Vlees is nog niet geleverd

Let goed op met je bestelling dat dit alleen in de avonduren bezorgd kan worden, en dat er in het weekend geen bezorging plaats vindt. Deze info zou wel duidelijk bij het bestellen kenbaar gemaakt mogen worden.

Heerlijk vlees voor een mooie prijs

Bestelling 's avonds laat gedaan. De volgende avond bezorgd. Mooie ossehaas en het geleverde gewicht lag hoger dan besteld.

Zeer goed !

Snel bezorgd van goede kwaliteit vlees, Wij kennen het vlees omdat wij in Argentinië gewoond hebben en de kwaliteit is top. Wat korting bij meerdere kilo’s zou fijn zijn

Uistekend

Goede service en levering! En heerlijk vlees

Top kwaliteit

Allemaal top, kwaliteit van het vlees, bezorgen, verpakking.

top en lekker!

snelle service en lekker!

Goed vlees

Eerste keer hier besteld levering was op tijd jammer dat de bezorger het niet overhandigd maar voor de deur zet.Vlees van goede kwaliteit jammer dat er een ding niet op voorraad was Zal hier zeker nog een keer bestellen

Ongelooflijk lekker!

Het vlees was ongelooflijk lekker, zeker een aanrader om eens te proberen. De enige reden dat het geen 5 sterren heeft is dat de bezorgdienst op z'n vroegst om 1700 levert. Dit komt ongemakkelijk uit met het bereiden van het vlees

Dozenschuivers, geen service als er iets mis gaat.

Er werd een fout gemaakt met de levering. Omdat ik hiervoor speciaal een dienst had geruild om thuis te blijven was dit wel een probleem. De volgende dag kon ik niet weer thuis blijven. Reactie van meat boys: eerst een beginnende collega onder de bus gooien en daarna schouders omhoog dat het bij trunkrs is en ze er geen invloed meer op hebben. Er is hier nul klantservice als er een probleem ontstaat, er wordt geen vinger uitgestoken om het door hun veroorzaakte probleem te helpen oplossen. Dozenschuivers bedrijf. Vermijden.

Kwaliteitsvlees voor een topprijs!

Goede klantenservice Vers en snelle service Goede kwaliteit en prijs verhouding!

De bestelling is goed geplaatst, alleen de afhandeling is iets minder.

Ik heb dinsdag besteld, deze bestelling ging zonder problemen. Ik had als aflevering vrijdag tussen 17.00 en 22.00 gekomen met Trunks. Pas om 21.30 die avond kreeg ik bericht dat de bestelling niet meer afgeleverd ging worden. Ik heb er speciaal vrij voor gevraagd. En pas de maandag erna gaat het afgeleverd gaat. Vanavond dus. Dan ben ik er dus niet. Ook maak ik mij zorgen om het koelen van het vlees. Er zit nu 3 dagen tussen. Ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen. Maar ik vind dit geen service vanuit Trunks. (Helaas al vaker meegemaakt) Met vriendelijke groet, Sureka Vos Helper Brink 61-110 9722EK Groningen

Super geregeld

Snel en goede Service top bedrijf

Zeer slechte eerste en laatste ervaring

Ik bestel oa een grote portie vlees voor een BBQ. Dit wordt geleverd door twee onbeleefde kerels die geen Nederlands spreken in een niet gekoelde personenwagen uit de koffer. Op de afleverbon staat gekribbeld dat Dutch oven die ik besteld heb niet in stock is en dat het bedrag zal terug gestort worden. Njet boys, zo werkt het niet in 2022 !

Fantastisch!

De ossenhaas was fantastisch goed.

Good service, good meet, wrong brisket though.

Brisket was not suitable for a bbq, no fat at all, dried out. The rest was very good.

Heerlijk

Zoals ik gewend ben ook deze keer weer heerlijk vlees!

Uitstekend vleesch

Uitstekend vleesch

Goed verpakt en binnen 10 uur in huis.

Al het vlees dat ik had besteld kwam netjes verpakt en gekoeld aan. Top kwaliteit vlees!! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Altijd top kwaliteit vlees

Altijd vlees van geweldige kwaliteit Ik heb een keer een verkeerde bestelling ontvangen dit is later opgelost door de goede bestelling na te leveren

Fantastische

Ik vind de website leuk, klantenservice was uitstekend. Bezorging ging snel en de vlees was echt top kwaliteit.

Gewoon helemaal top

Altijd mooi vlees en perfecte levering. TOP

Gewoon goed

Goede service en wat het belangrijkste nog is heerlijk stuk vlees. Top

Prima service!

Prima service!

Snel geleverd, top kwaliteit vlees!

Veel keuze in kwaliteitsvlees, scherp geprijsd en snel geleverd!

Levering viel tegen

Had ossenhaas besteld 1 kwam half bevroren binnen om dat ie tegen ander ingevroren vlees lag . Ruim een kilo varkenshaas besteld . Kreeg 500 gram iberico varkenshaas. Wat ik niet besteld had . Ze hebben het redelijk goed gemaakt . Kreeg 20 % Korting op de ossenhaas. Kreeg nog een gewone varkenshaas na gestuurd . Maar de 10 euro korting die je bij je eerste bestelling krijg zou ook goed gemaakt worden . Is helaas niet gelukt . Ossenhaas smaakt wel super daar heb ik niks te klagen over