Eerlijke prijzen. Vlot verzonden. Goed vlees.

Eerlijke prijzen. Vlot verzonden. Goed vlees.

Goede snelle afhandeling van mijn bestelling

Snelle en nette afhandeling van mijn bestelling . Product ziet er zeer appetijtelijk uit, moet het nog proeven. Zou het zo te zien in ieder geval weer bestellen. Groetjes aan iedere besteller van Rino.

Ik had veracht dat het vlees malser zou zijn

Ik heb de ribeye besteld, bereid volgens standaard recept. Er zaten redelijk veel erg harde stukken in.

Super mals vlees en snel geleverd!

Top service!

Dit was mijn eerste bestelling hier. De levering had wat vertraging. Dit is super opgelost met een extraatje! Voor herhaling vatbaar.

Gewoon TOP

"Luxe Vlees tegen Scherpe Prijs — Écht luxe kwaliteitsvlees bestellen? Dan ben je bij The Meat Boys aan het juiste adres." Laat even duidelijk zijn, dit is echt niet gelogen. Iedere bestelling weer opnieuw ben ik verbaasd over de premium kwaliteit van het vlees. Mensen komen regelmatig thuis wat eten en vragen vanwaar het vlees komt. Deze kwaliteit kan je niet vinden in je supermarkt. Dus The Meat Boys-team, bedankt!

Helemaal Goud

Maat dit is toch helemaal goed, ok dan! 100!

Geweldige vlees ervaring

Duidelijk site met makkelijke afwikkeling. alles netjes bezorg. Vlees van goede kwaliteit!

goed product heel smaak vol

heel snel geleverd

Verwachting overtroffen

Snelle levering van het beste vlees.

Snelle goede service en heerlijk vlees

Mooie aanbiedingen en lekker vlees !

Heerlijk mals vlees, snel geleverd

Donderdagavond de actie-ossenhazen besteld, werd vrijdagavond geleverd. Ik heb ze de volgende dag in porties gesneden en ingevroren, 1 setje ossenhaas opgegeten met mijn zoon: super kwaliteit. Heerlijk hoor Meatboys!

Uitstekend vlees en goede service

Uitstekend vlees en goede service

wow, wat een super kwaliteit

Tweede keer besteld bij Meat Boys en wow, wat een prachtig vlees. De beroemde ballen liggen nog in de vriezer, maar ik heb alle vertrouwen dat die ook superbe zijn

Goede service; een eventueel probleempje wordt snel en efficiënt opgelost. Contact is vriendelijk. Levering, netjes en op tijd.

Topservice!

Eerlijke prijs voor goede kwaliteit. Degelijk verpakt en werkelijk vers ontvangen. Bij mijn eerste bestelling was de levering misgelopen. Desondanks het de fout van de leverancier was, heeft Yannick van Meatboys mij persoonlijk opgebeld en een oplossing aangeboden. Echt top!! Manier van aanpak en oplossingsgericht met de klant meewerken, al was voor een nieuwe klant, waardeer ik echt. Ik bestel voortaan altijd bij hun. Mij als klant heb je voor het leven! Bedankt

Wij vinden het vlees heerlijk, de prijs-kwaliteitsverhouding is voor ons helemaal OK, zelfs als dit vlees iets duurder is. Ook de levering via Trunskr verloopt prima en gestroomlijnd.

Goed,netjes.

Goede keus. Goede prijs. Nette bezorging. Kortom super.

Alles geheel naar wens. ook het transport

Hele mooie, smaakvolle Ribeye. Een aanrader die ik zeker nog eens ga bestellen.

Goede kwaliteit vlees en een prima aflever service

Goede kwaliteit vlees.

Uitstekende producten

Prima ervaring met bestellen en afhalen. Wel altijd wachten tot ze het vlees bij elkaar zoeken terwijl ik aangeef welke dag ik het kom halen. Het gaat snel, maar handiger om het als pakket klaar te hebben staan, zou ik zo denken.

heel lekker vlees uit Zuid Amerika

Ik hou van Argentijns vlees dat is het beste vlees van de wereld en dat kun je bij de Meat boys verkrijgen en dat vind ik Geweldig

Heerlijk vlees en geweldige service.

Bestel hier vaker vlees en dat is altijd van super kwaliteit! Deze keer een klein logistiek probleemje door de bezorgdienst en werd super opgelost door themeatboys zelf. Echte service waar menig bedrijf nog van kan leren!!

Fantastisch!

Heerlijk vlees en supersnel bezorgd!

Altijd goed.

Meerdere keren besteld en het is altijd zo als verwacht.

Emmy van Leersumhof 5 3059LT Rotterdam

+31 6 49128175