Leuke collectie, snelle levering. Helemaal blij!

Beste Nina, Wat een fijne beoordeling! En wat leuk om te lezen dat we je blij hebben kunnen maken met je aankoop. We wensen je veel draagplezier en zien je graag nog eens terug. Fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Waardeloos

Staat bij gratis retour en dan in de kleine letters als je het zelf naar de winkel brengt.

Beste Froukje, Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze retourservice. We hebben geprobeerd om dit zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Indien je een artikel omruilt, zijn de verzendkosten voor ons, maar bij een retourzending zijn inderdaad de kosten voor de klant. Wij bieden de extra mogelijkheid om artikelen terug te brengen in onze winkels zodat je deze kosten niet hebt. Ik zag dat je ondertussen een retourlabel hebt aangemaakt, en zodra je pakketje bij ons retour is, storten wij het geld terug op je rekening. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ons uiteraard altijd mailen; [email protected]. We wensen je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Bestelde voor het eerst bij Juud en het ging allemaal heel soepel. Op mijn vraag over de maat kreeg ik ook heel snel antwoord. Jurkje kwam snel en mooi verpakt aan. Kortom zeer positieve ervaring.

Beste Marja, Wat fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je pakketje snel thuis bezorgd is. Dank je wel voor je mooie recensie, hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

top

gewoon niets op aan te merken.

Beste Johan, Wat een mooie en positieve feedback heb je ons gegeven. Daar worden we blij van! Dank je wel voor de moeite en we wensen je veel plezier met je aankoop. Hopelijk zien we je nog eens terug in een van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Heel erg goed!

Vriendelijk, goede service, netjes en snel verstuurd. Heel erg tevreden

Beste Anouk, Wat een fijne en positieve recensie heb je ons gegeven. Dank je wel daarvoor. We vinden het fijn om te lezen dat we je pakketje snel en goed bij je thuis hebben kunnen bezorgen. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super makkelijke website

Snelle en duidelijke levering

Beste Jelleke, Dank je wel voor je positieve reactie. We vinden het fijn om te lezen dat we je snel en duidelijk hebben kunnen helpen. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Order canceled due stock shortage

Order was canceled due stock shortage while I received no communication. And reimbursement took off course long.

Beste Mevrouw Pol. Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet meer leverbaar was en u niet tevreden bent met de afhandeling hiervan. Ik heb even voor u nagekeken wat betreft de communicatie en de terugbetaling. Uw bestelling is geplaatst op maandag 20 maart, en wij hebben u op vrijdag 24 maart gemaild dat het item helaas niet meer leverbaar was. Tevens hebben wij op 24 maart het geld op uw rekening teruggestort. Dit hebben wij gedaan op hetzelfde rekeningnummer waarmee u betaald heeft en we hebben de mail naar hetzelfde mail adres gestuurd waar u ook het mailtje van Kiyoh op hebt ontvangen. Misschien is deze in uw spam box terecht gekomen? Graag horen wij van of uw terugbetaling goed aangekomen is. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede en snelle service en alles past wat ik bij jullie bestel

Beste Wendy, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we je zo goed kunnen helpen! We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie collectie en goede service en snelle levering

Mooie collectie en goede service en snelle levering. Duidelijk website

Beste Claudia, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. We wensen je veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Beste Marieke, Wat fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Hopelijk zien we je nog eens terug. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Ben zeer tevreden.

Mooi jasje. Door de verkoopster in de winkel was mijn beloof dat ik het voor weekend thuis zou ontvangen maar helaas pakjet is pas dinsdag bezorgd . Jammer.

Beste Monika, Dank je wel voor je reactie, Wat jammer dat je bestelling niet op tijd geleverd is. Helaas zijn wij afhankelijk van de drukte bij PostNL. Hopelijk bevalt je bestelling wel? We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super snelle levering, mooie kleding

Ik had een jasje en broek besteld, maar helaas deze viel net een maatje te klein. Retour gestuurd en een nieuwe besteld. Zeer snelle afhandeling, zowel de nieuwe bestelling weer super snel binnen en het bedrag vd vorige maat weer binnen een paar daagjes weer op de rekening. De mevrouw die me hielp, per telefoon, was heel erg hulpvaardig. Ik heb er een zeer goed gevoel van over gehouden. En besteld weer bij dit bedrijf indien ik weer kleding nodig heb. Een pluim.

Beste Monique, Dank je wel voor je mooie reactie en recensie, We zijn blij met de pluim die je ons geeft! We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Alles uitstekend m, verpakking verzending

Beste Anita, Dank je wel voor je positieve recensie, We hopen dat je aankoop naar wens is en wensen je veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super verpakt en snelle levering

Hele mooie zachte sweater, erg blij mee

Beste Wilma, Dank je wel voor je positieve reactie. Wat fijn om te lezen dat de sweater je zo goed bevalt, we wensen je veel draagplezier! Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie kleding en snelle levering

Ik vind dat ze mooie kleding verkopen. Dit heel goed tonen op social media en de levering is ook nog eens snel.

Beste Pien, Wat fijn om te lezen dat we het zo goed doen! Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug. Fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Perfecte levering

Goede, snelle levering

Beste Miranda, Dank je wel voor je mooie positieve beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopelijk nog eens tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuk persoon en goed geholpen

Beste Henny, Wat fijn om te lezen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We wensen je heel veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Verzenden en alles is top Alleen het terug brengen naar de winkel vind ik gecompliceerd Waarom niet meteen verrekenen met wat je weer koopt En geen bewijs of iets dat ik het terug gebracht heb, Nu maar afwachten of het goed gaat

Beste Anke, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn dat we je bestelling netjes bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Wat vervelend om te lezen dat je het retourneren van je artikel in onze winkels gecompliceerd vond. Onze webshop en onze winkels hebben een ander computersysteem waardoor onze winkels niet kunnen inzien wat de bestellingen online zijn geweest. Daardoor kunnen zij ook geen terugbetaling of verrekening doen. Ik zag dat je geld ondertussen netjes op je rekening teruggestort is dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. We wensen je een fijn weekend toe, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snel bestelling in huis

Snel bestelling in goede orde in huis. Bij retourneren het geld snel overgemaakt.

Beste Sylvia, Dank je wel voor je mooie en positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel draagplezier met je jurk en hopen je nog eens terug te mogen zien. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Superwinkel

BijJuud is een aanrader voor iedereen. Mooie producten tegen betaalbare prijs. Uiterst klantvriendelijk.

Beste Kathinka, Dank je wel voor je positieve en mooie beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopen je nog eens te mogen begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Helpen met advies voor kleding keuze. Is er de juiste maat niet meer, dan zo besteld en ook nog eens super snel geleverd. Ook nog eens leuk ingepakt! Top winkel met leuke verkoop medewerksters!!

Beste Sylvia, Wat fijn om te lezen dat je zo positief over onze winkels en webshop bent! Dank je wel voor je mooie recensie. We wensen je veel draagplezier en hopen je nog eens terug te zien. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Hele fijne mensen die je ook echt willen helpen.

Beste Yvonne, Wat een mooi cijfer heb je ons gegeven, dank je wel daarvoor. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Hopelijk heb je veel plezier met je kleding en mogen we je nog eens begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Fijn weekend, Team Bij Juud.

Aanrader

Hele bestelproces verloopt correct, snelle levering en mooie producten

Beste Sonja, Dank je wel voor je mooie cijfer dat je ons gegeven hebt. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en onze kleding. Hopelijk heb je veel draagplezier van je aankoop. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Duidelijke website en snelle service

Beste Claudia, Wat een positieve beoordeling heb je ons gegeven, daar worden we blij van. Fijn om te lezen dat onze webshop goed bevallen is, hopelijk zien we je nog eens terug. Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud

Zeer tevreden.

Pakketje ziet er mooi en verzorgd uit. Snelle levering bij bestellen en ook snelle en correcte afhandeling bij retourneren.

Beste Natasja, Wat een mooie en positieve beoordeling heb je geplaatst. Dank je wel daarvoor. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen met het retourneren van je bestelling. Hopelijk zien we je nog eens terug? We wensen je een fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

St Odulphusstraat 10 5688 BA Oirschot

06-42 19 85 58