Goede levering en heerlijk vlees

Aanrader!

Heb woensdag 3 Tomahawks besteld voor mijn verjaardagsfeest. Donderdag rond 14u kreeg ik een track and trace code van Trunkr waar ik het pakket perfect op kon volgen. Het vlees kwam aan rond 19u, perfect gekoeld en verpakt. Bij het bestellen stond circa 1 - 1,2 kilo per stuk, de 3 Tomahawks waren elk bijna 1,2 kilo. Ze zagen er perfect uit en na het bereiden op de bbq (reverse sear) was het vlees mals en sappig. Een geslaagd feest dus, ik ga zeker en vast nog eens bestellen hier en kan het aan iedereen aanraden.

Deliver the promise

Je krijgt keurig volgens afspraak je bestelling. Aflevermoment wordt vooraf ook goed aangegeven. En ja, de gevulde kalkoen is zo lekker!

Het is gewoon geweldig hoe snel, keurig en vriendelijk de bestelling en levering plaats vindt.

Zeer goede service

Ik raad elke bbq liefhebber de meat boys aan

vlotte levering en goede kwaliteit

veel keuze en vlotte levering voor goede kwaliteit entrecote. prijs was ook gunstig; aanrader

Helemaal top. Kwaliteit en levering!

Helemaal top. Heb een brisket besteld en deze kwam op tijd, vers en van een meer dan prima kwaliteit.

Levering netjes en optijd ontvangen

Levering netjes en optijd ontvangen

Fantastische kwaliteit vlees en zeer klantgericht

De kwaliteit van het vlees is fantastisch en de heren van de meatboys staan altijd paraat om advies te geven en mocht het een keertje fout zijn gegaan, dan proberen ze het op een zeer klantvriendelijke manier op te lossen. Daar kunnen andere bedrijven nog wel wat van leren

Lekker en snel

Beste lekkerde vlees

Kwalitatief zeer goed te noemen.

Heerlijk vlees voor een aanvaardbare prijs. Snelle en correcte levering.

Heerlijk vlees!!

En de levering is snel!

Wat je verwacht krijg je.

Mooie levering in gekoelde doos en perfect op tijd. Voor herhaling vatbaar.

Goed vlees, goede service

Al vaker bij de Meatboys besteld, nooit klachten gehad. Mijn laatste bestelling was vertraagd, dit gaven ze netjes aan maar kwam mij niet goed uit. Ze hebben dezelfde dag nog een chauffeur langs gestuurd om het op te lossen. Mooi bedrijf.

geweldig !

prima bedrijf ,zeer groot en goed assortiment met interessante aanbiedingen, bijzonder kundig personeel , goede verpakking met snelle en accurate levering (ook in overleg! ik ben zeer tevreden!

Great meat, even better service!

Really pleased!

helemaal top

goed vlees voor een goede prijs, vriendelijk personeel.. alles a-okay

uitstekend vlees

uitstekend vlees, prima bezorging

Lekker

Vlees is lekker. Bezorging prima

Eerlijke prijzen. Vlot verzonden. Goed vlees.

Eerlijke prijzen. Vlot verzonden. Goed vlees.

Goede snelle afhandeling van mijn bestelling

Snelle en nette afhandeling van mijn bestelling . Product ziet er zeer appetijtelijk uit, moet het nog proeven. Zou het zo te zien in ieder geval weer bestellen. Groetjes aan iedere besteller van Rino.

Ik had veracht dat het vlees malser zou zijn

Ik heb de ribeye besteld, bereid volgens standaard recept. Er zaten redelijk veel erg harde stukken in.

Super mals vlees en snel geleverd!

Top service!

Dit was mijn eerste bestelling hier. De levering had wat vertraging. Dit is super opgelost met een extraatje! Voor herhaling vatbaar.

Gewoon TOP

"Luxe Vlees tegen Scherpe Prijs — Écht luxe kwaliteitsvlees bestellen? Dan ben je bij The Meat Boys aan het juiste adres." Laat even duidelijk zijn, dit is echt niet gelogen. Iedere bestelling weer opnieuw ben ik verbaasd over de premium kwaliteit van het vlees. Mensen komen regelmatig thuis wat eten en vragen vanwaar het vlees komt. Deze kwaliteit kan je niet vinden in je supermarkt. Dus The Meat Boys-team, bedankt!