prima afhandeling en vlotte levering!

prima afhandeling en vlotte levering!

Beste Monique, Fijn om te lezen dat we je bestelling goed en snel bij je hebben kunnen bezorgen. Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuke collectie

Beste Anja, Dank je wel voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te zien. Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuke winkel

Snelle levering en goed verpakt

Beste Annemie, Fijn om te lezen dat we je bestelling naar wens bij je hebben kunnen afleveren. Veel draagplezier met je aankoop en hopelijk nog eens tot ziens, Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super geholpen en service

Service is helemaal top ook met bestellingen die retour moeten en in de winkel goed geholpen ondanks dat de verkoopster alleen stond en het nogal druk was in Schijndel.

Beste Ingrid, Wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven en wat fijn om te lezen dat onze collega in Schijndel je goed heeft kunnen helpen. Hopelijk zien we je nog een terug? Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle en correcte levering!

Goede snelle service, ook bij retour snelle reactie en het geld terug. Kortom fijn bedrijf waar je goed zaken kan doen.

Beste Karin, Wat worden we blij van jouw positieve feedback die je ons gegeven hebt. Fijn om te lezen dat we alles naar wens konden verzorgen. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Fijn weekend, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Vriendelijke dames met een hart voor de zaak!

Prettige sfeer mede door het vriendelijke personeel!! Ook een goede service; ik had mijn sleutels in het pashokje laten liggen en de dames belden meteen!!! Superlief!!!

Beste Cindy, Wat een fijne reactie! Dank je wel voor je positieve feedback en wat fijn om te lezen dat onze collega's je zo goed hebben kunnen helpen. Hopelijk zien we je nog eens terug? Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Leuke collectie en goede service!

Ik had een leuke blouse en pantalon gekocht. Helaas was de blouse te groot. Maar dit werd netjes, correct en snel opgelost. Top!

Beste Anita, Wat fijn om te lezen dat we je een passende oplossing hebben kunnen bieden voor de blouse. We wensen je veel draagplezier met je pantalon en blouse en hopen je nog eens te mogen begroeten in een van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering mooie broek van studio anneloes

Beste Rianne, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat we je bestelling snel en correct bij je hebben kunnen leveren. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of in 1 van onze winkels. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Mooie collectie, snelle levering.

Heel fijn, alleen heel vervelend dat de sale niet retour mag worden gestuurd.

Beste Jeanet, Dank je wel voor je mooie recensie. Fijn dat we je bestelling correct en snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Het klopt dat de sale niet meer retour kan, wel kunnen we eventueel een sale artikel wat niet naar wens is omruilen. Je mag ons hier altijd over mailen dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen. Fijne dag, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle levering, leuke jurken

Snelle levering, leuke jurken. Wat ik uiteindelijk heb teruggestuurd, ook snel teruggestort gekregen.

Beste Manon, Wat fijn om te lezen dat we je jouw bestelling goed en snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Jammer dat de jurken niet naar wens waren maar we hopen dat de nieuwe jurk wel bevalt. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Makkelijk te bestellen, goede en snelle service en mooi verpakt.

Beste Wendy, Wat een fijne beoordeling heb je ons gegeven, dank je wel daarvoor. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop, of in 1 van onze winkels. Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Ik bestel altijd online. Artikelen worden snel geleverd en zijn zorgvuldig en persoonlijk ingepakt. Veel keuze en aantrekkelijke merken.

Beste Marijke, Dank je wel voor je mooie en positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop en ons aanbod. We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Aanbiedingen kunnen niet retour

Ik vind het niet van deze tijd dat kleding die wat afgeprijsd is, niet retour gestuurd kan worden.

Beste Simone, Dank je wel voor reactie. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de service die wij bieden omtrent sale artikelen. Sale artikelen mogen inderdaad niet retour maar mogen wel omgeruild worden. We hebben 3 winkels waar je eventueel had kunnen komen passen maar ik begrijp dat dit door de afstand wat lastiger is. We hadden graag samen met jou naar een passende oplossing gezocht. Als je ons gemaild of gebeld had, hadden we dit samen kunnen bespreken. Mocht je nog vragen hebben dan kan dit uiteraard altijd nog. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Vriendelijk personeel, leuke kleding en goede service

Leuke gevarieerde kleding In winkel vriendelijk personeel En via webshop snelle levering

Beste Pauline, Wat heerlijk om te lezen dat onze collega's in Oirschot je goed hebben kunnen helpen. We hopen je nog eens terug te zien in een van onze winkels of in onze webshop. Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Beste Ingrid, Dank je wel voor je positieve en mooie reactie. Altijd fijn om te lezen dat onze webshop naar wens is. We hopen je nog eens terug te zien? Veel draagplezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Hele mooie kleding

Mooie site Goede klantenservice Jammer geen AfterPay of Klarna Dit ivm maten

Beste Matty, Wat een fijne en positieve beoordeling, dank je wel daarvoor. Wie weet of we in de toekomst nog Afterpay of Klarna beschikbaar zullen hebben maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Veel draagplezier met je aankoop en hopelijk nog eens tot ziens, Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Super snelle levering en in goede orde ontvangen

Een tevreden klant

Beste Jantiena, Wat fijn om te lezen dat we je pakketje zo snel bij je thuis hebben kunnen bezorgen. Dank je wel voor je positieve reactie! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Prachtige kwaliteit

Zeer mooie collectie, snelle levering, verpakt als een cadeautje.

Beste Loes, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, We wensen je veel draagplezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Goede en snelle bezorging van kwaliteit

In principe ben ik geen voorstander van onlineverkoop omdat de gewone winkel ons nodig heeft maar…… hier maak ik een uitzondering.

Beste Noelle, Wat een mooie recensie, dank je wel daarvoor! Wat fijn dat je bij ons geslaagd bent. Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop of in een van onze winkels. Alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

super vriendelijk en behulpzaam

Super snelle reacties online. Vriendelijk en behulpzaam. Na telefonisch contact ook weer goed geholpen en de juiste keuze gemaakt Super mooie jurk van Kdesign en top van studio anneloes. love it!!

Beste Desire, Dank je wel voor je mooie en positieve recensie. Wat fijn om te lezen dat je goed geslaagd bent bij ons. Hopelijk zien we je nog eens terug. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Shirt gekocht in de sale, snel verzonden en mooi verpakt.

Beste Angelita, Wat een mooie recensie heb je ons gegeven. Dank je wel daarvoor. We wensen je veel draagplezier met je aankoop en wensen je alvast fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Fijne winkel, top personeel

Je wordt heel fijn persoonlijk geholpen

Beste Letty, Dank je wel voor je mooie recensie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze winkels en onze collega's. We wensen j veel plezier met je aankoop en hopen je nog eens terug te mogen zien. Met vriendelijke groet, Team Bij Juud.

Snelle verzending en mooi verpakt

Snelle verzending en mooi verpakt.

Snelle verzending en mooi verpakt.

St Odulphusstraat 10

5688 BA Oirschot