teleurstellend

De Bavette kwam uit Uruguay ipv Argentinië Had 15 worstjes besteld en kreeg er slechts 10. De Bavette was welgoed van smaak.

Helemaal goed!

Op tijd geleverd en kwaliteit was top!

Goed vlees, uitstekende service en bezorging. Prijs/kwaliteit prima in balans

Mijn vaste adres om goed vlees voor de BBQ te bestellen

Super !!!

Super goed vlees , en top bezorging en snel !!

niet gekregen wat mij beloofd was

ik bestelde 2 ribeyes van 3,3kg per stuk. de ene was 3kg, de andere was 2,8kg. Waar zijn mijn ontbrekende 800 gram?

Always a pleasure!

It’s difficult to find precisely what I want in traditional butchers in the Netherlands. Until I’ve found meatboys that is. They have a wide selection of meat that has never disappointed in terms of quality.

Uitstekende snelle levering en heerlijk vlees

Vlles goed gekoeld met elementen en in koeltas. Mooi stuk vlees! En lekker! En een goede prijs

Bestelling niet goed

Gemarineerde kippendij bestel krijg ik gewoon kip en het gewicht van de ossenhaas klopte niet 200 gram te kort. Mailcontact gehad en de toezegging dat er kippendij en ossenhaas word nabezorgd. Nu 2 weken en 2 mails later geen contact meer mee te krijgen. Na deze beoordeling werd er contact gezocht met mij en belooft dat er wat nabezorgd word. Na een week heeft trunckrs de nalevering geannuleerd en heeft de boys weer niet geleverd en vandaag verwachte ik dan een levering maar weer niets. Vertrouwen dat dit opgelost word is inmiddels gedaald tot onder nul. Trunckrs heeft mij een week aan het lijntje gehouden over waar mijn pakket is en vervolgens annuleren hun de levering zonder mij in te lichten. Dit is dus een vervoerder die ik ook niet aan zal bevelen hoewel het allemaal erg leuk lijkt wat ze laten zien. Maar als er iets is laat elke vraag over je pakket minimaal 1 dag op een antwoord wachten en alleen via mail te bereiken

Goede ervaringen en heerlijk vlees

Prima verzorgd.

Goede kwaliteit, top service

Ik had ossenhaas, buikspek etc besteld. Bij levering bleek de buikspek te ontbreken. Daar melding van gemaakt en gelijk een nazending, zonder wantrouwen. Erg fijn!!

Komen na wat ze beloven. Toppie

X

Kwaliteit product is fantastisch en de levering thuis is een uitvinding!

Superlekker vlees, topservice

3 stukken ossenhaas opgehaald ipv laten leveren. Omdat ik het kwam halen 400gr meer gekregen want geen leveringskosten! Superaardig!

Pakket een week later geleverd en incompleet

Mijn bestelling is bijna een week later bezorgd. Daarnaast ontbrak een deel van de bestelling, hierover heb ik telefonisch contact gehad en ik zou terug gebeld worden door de webshop. Tot op heden niks gehoord TIP: GA NAAR DE LOKALE SLAGER/ KOOP RECHTSTREEKS VAN DE BOER

Ging allemaal!

Don't order a brisket from here

The brisket that I ordered, included just the lean part of the whole brisket. This was not mentioned in the product description and also the photo was misleading as it depicted a whole brisket. Very unprofessional

Super deze keer

De pulled meat en de ossenhaas spiesen heerlijk!!! Ga ik zeker weer bestellen!!

Top producten en dito levering.

Prima producten. Overzichtelijke site en mooie aanbiedingen. Ben zeer tevreden.

gewoon goed en een optimale kwaliteit en servce

ruime keus met de beste kwaliteit

Het was goed verpakt en het was nog goed koud. Vlees zag er goed uit. Wat we geprobeerd jebben was zeer lekker. Zeker een aamrader.

Heerlijk

Heerlijk vlees van goed kwaliteit. 4 ipv 5 sterren omdat de bestelling niet helemaal compleet was verstuurd

Beef Extreem!

Wat een fantastische kwaliteit wordt er hier geleverd! Dit is next level vlees, supersnel geleverd en de klanten service is uitmuntend! Tip ,probeer de Cote de boeuf! Heerlijk en de grasgevoerde Picanha is ook uitmuntend.

Lekker en zeer snelle levering.

Het vlees is heerlijk echt een aanrader.

Heerlijk kwaliteits vlees. Kost wat meer als die troep in de supermarkt, maar dat is het waard.

H

Emmy van Leersumhof 5