Helemaal top!

De aankoop was goed uitvoerbaar via de website. Hierna kon men de bezorger zo goed mogelijk in regelen als je zelf zou willen. Verwachte bezorgtijd kwam overeen met wat het moest zijn en nog dezelfde dag geleverd! Helemaal prima dus:)

Vlees op tijd, goed gekoeld gekregen. Grotendeels ingevroren en één deel de dag erna op de Q. Heerlijk mals vlees. Top

Prima kwaliteit, snelle levering en alles keurig verpakt.

Wederom mooi vlees voor een leuke actie prijs

M Goede kwaliteit en keurig nette aflevering

Prima service en kwaliteit vlees

Kwaliteit prijs is prima!

Mooi en lekker stuk vlees

Alles klopt!

Hele duidelijke, makkelijke site om te bestellen. Heel snel ontvangen en zorgvuldig verpakt! Inclusief icepacks!! Vlees ziet er heel goed uit!

snelle levering , kwaliteit .

Levering verloopt zeer goed , goed opvolgbaar. Vlees van goede kwaliteit .

Prima vlees. Waardeloze bezorging.

Bezorging op het verkeerde adres. Gemeld bij de meat boys maar ik moet zelf maar contact zoeken met de bezorgers. Het gaat mij om de hele ervaring van bestelling tot afleveren en dat laat te wensen over jammer.

Goede kwaliteit snel bezorgd

Goede prijs / kwaliteit en packaging is top.

Zeer goede kwaliteit!

De betere online slager. Mooie selectie aan vlees voor de ervaren smoker. Ik had een bericht meegegeven in mijn bestelling maar daar is jammer genoeg niet op geantwoord dus het geeft wel een soort van ´even snel uit het rek/diepvries nemen en opsturen´ gevoel, daarom een ster minder.

Goed vlees snelle bezorging

Top producten

Uitstekend vlees!

Betaalbaar mooi kwaliteitsvlees

Steeds tevreden over de producten. Loopt er iets mis qua kwaliteit, levering etc ... , dan wordt dit onmiddellijk zonder enig probleem rechtgezet ! Top service !

Eenvoudig te versterken. Goede communicatie en levering.

Super quality, quick delivery

Ordered at MeatBoys a few times now. All products were superb, and the delivery is perfect.

Eenvoudig bestellen en vlot geleverd kwaliteitsvlees.

Goed, aan te raden !

Topkwaliteit en top service!

Snelle levering, vers en kwaliteit!

perfect

altijd nette levering goede kwaliteit vlees en behulpzaam met vragen

Verkeerde levering, maar super opgelost

Ondanks dat wij niet de juiste bestelling hebben gekregen, was hetgeen wij wel geleverd hebben gekregen goed en mals vlees. Na de kerst hebben zij mijn klacht super afgehandeld. Ik ga the meat Boys zeker nog een kans geven. Kerst is gewoon ook een drukke tijd en waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Klacht snel en netjes afgehandeld, op 1e Kerstdag!

na een klacht over het sterk afwijkende gewicht van het vlees, werd uitgelegd hoe dit kon gebeuren en werd de klacht snel verholpen door een toegezegde korting op het bedrag. Een erg snelle afhandeling en ook nog op 1e Kerstdag.

Wat een slechte zaak

Bestelling geplaatst op 19 december om vervolgens de 23e de bestelling te laten bezorgen. Maar niks ontvangen. Geen voicemail/telefoon of mail wordt beantwoord. Nu maar naar de slager in de buurt toe, kijken of die nog wat over heeft om mijn gasten wat lekkers te eten te geven. Dit was mijn eerste bestelling hier maar direct ook de laatste.

Geen levering en onbereikbaar

Op 14 december ruim voor kerst bestelling gemaakt. De 23e december was beschikbaar voor levering. Dit werd niet nagekomen en zit nog steeds zonder vlees voor kerstdiner. MeatBoys onbereikbaar via webchat en telefoon. Afspraak is afspraak, maar niet bij deze zaak. Personeels tekort en drukte is hierbij geen valide excuus meer. Onbetrouwbaar en teleurstellend.

Niet bereikbaar, late levering en ontbrekend product

Dinsdag bestelling geplaatst welke de volgende dag geleverd zou worden. De volgende dag kregen we een mail dat er sprake was van een sorteerfout en het pakket een dag later zou komen. Een dag later geen pakket, en zowel the meatboys als leverancier niet bereikbaar. De volgende dag wordt de bestelling laat op de avond voor de deur gezet, zonder enig bericht en is het niet compleet. Jammer.

Op tijd een bestelling gedaan voor KERST geen levering

8/12 besteld voor 23/12 ivm lunch 24/12 GEEN levering en zowel Meatboys als Vervoerder TRUNKRS bereikbaar! Vroeger geen problemen maar klassiek geval van 'we willen meer' (met shop erbij etc..) en service is de dupe, erg jammer! Ik kan nu naar een slager om iets te gaan fixen grrrr....