Verbaasd

Ik heb een rokje van Summum besteld via de shop wat in oirschot lag. In de shop kon ik aangeven het daar op te halen, deze optie bleek ineens niet te werken. Uiteindelijk gekozen voor het opsturen van het rokje naar Vught, bleek ik verzendkosten te moeten betalen (terwijl het al weken gratis verzenden was bij Juud) uiteindelijk toch gekozen voor verzending, pakketje de volgende dag keurig in huis, maar wat schetst mijn verbazing dat ik op de dag van ontvangst van mijn rokje een een post op Instagram voorbij zie komen “gratis verzending” dit vind ik persoonlijk erg verwarrend en minder professioneel. Het schept onduidelijkheid als je kunt kiezen voor ophalen in Oirschot wat niet zo blijkt te zijn als ook dé “niet” “gratis verzending”

Niet altijd vriendelijk personeel

Vind het personeel in de winkel niet altijd even klantvriendelijk, tenzij je iets koopt dan draaien ze om en zijn ze ineens heel vrolijk... Maar over het algemeen chagrijnige mensen.

Super service .

Enkele malen telefonisch contact gehad. Erg vriendelijke en behulpzaam.

Duidelijke site en zeer snelle levering, goed geregeld

duidelijke webshop Snelle leveringen

Goed,snel

Jammer dat er standaard niet al een retour brief/label bij zit.

Niet gekregen wat ik heb besteld

Helaas verkeerde broek gekregen, maar prima opgelost.

Prima bevallen. Netjes op tijd bezorgd. Gr José

Product was er niet meer

Eerst naar winkel gegaan Op advies besteld via webshop omdat artikel in ander filiaal was Bestelling gedaan en betaald Later gebeld dat het artikel er ineens niet meer was

Top helemaal tevreden

Ben zeer tevreden

Vriendelijk, snel, en heel belangrijk leuke kleding! Kortom een service die je graag wil en zorgt dat je terug komt.

Snelle correcte levering

Diverse kledingstukken besteld in het weekend en ik had alles netjes op woensdag in huis. Keurig ingepakt.

Prima normaal haal ik het in de winkel op

Door Corona nu laten versturen, ik wil wel meedoen aan het punten systeem, waardoor ik straks korting kan krijgen. Dus optie zag ik niet bij het bestellen. Dus hoop dat het alsnog wordt toegevoegd aan mijn account

Snelle verzending, goede service

Prima!!

Prima ervaring ,pakje is keurig verpakt geleverd

Fijne website, mooie producten Alleen levertijd klopte deze x niet, ik verwachtte het pakketje zaterdag en nu komt het pas dinsdagmiddag

Snelle levering, netjes ingepakt

fijne winkel met leuke betaalbare kleding

pas iets online gekocht volgende dag al in huis

snelle levering..toppy

Professioneel

Leuk geholpen.

Keurig geregeld

Snel en goed producten komen goed overeen met foto

Goed verpakt en snel verstuurd......Aleen postnl was niet zo vlot.

Snelle service. Netjes verpakt

Goed alles ervaren

Was al klant in de winkel, maar zag iets moois op website en zag nog maar 1 op voorraad. Dus besteld. Snelle levering mooi verpakt. top.

Prettig geholpen

Aardig ontvangst en behulpzaam