Mooi product & fijne communicatie

Ik had een herinneringskist besteld met de opdruk van een geboortekaartje. Mail contact gehad of Houtstudio het geboortekaartje kon bewerken dat alleen de voorkant erop zou komen. Dit kon, en kreeg de al snel een proefdruk versie. Product ook snel ontvangen (binnen de aangegeven tijd). Het is erg mooi geworden. Het cadeau is erg goed ontvangen! Ben heel tevreden, en zou het aanraden i.v.m. de goede kwaliteit en de fijne communicatie.

Heel tevreden

Mooie tandendoosjes

Mooie bedrukking op houten blok

Zeer tevreden, mooie foto op houten blok, snelle levering in drukke periode van Moederdag.

Fijne communicatie via Whatsapp. Eerst een voorbeeld via mail, zodat je precies weet hoe het eruit gaat zien. Hele mooie kwaliteit!

Leuk en persoonlijk

Alles verliep snel en soepel

Prachtig product

Voor ik ging bestellen wilde ik eerst een proefje van het drieluik zien. Dat werd snel geregeld. Verzending daarna ging ook snel. Eindproduct is precies zoals het proefje en zoals het moest zijn. Aanrader !

Heel blij met bedrukte herinneringskist fijn dat er eerst nog een voor foto word gestuurd hoe het product word.

Prachtige kisten

De kisten die gemaakt worden zijn prachtig. Ook de levering is heerlijk snel. De kisten zijn van goede kwaliteit. Ik heb nergens iets op aan te merken.

Een goed en professioneel bedrijf

Mijn ervaring met de hout studio is erg goed. Ik had een idee in mijn hoofd en hun een email gestuurd met het idee en hun hebben een mooi ontwerp gemaakt dat ik later als herinneringsbox heb laten maken. Goede service, snel bereikbaar en snel binnen!

Goede service, snelle levertijd.

Positief, snelle reactie op de bestelling. Voorbeeld werd snel toegezonden. Prima verlopen allemaal! Echt een aanrader

Geweldig leuke cadeau’s om te geven

Bestelling erg goed geregeld. Je ontvangt voor de geboortekist per app een proefdruk. Erg leuk om dan al het resultaat te zien. De kist zelf ook erg leuk ingepakt! Complimenten.

Mijn cadeau werd een WOW geschenk

De herinneringsbox die ik voor onze kleindochter had laten maken is in een woord "WOW" geworden. Precies zoals ik het gewenst had. Prachtige box, mooi afgewerkt en een SUPER SNELLE LEVERING. Een echte aanrader.

Snelle handeling en alles word in overleg gedaan , Mijncollega was heel blij met het cadeau .

Prachtige kistjes snelle levering.

Niet alleen mooie kistjes en snelle levering maar ook heel persoonlijk contact. En dat is nog belangrijker in veel situaties! Geweldig!!!!!!!

Een fantastisch mooi geboorte cadeau

Voor ons nieuwe neefje hebben wij een geboortekist laten maken met daarop een foto, zijn naam en geboortedatum. Voordat de kist daadwerkelijk gemaakt zou worden, kregen we per mail een proefdruk van hoe het eruit zou kunnen komen te zien. We konden nog wijzigingen aan laten brengen. Dit was echter niet nodig. Het zag er al supermooi uit. Echt een site met persoonlijke aandacht! De ontvangers waren ook heel blij met dit cadeau.

Fantastisch uniek voor het leven geschenk

Enorme snelle service en vooral heel persoonlijk. Direct na inzending van het geboorte kaartje kreeg ik de via WhatsApp de mogelijkheden te zien en werd er overleg gepleegd wat de wensen zijn. De aflevering is precies zoals eerder getoond, en een persoonlijk kaartje erbij, daar hou ik van. Een dikke 10 voor een fantastisch uniek voor het leven van een nieuw mensje kado♥️ en de snelle service en levering.

Heel snel reactie. Ze houden je goed op de hoogte, laten zien hoe het opzetje is en gaan het pas maken als jij tevreden bent. Echt super! En ze laten ook nog wat weten als ie verzonden gaat worden. Ook heel vriendelijk.

Mooie ontwerpen en snel geleverd

Veel en mooie ontwerpen, je krijgt verschillende proefontwerpen, wat heel fijn is. De levering was erg snel en mooi/goed verpakt. Goede kwaliteit en uiteindelijke resultaat zag er net zo uit als het proefontwerp. Zeker een aanrader!

Supermooi!!!

Netjes verpakt kreeg ik 3 fotoblokken thuisgestuurd. Mijn nichtje was er heel blij mee ;)

Fijne, snel en persoonlijke service

Snel na de geplaatste besteling ontving ik bericht met een voorbeeld. Ik wilde toch nog wat veranderingen, en ook hier werd snel op gereageerd. Ik vond het contact fijn en persoonlijk. En het eindresultaat? Prachtig!

Precies zoals we gehoopt hadden

Via Social media deze website gevonden. Wij zochten een herinneringenkist om condoleancekaarten, linten en andere spulletjes in te doen en kado te doen aan onze vader. De foto op de voorzijde is prachtig geworden. De rouwkaart en foto van onze moeder is hier heel mooi in verwerkt. Helaas zag ik bij de levering dat er een spelfout op stond. Dit hadden mijn zus en en ik en de Hout Studio niet optijd gezien. Gelukkig kwam de Hout Studio met een voorstel en had ik een week later een nieuw kistje in huis. Onze vader is er erg blij mee.

Tevreden , mooi geworden!

Ik ben er blij mee, bedankt!

Followed my initial instruction really well and also made some adjustments to improve the layout. Was great that they sent a picture of the disgn for confirmation before printing. The quality of the print on the wood itself is crazy good.

Snelle levering, ontwerp op maat

Na het plaatsen van de order bij De Hout Studio kreeg ik al binnen één werkdag een concept ontwerp toegestuurd op basis van het geboortekaartje wat ik had aangeleverd. Hier had ik nog wat aanpassingen op, dit was allemaal geen probleem en werd direct verwerkt. Na goedkeuring van de proefdruk werd de geboortekist snel en netjes verpakt geleverd. Super blij mee!

Top service met snelheid!

Omdat Valentijnsdag altijd een dubbele dag is voor ons, ivm overlijden van onze oma die heel graag een achterkleinkind wilde, maar helaas net niet meer mocht meemaken, kwam ik vrij laat op het idee om een foto te laten maken op hout. Gelukkig is het kadootje voor mijn moeder ruim, snel en super mooi voor de 14 geleverd zodat ik deze als cadeau kon geven. Ze was hier zo verschrikkelijk blij mee! Hij is ook super mooi geworden.