deze slager kan zijn eigen vlees keuren!

Behalve uitstekend vlees voor een mooie prijs zijn The Meat Boys onnavolgbaar klantvriendelijk! Geweldig!

Outstanding !!

These guys rock, both in the quality of the meat and customer service. Highly recommended!

geweldige ervaring met the meat boys

De service van deze mannen is echt fantisch, levering ging goed. leuke gifts erbij, en helpen je echt snel zelfs via Whatsapp

Prima vlees voor een meestal prima prijs !

Heerlijk vlees , alleen niet alle aanbiedingen zijn goed van prijs ! Zit wel eens wat tussen wat prijstechnisch niet echt een aanbieding genoemd kan worden ! Maar vlees is altijd lekker

Perfecte levering van geweldige producten.

Positief

Het product is oké, alleen de laatste aflevering liet te wensen over er is namelijk niet aangebeld en de doos is buiten op de vuilnisbak gezet wij kwamen er achter toen ik een mailtje kreeg dat het afgeleverd was

Fantastisch vlees

Heerlijk vlees

Vlees 5 dagen onderweg, slechte service, vlees deels bedorven?

Ik raad ze niet aan online met de huidige transporteur en servicemedewerkers. Iberico ribs en Brisket besteld voor levering volgende dag. Volgende dag nog geen track en tracé ontvangen. Contact opgenomen met servicenr via WhatsApp. Kreeg ik te horen dat zij het hebben verzonden en zelf maar even moest regelen met de transporteur.. Bestel voor 100 euro aan bederfelijke spullen en moet zelf maar achter hun probleem aan.. Niet klantvriendelijk. Uiteindelijk vlees 5 dagen later binnen geleverd vanuit de kofferbak van een auto, zonder transport koeling, mocht. Het pakket niet retour sturen van transporteur. Zonde om weg te gooien dan maar dacht ik dus spareribs gelijk gemaakt. Prima vlees maar niets bijzonders. Brisket nog even laten liggen in diepvries omdat het toch nog redelijk gekoeld leek. Uiteindelijk week later bij ontdooien toch diverse bruine, donkere bedorven? stukjes op het vlees aan de randen. Leek bedorven en sticker gaf aan dat de houdbaarheidsdatum ruim 2 maanden overschreden was. Foto's gemaakt en via WhatsApp gestuurd en om assistentie gevraagd. Nooit reactie mogen vernemen.. Risico niet genomen 85 euro aan vlees weggegooid. Zo zonde en nog niets vernomen van de klantenservice.. Wat mij betreft kies een van de concurrenten die zelf het transport doen met een koelwagen en blijf hier weg of haal misschien in de fysieke winkel.

Alles snel en super goed geregeld, en top kwaliteit

Super, ben super tevreden van de producten en kwaliteit

Great meat at fair prices and excellent delivery.

Great meat at fair prices and excellent delivery.

The Meat boys zijn echt geweldig

Ik had voor de Pasen vlees besteld alleen kwam de bezorger het steeds niet brengen. Ik heb contact opgenomen met de Meat Boys over deze bestelling en ze hebben mijn bestelling gewoon zelf geleverd een dag voor de Pasen. En daar door konden wij toch genieten van een heerlijk stuk vlees.

zeer negatief.

Tot 3 x toe werd het door mij b estelde niet bezorgd. Postnlk. bezorgde zelfs deze om 13.45 bij een post afhaalpunt.`terwijl werd gemeld dat het tussen 12.55 en 14.44 b ij zakl worden bezorgd. Ik neem aan dat ze weten dat het product aan bederf onderhevig is.

Beste Ronald, Helaas krijgen we geen contact meer met je. De eerste twee pogingen van Trunkrs zijn niet gelukt omdat u de verkeerde postcode had ingevuld. Wij hebben toen op onze kosten het pakket nogmaals ingepakt en met PostNL opgestuurd. Zij hebben het pakket bij een afhaalpunt gelegd omdat u niet thuis was. Waarschijnlijk was bovenstaande review bedoeld voor bij PostNL en niet voor ons bedrijf. The Meat Boys

Quality Meat and service

Meat arrived 3 days overdue however issue was quickly resolved by customer service once I contacted them. Always find the meat boys provide quality meat and good service

We have contacted you with a solution!

Mooi vlees, tijdige en prettige levering

Altijd goed

Bestel al jaren bij meat boys

Makkelijk online te bestellen en netjes verpakt bij Levering

Het online bestellen ging erg eenvoudig en binnen enkele dagen was de bestelling binnen. Wel zit er heel veel verpakkingsafval rondom de producten een optie om dit retour te sturen zodat het gerecycled kan worden Zou wel duurzaam zijn

Espetacular!

One of the best meats I ever ate. It is always a success on my BBQs. Picanha was incredibly soft and melting in the mouth.

Besteld vlees nooit aangekomen, moeten aandringen om terugbetaling te krijgen

Ik had op donderdag 04/04/2024 iberico ribben besteld, om op vrijdagavond te ontvangen en te kunnen inwrijven met een dry rub en dan zaterdag rustig te kunnen klaarmaken. Echter is op vrijdag geen levering gebeurd. Een reden werd niet opgegeven. Ik had dan minstens levering op zaterdag verwacht van vers vlees. Antwoord op mijn e-mail is pas op maandag gekomen van The Meat Boys. Zij bleven op zich vriendelijk, maar het feit dat duur vers vlees niet tijdig kan geleverd worden, is op zich een reden om hier niet meer te bestellen. Pas na iedere dag opnieuw te melden dat het vlees nog steeds niet aangekomen was en ik geen vertrouwen meer had in de versheid van het vlees na bijna een week in onbekende omstandigheden te liggen, hebben ze op 10/04/2024 een terugbetaling gedaan, zonder dat ik het vlees ooit gekregen heb. Heel jammer als eerste en laatste ervaring met deze shop.

Dit vinden wij heel vervelend om te horen. We nemen contact met u op!

Top lamschouder

Super kwaliteit lamschouder, van genoten met Pasen! Direct weer besteld. En heel fijn dat de bezorging ''s avonds is. Vriendelijke bezorgers, en het vlees goed en mooi verpakt!

Great quality

black angus entrecote (Argentina) was great. Perfect taste, tender, good marbling...100% recommended Argentine chorizos also were amazing

Goed vlees, en op tijd!

"The Meat Boys biedt een uitstekende online selectie van hoogwaardig vers vlees

Als fervent liefhebber van vers vlees ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij The Meat Boys. De online leverancier biedt een uitstekende selectie van hoogwaardig vlees, variërend van steaks tot worstjes, allemaal van topkwaliteit en versheid gegarandeerd. De bestelprocedure is eenvoudig en de levering is snel en efficiënt. Ik ben erg blij met de kwaliteit van het vlees dat ik heb ontvangen en zal zeker weer bij The Meat Boys bestellen voor mijn volgende culinaire avontuur.

Prima kwaliteit

Zoals altijd, prima kwaliteit vlees! Jammer dat de transporteur de bestelling op straat voor de deur zet i.p.v. 2 tellen te wachten tot je opendoet.

Topvlees, dito service

Inmiddels hebben we meerdere keren besteld bij The Meat Boys en het is elke keer weer een feestje. Het vlees is supermals, ziet er qua kleur ook prachtig uit en wordt goed gekoeld en veilig verpakt in een stevige doos. De laatste keer is het met de verzending misgegaan. De fout lag geheel bij de vervoerder (die kwam de afspraak niet na), maar één mailtje naar The Meat Boys en het werd fantastisch opgelost. Hulde dus ook voor de service. Wij komen zeker terug!

Klantgericht

Vanwege een probleem bij de vervoerder leek het erop dat de paasmaaltijd vleesloos zou zijn. Meatboys heeft dit voor ons opgelost door zelf het vlees (vers) rond te brengen. Daarbij mochten we de dubbele levering (ingevroren) vanuit de vervoerder houden.