Super tof!

Had een Xbox series X besteld en ben er super blij mee, hij werkt helemaal perfect!

• Snelheid / Levertijd N.v.t.
  • Nazorg / Garantie

Snelle aflevering, sommige producten hebben wel een paar krasjes, voor de rest zijn de producten wel goed. Hoop ik voor anderen ook!

• Nazorg / Garantie

Wij hebben al meerdere keren bij GooHoo besteld en we zijn zeer tevreden. Altijd snelle levering en de spullen zijn goed verpakt. Ook de klantenservice is heel behulpzaam, we hadden een defecte controller ontvangen en dit meteen gemeld. Controller konden we opsturen en we kregen netjes een nieuwe opgestuurd.

Voldoed aan de verwachting

Een gebruikte xbox controller gekocht. Er is te zien dat deze gebruikt is. Maar alles doet het zoals het moet. Helemaal tevreden

Prima Service en een faire prijs voor mijn oude Xbox

In het kort, van begin tot einde een soepel verlopen ervaring.

fast, reliable. good product

not much more to say then it was fast, a good product as advertised, good price and arrived quickly. cant go wrong what you get this and its a refurbish. need more of this.

Nette en complete xbox series x ontvangen voor faire prijs. Snelle levering. Doos had wat meer plakband en verpakking kunnen gebruiken. Maar prima deal.

• Nazorg / Garantie

Het werd super snel gestuurd en de cd’s zien er gloednieuw uit!

Mijn items werden snel verzonden en de ze zien er gloednieuw uit. Ik had 2 spellen besteld en ik hoefde ze niet eens te polijsten. Wel jammer dat er geen track & trace is. Heb al 2x van hier besteld en ben heel tevreden!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Hele goede en snelle service

Snel verstuurd en top prijzen

Hele slechte service

In december een Xbox besteld zou de zelfde avond worden geleverd maar DHL beweert dat adres niet bestond maar dat klopte wel toen contact opgenomen met dit bedrijf via app zeggen ze doodleuk geduld hebben ik heb daar naar contact met DHL gehad en die zeiden dat hun een onderzoek moesten op starten geef ik dat door aan hun zeggen ze over paar dagen nemen we contact op met hun dus ben ik boos geworden en toen gingen ze er achter aan een paar weken verder kwam de Xbox retour maar toen zeiden ze ja kan nog een tijdje duren dat het verwerkt word daar was ik dus niet meen eens en heb gezegd dat ik vrijdag mijn geld terug wou anders ging ik een advocaat er op zetten toen kon het wel in een keer snel en heb vandaag mijn geld terug ontvangen Maar kort samengevat zal hier nooit bestellen wat is zeer slechte service en doen alles op hun gemak maar als ze zelf geld moeten terug hebben moet het wel snel en snap nu ook alle slechte reviews van hun op Google maar ben nog niet klaar met hun heb wel schade geleden omdat ik de product ergens anders moest kopen nieuw en ben een professionele gamer waardoor ik inkomsten mis bij gelopen want ze wisten dat ik het niet had ontvangen dan hadden ze ook het geld gelijk terug kunnen boeken en het dan met DHL afhandelen maar hun zijden ook in app van zolang de Xbox niet terug is geen geld terug dus als die spoorloos was had ik dus nooit mijn geld terug gehad Maar gaat mij niet om geld want help geld genoeg maar gaat om principe dus voortaan gewoon nieuw bestelen of ophalen Maar wat ik wel vind is dat ze heel duur zijn 200 zonder controller zonder doos moet je apart bestellen used is meestal compleet en zit rond de 180 Maar iedereen moet zelf weten als ze hier willen bestellen maar ik raad het af en ik zou voor die tijd alle reviews lezen op Google en trust Maandag bel ik mijn advocaat even ten info voor goohoo we zien elkaar in rechtbank tot snel Normaal schijf ik geen reviews maar hun waren wel min 10 sterren

Een Xbox series x refurbished gekocht. Levering was perfect. Zeker een aanrader

Xbox series x

My xbox works well

• Nazorg / Garantie

Heb al 2 xbox controllers 2de hands gekocht en deze werken uitstekend, snelle levering en goede service

• Nazorg / Garantie

Je merkt niet dat het een refurbished Xbox x is

De console is perfect. Geen beschadigingen of wat dan ook . Gewoon perfect

• Nazorg / Garantie

Xbox geretouneerd moet nog geld krijgen

Maar wel snel bestelling binnen! Ik ga zeker nog iets bestellen

;)

;)

snel geleverd

Mijn ervaring is dat de bestellingen netjes igepakt zijn en supersnel geleverd! Ook het assortimet is groot.Echt een aanrader!

Heel erg blij!

Mijn kinderen zijn heel erg blij met zijn XBOX, snel geleverd en werk prima!!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

heb xbox besteld, volgende dag in huis - werkt perfect verder

geen poespas verder

Altijd goed

Ik heb een Xbox Series S besteld en ik ben volop aan het genieten. De service is super, prijs is uitstekend en het product perfect. Helemaal tevreden dus!

Werkt goed

Altijd betrouwbaar

Heb al veel dingen gekocht en altijd goed en netjes ontvangen. Zeker een aanrader

Helemaal top

Hele mooie witte xbox series s ontvangen lijkt nieuw helemaal top

• Nazorg / Garantie

Goede kwaliteit console snel geleverd voor een scherpe prijs

Positieve ervaring. Snelle levering. Refurbished series s draait prima. Voor herhaling vatbaar.

Heb al veel besteld

Ik bestel al mijn spelekes daar eigelijk nooit problemen gehad juist me laatste spel ghing het instaleren niet goed cd coreckt op gekuist en het ghin heel goed en heb al mensen ook die daar spelekes kopen

Kerkenbos 1301

6546 BG Nijmegen