaan in Coronatijd, blijft ideaal. En anders naar 1 van Juud's winkels. Klasse!

Fijne winkels en webshop

Ik kom hier graag winkelen, mooie collectie en de aardigste verkoopsters en soms bestel ik via de webshop. Een cadeautje om te ontvangen.

Zeer slechte ervaring, ik bestel hier nooit meer

Bij een artikel uit de uitverkoop krijg je mail dat je het niet mag retourneren. Dat is ONZIN. Als klant heb je altijd het recht je product terug te sturen en je geld terug te krijgen. Het is misleiding. Na verscheidene mails heb ik het bedrag teruggekregen, maar zeer onbeleefde mails van JUUD teruggehad. Terwijl zij degenen zijn die hun klanten misleiden!!

Beste mevrouw, Jammer te moeten lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ondanks dat we hier al verschillende keren contact over hebben gehad per mail. U heeft uw bestelling teruggestuurd en u heeft uw aankoopbedrag teruggestort gekregen. We zijn dagelijks met een heel team bezig om het klanten naar de zin te maken, helaas blijkt dat dit niet altijd lukt. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team webshop

ik heb 6 dagen geleden besteld, betaald, en verder niks meer gehoord.

ik verwacht dat ik iets hoor over de te verwachte levering.

Snel geregeld , verstuurd en verwerkt.

3 erg leuke winkels!

Leuke winkels met mooie kleding. Vriendelijk personeel. Ik kom er graag shoppen.

geweldig

geweldig team , mooie winkel

Jon ervaring bij Juud is prima helaas was de broek iets te klein

Wie niet blij wordt van shoppen is nog nooit bij Juud geweest

Fijne winkel, leuke verkoopsters. Als ik eenmaal binnen ben ga ik heel zelden met lege handen naar huis!

Mooie jurk snel geleverd

Mooie kleding en fijne service!

Fijn en enthousiaste personeel en een mooie collectie

Het produkt was goed

Maar echt een nadeel, hij was te klein! Dus moest terug gestuurd worden! Ruilen kon niet je moet apart weer bestellen! Maar voor terug sturen betaal je weer verzend kosten, dus voor mij een reden om daar niet meer te bestellen

Beste Sonja, Helaas dat u niet tevreden bent. Als u contact met ons wilt opnemen via [email protected] dan willen we het graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede levering webshop

Via de webshop een prachtige trui van studio Annelies besteld. Na een paar dagen netjes verpakt ontvangen. Draag deze met plezier !

Fijne zaak

Hier slaag je bijna altijd. Leuke kleding