Online besteld. Snel en netjes geleverd.

Beste Renate, Van een 10 worden wij uiteraard heel erg blij! Wat fijn dat we je pakketje netjes en snel bij je thuis hebben afgeleverd. We wensen je vel draagplezier met je aankoop, en hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Levertijd

Langere levertijd en toen ik belde wisten ze niet of mijn pakket verstuurd was. Ik had het op tijd gesteld voor een gelegenheid.

Beste Mireille, Wat vervelend om te lezen dat we je bestelling niet op tijd hebben kunnen bezorgen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik heb van mijn collega begrepen dat hier wat miscommunicatie is geweest, maar het blijft uiteraard jammer als je iets besteld voor een speciale gelegenheid dat het dan niet op tijd geleverd wordt. Hopelijk ben je wel tevreden met je aankoop en we wensen je veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuke winkel met prachtige merken en zeer goed en gezellig geholpen.

Beste Marleen, Van een beoordeling zoals de jouwe worden wij erg blij. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop en onze collectie. Hopelijk zien we je nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Geweldige winkel !!

Super mooie kleding, snelle levering......en ingepakt als een cadeautje !!! Fijn om te ontvangen.

Beste Trudy, Wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven! Het maakt ons blij dat je zo tevreden bent. Hopelijk heb je veel draagplezier van je aankoop en zien we je nog een terug. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Fijn, makkelijk en duidelijk

Fijne site, easy bestellen, betaling nog makkelijker en je bestelling op het afgesproken moment mogen ontvangen. Super!

Beste Jeannette, Dit zijn voor ons de mooiste recensies die we maar kunnen krijgen. Top dat we je zo goed en snel hebben kunnen helpen. Kom je nog eens terug? We wensen je heel veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

uitstekend

Goed overzicht, snelle service

Beste Sonja, Heerlijk om zo'n positieve en mooie beoordeling te mogen krijgen. Dank je wel daarvoor. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Heel tevreden.

Duidelijke webshop,goede service . Netjes verpakt.

Beste Miranda, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, hopelijk heb je veel draagplezier met je aankoop en zien we nog eens terug on onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie kleding voor een redelijke prijs

Ook snelle reactie zowel als je besteld als retour

Beste Hetty, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, wij worden hier heel blij van. Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt om ons deze beoordeling te geven. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snel en goed verzorgd

Prima kwaliteit

Beste J.E.C, Dank je wel voor je positieve recensie., Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle en correcte levering

Blij met het nette mooie broekje. Laat de zon maar komen!

Beste Astrid, Wat fijn om te lezen dat je aankoop goed bevalt. Wij hopen ook dat de zon lekker blijft schijnen! We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Bestellen Passen Houden

Beste Alinde, Wat een fijne en mooie beoordeling heb je ons gegeven. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop? We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie collectie en snelle levering

Mooie collectie, vriendelijke verkoopster en snelle afhandeling bij retournering.

Beste Annie, Dank je wel voor je positieve feedback. Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen met de afhandeling van je aankoop. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie artikelen, fijne webshop, snelle levering

Beste Sandra, Wat fijn dat je ons een positieve beoordeling hebt gegeven. Hopelijk heb je veel draagplezier van je aankoop en zien we je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Keurig verpakt

Beste Talitha, Dank je wel voor je positieve feedback. Fijn om te lezen dat we je bestelling snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super!!!!

Snelle levering van prachtige kleding

Beste Nancy, Wat fijn om te lezen dat je enthousiast bent over onze collectie! Dagelijks vullen wij onze winkels en webshop met nieuwe artikelen en het is altijd leuk om daar positieve feedback over te krijgen. We wensen je veel draagplezier met je aankoop, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooi bedrijf

Goed geholpen en fijne webshop

Beste Adrie, Dank je wel voor je positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en webshop. We hopen dat je veel draagplezier hebt met je aankoop en dat hopen je nog een terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Precies zoals verwacht!

Prachtige blouse online besteld, werd prima op de hoogte gehouden van het verzenden. Is niet vandaag besteld en morgen binnen maar wel via PostNL pakketservice. Met zorg voor me ingepakt!♥️ Echt heel anders dan uit een doorzichtige zakjes verpakking bij een grote webshop!

Snelle service, eerlijke antwoorden op vragen. Snelle correcte levering

Keurig geholpen in de winkel

Ik had online een jurkje besteld en had aangegeven dat ik het pakketje in de winkel af zou komen halen gezien ik fulltime werk. Per ongeluk is het toen met de pakketdienst meegegaan en dus werd het thuis bezorgd. (Kan gebeuren!) Ik werd meteen gebeld door een medewerker dat het pakketje nu thuis werd bezorgd en als ik er niet zou zijn het weer meegenomen zou worden naar de winkel zodat ik het daar alsnog op kon komen halen. Mijn complimenten dat ik zo netjes op de hoogte werd gehouden dames! Super!!

Beste Cindy, Wat een fijne recensie heb je ons gegeven. Fijn om te lezen dat het uiteindelijk goed gekomen is met je bestelling. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of in een van onze winkels. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Geweldig bedrijf!

Vriendelijk bedrijf! Goede verzending van de bestelde producten!

Beste Janny, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Geweldig...

Ik heb mijn prachtige blouse ontvangen.heel zorgvuldig en mooi verpakt.

Beste Barbara, Wat goed om te lezen dat je pakketje goed ontvangen is. We wensen je veel plezier met je blouse en hopen je nog eens terug te mogen zien in onze webshop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Mooie mode. Voor iedere wat wils. Snelle verzending!

Snelle verzending. Je wordt goed op de hoogte gehouden

Beste Hettie, Wat fijn om te lezen dat we je bestelling snel bij je thuis hebben kunnen leveren. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Mooie collectie!

Ik heb twee mooie kledingstukken van het merk Studio Anneloes gekocht. Beide zeer gunstig afgeprijsd. Ben blij met beide aankopen! Ook de tijdige levering bevalt me goed!

Beste Karin, Dank je wel voor je mooie en positieve recensie. We hopen dat je veel draagplezier hebt van je aankopen en begroeten je graag nog eens in onze webshop. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Mooie collectie

Alleen in de gaten houden dat afgeprijsde artikelen niet retour mogen..

Beste Jannie, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Het klopt dat afgeprijsde artikelen niet retour mogen. Wel kunnen deze in overleg geruild worden, je mag ons hier altijd over mailen, dan kijken we samen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Fijn weekend! Met vriendelijke groet Team Bij Juud.

Mooie kwaliteit tops

Mooie kwaliteit tops en supersnel geleverd

Beste Anja, Wat fijn dat je ons zo'n positieve beoordeling hebt gegeven, dank je wel daarvoor. We hopen dat je veel draagplezier hebt van je aankoop en dat je nog eens een kijkje komt nemen in onze webshop. fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.