Snelle levering, mooi resultaat.

Ik had en houten box besteld met een foto, naam en geboorte datum. Het resultaat was nog mooier dan verwacht. En ik had het super snel in huis. Echt een aanrader!

Een onvergetelijke verrassing voor de kleinkinderen!

Begin september bestelde ik als Hulpsinterklaas vier "Schatkistjes" voor onze vier kleinkinderen, in ieders lievelingskleur. Op de kistjes staat hun naam in heel mooie letters. Ze waren zo mooi dat ik het nauwelijks geheim kon houden tot de Sinterklaasviering. Inmiddels geniet ik nog na van de enthousiaste reacties: "Deze doos is helemaal voor mij alleen!" "Ik vind hem zó mooi!" "Dat is mijn lievelingskleur!" Ook de rest van de familie was enthousiast, zowel over de uitstraling als de afwerking. Dit cadeau is een echte aanrader voor alle Hulpsinterklazen!

Prachtige schatkistjes, zeer mooie kwaliteit!

Als oma (en Hulpsinterklaas) was ik op zoek naar een leuk cadeautje voor onze kleinkinderen. Ik zag mooie voorbeelden van geboorte- en herinneringskistjes. Die brachten mij op het idee voor de kleinkinderen zo'n kistje te bestellen. Ik doe er wat pepernoten en wat kleine cadeautjes in en noem het dan schatkistjes. Met hulp van Tessa, die steeds heel snel reageerde en een prachtig ontwerp maakte, staan er hier nu vier te wachten tot het 5 december is. Om te voorkomen dat mijn review wordt gelezen door een van de kinderen of kleinkinderen, kies ik ervoor nog even anoniem te blijven. Na 5 december laat ik de reactie van de kleinkinderen weten en dan met mijn naam erbij.

Mooie geboortekisten

Super mooie gepersonaliseerde geboortekisten besteld (met geboortekaartje). Al 1x eerder hier besteld nadat vrienden ons op deze site hadden gewezen. Er is makkelijk contact te leggen met Tessa en je krijg snel een reactie. Er wordt ook meegedacht. We kregen ook een proefdruk via de app. Heel erg fijn! De verzending was ook vlot en heel netjes ingepakt. Echt een aanrader!

Prettig contact en hele mooie geboortekist ontvangen

Ik had eerst contact gezocht per mail omdat ik een aanpassing wilde op het geboortekaartje die ik wilde laten bedrukken op de kist. Een hele snelle reactie gekregen en meteen ook een voorbeeld ontvangen van de aanpassing die ik wilde. Super fijn! Ook een snelle levering van de kist. De kist cadeau gegeven met een doop en de ouders waren er heel blij mee! Echt een leuk cadeau!

Geweldig mooi product

We hebben een mooie 'herinnerkist' laten maken voor onze dochter. Hij is erg mooi geworden! Snelle reactie en levering en goede persoonlijke service,daar hou ik van. Tessa heeft eerst een ontwerp gemaakt en dit overlegd, alvorens over te gaan tot productie. Heel fijn en het resultaat mag er zijn!

Wat een geweldig bedrijf

Door mijn zus werd ik attent gemaakt op dit bedrijf. Na de leuke website te hebben bezocht en de nodige vragen heb gesteld, heb ik de memorybox besteld. Wat een verrassing, wat zag deze er leuk en goed en mooi uit. Een aanrader! Snel antwoord gekregen op mijn vragen, er is meegedacht en een pre-eindproduct ontvangen. Na bestelling supersnel in huis. En het kraamkado is zeer zeer goed ontvangen. Ook de kersverse ouders waren verrast door dit mooie kado. Groetjes José L.

Heel blij

Contact was heel fijn! de herinneringsdoos is heel mooi geworden Zo blij mee Dank je wel

Geweldig!!!!!!!!

Wat is onze kist toch mooi geworden. Helaas is onze pony Meagan overleden. Met deze herinneringskist kan mijn dochter al haar spulletjes van Meagan in doen en haar herinneringen koesteren. De kist was snel klaar en wat zo fijn was we kregen eerst een proefdruk zo kon je zien hoe de kist er uiteindelijk uit kwam te zien. Het is zeker een aanraden. Gr Patricia Crielaars Someren eind

Prachtige herinneringskist!

supersnelle reacties meedenken behulpzaam ontzettend klantgericht prachtig eindresultaat met zorg ingepakt

Prachtige memory box!!

Geweldige producten, vriendelijke service en snelle levering!

Leuke producten!

Leuke producten met goede kwaliteit-prijs verhouding. Denkt mee, komt afspraken na.

Prachtige houten geboortekistjes

De Hout Studio heeft prachtige houten bewaarkistjes ontworpen voor mijn 2 zonen op basis van de geboortekaartjes. Mooi ontwerp, snelle en aangename communicatie.

Netjes, snel en mooi resultaat

Bestelling is eenvoudig te plaatsen, resultaat is mooi en eenvoudig te monteren (fotocirkel). Mooi om te geven, maar ook voor je eigen interieur.

Wat een geweldig mooi levenslang product

Na de geboorte van mijn dochter wilde ik alles bewaren waar ze later met plezier naar kan kijken, een mooie grote persoonlijke doos laten maken bij jullie. Hopelijk is zij later net zo blij als wij nu! Beter dan alles in curverbakken

Mooie kwaliteit en goede service

Prachtige fotoblokken, kleuren komen mooi uit! Gemakkelijk contact te leggen via WhatsApp om te overleggen of ze een formaat konden aanpassen naar de foto en dit was mogelijk. De volgende bestelling wordt zeker gedaan bij De Hout Studio!

Aanrader!

Resultaat is prachtig, communicatie met de houtstudio erg prettig en vlot, heel snel geleverd en zorgvuldig en leuk ingepakt

Hele goede service

Een hele goede service! Erg snel geleverd en hele mooie producten, 1 product besteld maar ga er zeker nog meer bestellen. Echt een aanrader!

Vriendelijk, Snelle service, mooi gemaakt, net verpakt

Is behulpzaam om tot een juiste keuze te komen. Duidelijke site. De bestelling werd snel opgepakt en was ook snel klaar. De kist zag er heel netjes uit en lijkt heel veel op het geboorte kaartje. De kist was heel netjes verpakt

Goede service en prachtig resultaat

Mooi exemplaar van geboorte kaartje ontvangen, als cadeau gegeven aan vrienden van ons. Er werd goed mee gedacht en snelle service. Bedankt!

Goede ervaring!

Contact met De Hout Studio is heel prettig. Snelle reacties en product is mooi afgeleverd!

Prachtig product en perfecte service!

Superblij met de box voor spulletjes van mijn baby. Heel mooi uitgevoerd en superfijne service

Super blij met de foto’s op hout

Ik twijfelde over de kwaliteit van foto’s, een berichtje gestuurd en vrij wel meteen reactie dat de foto’s voldeden , en het resultaat is super mooi !

Alles perfect gemaakt en op tijd afgeleverd.

Scan aangeleverd en is erg mooi op het houten kistje aangebracht. Proef exemplaar opgestuurd gekregen, die perfect was, en ook zo binnen een paar dagen ontvangen. Erg mooi resultaat.

Precies zoals het geboortekaartje! Erg blij met de bewezen diensten kom zeker nog een keer shoppen!