Super kwaliteit van vlees!

Heerlijk stuk vlees, cote de Boeuf gehad. Er staat nog meer op de planning om te proeven, maar dat ligt nog in de vriezer. En was wat mis gegaan met levering. Ook dit is super opgelost!

Top service!

Veel hebben het hier in hun review over hoe geweldig de kwaliteit van het vlees wel niet is. Maar weinige hebben het over de mensen achter The Meat Boys. Door omstandigheden was m'n levering niet helemaal in orde, wat trouwens volledig de fout was van de transportfirma. Nadat Yannick hiervan op de hoogte was, heeft hij dadelijk het nodige gedaan. Kijk, en voor zo'n service blijven mensen terugkomen, blijven ze bestellingen plaatsen. Dit soort service is zeldzaam geworden. Dus nogmaals, merci Team The Meat Boys, en in het specifiek, merci Yannick! Tot de volgende bestelling!

Mooi vlees

Mooivlees, snelle levering

Goed vlees, goede service, perfecte levering!

Al jaren perfect!

Vlees van top kwaliteit

Had in de ochtend besteld en einde van de middag werd het geleverd. Professioneel verpakt en het vlees werd ook goed koel gehouden.

Snelle levering van een goede kwaliteit vlees!

Heerlijk vlees goede service

Als er bij de bestelling iets niet duidelijk is en je stuurt een mailtje krijg je heel snel antwoord, dit vind ik zo fijn. Bestellingen worden keurig geleverd.

Goede service en top bezorging

Altijd een top stuk vlees . En de bezorging is ook fantastisch

Vlees kwam ondanks koelpats totaal ontdooid aan.

Ontdooid vlees opnieuw invriezen is niet fijn

Snelle levering goed vlees

Alles snel geleverd goed vlees. Alleen jammer is dat ik dacht dat ik hele rib-eyes kocht maar dit was geportioneerd. Stond in bij de koptekst en niet in de info. Stond wel helemaal onder aan in de tekst. Tip zet dit tussen haakjes erbij.

Top kwaliteit

Snelle levering en heel hoge kwaliteit

Een product was verkeerd geleverd. Werd na 1 email geregeld en de volgende dag afgeleverd. Top service!!! Voor de rest, netjes verpakt, goed gekoeld en op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Het beste vlees, snel bezorgd!

Gewoon het lekkerste vlees, supersnel bezorgd en de klantenservice is top!

Super snelle service!

Op de zelfde dag van bestellen geleverd. Alles netjes verpakt. Ga vooral zo door!

Goede communicatie met the boys. Maar belangrijkste is toch de topkwaliteit van het vlees. Ook de bezorging gaat bij mij altijd prima.

Snelle levering jammer dat de diepvries verpakking te groot zijn voor 2 personen

Graag kleinere verpakking van het diepvries vlees

Topkwaliteit

Altijd goede kwaliteit

Prima vlees niks mis mee

Top!! No brainer!

Geweldig vlees, top service!

Gewoon goed

Snel geleverd, goed verpakt Belangrijker nog vlees mooie kwaliteit

Super levering en Fantastisch vlees

Een 10

Zeer Goede kwaliteit

Bestellen is eenvoudig, vlees wordt netjes optijd geleverd en de kwaliteit is heel goed. De shortribs uit de oven waren boterzacht.

Uptimale kwaliteit en service

Ruime sortering

Good Meat

Good meat!

Top boys!

Ik heb 31 mei de one minute lighter en spareribs besteld. De spareribs liggen nu in de vriezer, want het weer zat niet echt mee voor een bbq de laatste tijd. Maar qua levering doen ze het super goed. Alles kwam bevroren aan en heel netjes. Wij weten waar wij moeten zijn als wij weer vlees online willen bestellen!

Emmy van Leersumhof 5

3059LT Rotterdam