Good Meat

Good meat!

Top boys!

Ik heb 31 mei de one minute lighter en spareribs besteld. De spareribs liggen nu in de vriezer, want het weer zat niet echt mee voor een bbq de laatste tijd. Maar qua levering doen ze het super goed. Alles kwam bevroren aan en heel netjes. Wij weten waar wij moeten zijn als wij weer vlees online willen bestellen!

Goed product, onbeholpen logistiek

Zijn er nog meer die - na drie ervaringen - kunnen zeggen dat de planning en levering bij dit bedrijf ronduit op verlies ingericht lijken te zijn? Herhaaldelijk worden plannings- en leveringsfouten gemaakt en vervolgens gecompenseerd door middel van extra communicatie met de klant, extra ritten naar het adres en een goedmakertje in de vorm van een extraatje op je bestelling. Dit is aardig en getuigt van alle goede intenties, maar wat je zou willen is gewoon een goed lopend bedrijf. Als klant en als bedrijf, wil je dat de bestelling in één keer goed afgehandeld wordt. Dus leer je medewerkers tellen en plannen en gooi in godsnaam Trunkrs eruit en vind een bezorger die past bij de schaal van je bedrijf.

Bedankt voor de feedback, wij gaan eraan werken!

Superlatieve

Ik ben steeds weer verbluft door de uitzonderlijke kwaliteit van het vlees dat ik je ontvangt van The Meat Boys. Het vlees was wederom ongeëvenaard mals, sappig en vol van smaak. De smaakexplosie die ik heb ervaren bij elke hap was werkelijk ongeëvenaard. De service was ook voortreffelijk, met een snelle en efficiënte levering. Ik kan met zekerheid zeggen dat The Meat Boys mijn favoriete plek blijft om vlees te bestellen. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar topkwaliteit vlees! Veel lof voor het team achter The Meat Boys!

Kwaliteit

De beste kwaliteit voor een goede prijs en altijd volgens afspraak op tijd en in topconditie

Fix the issue with my order in no time

Fix the issue with the order in no time

Altijd top vlees!

Vlees is altijd van top kwaliteit en stelt nooit teleur. Bezorging is mooi op tijd en goed gekoeld.

Gewoon top

Goed vlees voor een goede prijs.

Uitstekend vlees

Heb verschillende soorten vlees besteld en zijn echt heel mals en goed kwaliteit van smaak.

Uitstekende service, kwaliteitsvlees

Voor de eerste maal hier besteld maar het vlees kwam maar niet. Bleek dat ik per ongeluk de verkeerde datum had ingevuld. Toen we daar achter kwamen is er direct actie ondernomen door hun en de zelfde dag het vlees in huis. Top service en wat een lekker mals vlees. Volgende bestelling is alweer geplaatst.

Vond vlees dit keer iets minder dan de vorige keer

Vriendelijk personeel

Super vlees, vers en vol van smaak, ik bestel mijn ossenhaas en hamburgers bij The Meat Boys!

Snel en kwaliteit

Een mooi stukje vlees met veel smaak. Leuke kortingen op het wagyu vlees hebben mij bewogen om het een keer te proberen. Volgende keer gewoon weer deze restaurant kwaliteit!

Great product and service

i got the wrong product by mistake but the meatboys fixed it right away sending me a new one. Great service

Zeer tevreden. Vriendelijke jonges en attent.

Heerlijk vlees en mooie aanbiedingen

The Meat Boys hebben prachtig vlees en regelmatig mooie aanbiedingen. Ik ben er blij mee

Komen na wat ze beloven

Komen na wat ze beloven .

De beste kwaliteit vlees die je je als pitmaster maar kan wensen!

Top, ook in geval van initiële fout

Altijd een top service. Ook als er een fout gemaakt wordt, wordt deze op een zeer professionele manier snel rechtgezet.

Alles goed geregeld

Goede afhandeling

Super vlees met een super service

Niet de eerste bestelling van mij, Ik koop daar vaker vlees. Altijd goed vlees zoals de beschrijving en prima levering. Laatste bestelling ging er iets mis en door hemelvaartsdag kreeg ik ontdooit vlees na paar dagen. Na wat mailverkeer en foto's heb ik gewoon een nieuwe levering gekregen. Meatboys kon een claim bij de bezorger indienen. Maar toch super service dat dat wordt geregeld door hun.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Prima producten, goede service

Bij vragen via de app altijd meteen antwoord. Heel prettig , zeker als er met de levering problemen zijn door de vervoerder, wordt het adequaat opgepakt. Heel tevreden.

Mooie kwaliteit snelle levering

Foutieve bestelling keurig opgelost.

Vorige week mijn eerste bestelling bij de meat boys gedaan. Hier zaten o.a. 2 verse ossenhazen bij. Bij levering waren ze echter ingevroren. Na contact te hebben gehad met Yannick, hebben ze dit meer dan goed opgelost door op hun kosten alsnog 2 verse na te sturen.

Bedrijfsgegevens

Emmy van Leersumhof 5

3059LT Rotterdam

+31 6 49128175

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.