Naar verwachting

Beste Ria, Dank je wel voor je positieve reactie. We hopen dat alles naar wens is verlopen en wensen je veel draagplezier met je aankoop. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Blij met Juud en een aanrader voor dames die nog niet bekend zijn met Juud!

Snelle levering en ik werd helemaal blij van het mooi ingepakt kleding stuk. Een cadootje….❤️

Beste Jolanda, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we je blij hebben kunnen maken. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopen je nog eens te mogen verwelkomen in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering en snelle retourverwerking

Producten mooi ingepakt en snel geleverd, ook het retour werd snel verwerkt.

Beste Anne, Dank je wel voor je positieve reactie en mooie beoordeling. Jammer dat het artikel niet naar wens is geweest, maar we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super verzorgd

Super verzorgd .. ondanks dat ik het jurkje omdat het te groot was teruggestuurd heb. Ben ik zeer tevreden . en het geld was een dag later al terug op mijn rekening !

Beste Nicole, Wat een mooie beoordeling en positieve reactie, dank je wel daarvoor. Wat jammer dat het jurkje niet paste, maar hopelijk mogen we je snel nog eens begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groeten, Team Bij Juud.

Perfecte jurk, snelle levering

Ik had nog nooit van “Bij Juud” gehoord maar ik ga er zeker weer een kijken.

Beste Anny, Dank je wel voor je positieve beoordeling en mooie reactie. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopen je snel nog eens te zien in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering en kwaliteit in 1

Fijne stof Makkelijk aan en uit te trekken Slimme oplossing met achterpand wat open is ivm toilet bezoek

Beste Marguerite, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je aankoop. We wensen je veel draagplezier. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

De jurk die ik besteld heb voldeed helemaal aan de verwachting. Valt mooi, mooie kleuren. Maar klopte. En snelle levering in een mooie verpakking.

Beste Simone, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je aankoop naar tevredenheid is. We wensen je veel draagplezier met je jurk. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle Levering

Zeer tevreden, snel bezorgd

Beste Anouk, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Helaas was het artikel dat ik besteld heb niet wat ik verwachtte. Maar binnen 1 dag was de retour zending verwerkt en terug betaald.

Beste Marije, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Beste Nancy, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service!

Beste Carlien, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en levering. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Geen op of aanmerkingen

Beste Marian, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede webshop

Ben heel tevreden met mijn aankopen. Het was netjes ingepakt en snel verzonden.

Beste Marion, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze collectie. We wensen je veel draagplezier met je aankoop, en hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team bij Juud.

Heel bijzonder

Mijn eerste keer online bestellen. Maat was goed, mooie kwaliteit. Wat ik lastig vond was dat ik niet nadat ik de bestelling geplaatst had en betaald een bevestiging kreeg wanneer jurk zou worden afgeleverd.

Beste Margriet, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat jouw eerste online bestelling zo goed is bevallen. Wij versturen een mailtje met een betalingsbevestiging en op het moment dat je pakketje verzendklaar is om met de PostNL mee te gaan, krijg je hier weer en berichtje over zodat je je pakketje kunt volgen. Hopelijk mogen we je nog eens begroeten in onze webshop, of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Fijne winkel

Ze leveren snel en als er iets mis gaat dan gaan ze oplossen! Een prima winkel

Beste Ana, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat we je hebben kunnen helpen. We hopen je nog eens te mogen begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede ervaring

Het pakketje was even zoek. Ik heb contact opgenomen en het is prima opgelost.

Beste C. Dank je wel voor je beoordeling. Wat vervelend dat je wat langer op je pakketje hebt moeten wachten maar fijn dat het goed gekomen is. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering, en prachtige kleding!

Beste Kim, Dank je wel voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze collectie. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Voelde mij niet welkom

Had online besteld, dacht dat t bezorgd werd, was nl niet duidelijk, zei hier iets van, heb daar geen antwoord opgekregen, verkoopster had hier geen interesse voor

Beste Maria, Allereerst hartelijk dank voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het niet goed gegaan is in de communicatie omtrent je bestelling. We hopen dat je wel tevreden bent met je aankoop en wensen je veel draagplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Alles was top!

De spullen waren leuk ingepakt en erg mooi. Snelle levering en goed kontakt

Beste Caroline, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Helemaal blij!

Mooie jumpsuit van Studio Anneloes. Snelle levering en mooi verpakt als een echt cadeautje!

Beste Octavie, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je aankoop goed bevalt. We wensen je veel draagplezier en hopen je nog eens terug te mogen zien in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie kwaliteit

Mooie kleding, wel aan de prijs.

Beste Joke, Dank je wel voor je positieve reactie, fijn om te lezen dat je onze collectie mooi vindt. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle correcte verwerking van de bestelling

De bestelling werd meteen verstuurd en ik heb het goed ontvangen. Was ook stevig genoeg verpakt. Enige jammere was dat PostNL zijn werk niet deed waardoor het wat langer duurde. PostNL gaf telkens aan dat ze de levertijd niet gehaald hadden terwijl het een brievenbuspakketje was en ik de normale post wel ontving.

Beste Margreet, Dank je wel voor je positieve beoordeling. We wensen je vedel draagplezier met je aankoop. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Beste Marie-Jose, Dank je wel voor je positieve reactie. We wensen je vedel draagplezier met je aankoop. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Blij

De jurk die ik gekocht heb is precies wat ik in gedachten had! Wat wil je nog meer

Beste Tonnie, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je aankoop zo goed bevalt. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Perfecte service mooie kleding gezellig vakkundig personeel

Ook als het 1 keertje tegenvalt wordt het perfect afgehandeld

Beste Marie-Jose, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop of in een van onze winkels Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.