Goede service uitstekende kwaliteit

Mooie prints en goede kwaliteit persoonlijk contact vind ik ook een goede eigenschap voor een bedrijf

Super producten en top service

Snelle levering van top producten!! Contact via whatsapp gaat snel en goed! Zeker aan te raden!

Goede ervaring

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik vrij snel een voorbeeld foto! Levering ging ook prima! Leuk bedrijf!

Top! Goede service en prachtig product.

Super blij met de geboortedoos van mijn dochter. Kreeg vooraf netjes een proefafbeelding en hij was snel geleverd. Mooie kwaliteit en mooie afwerking. Aanrader!

Geweldig mooi bedrijf

Ik deed een bestelling bij de houtstudio en nog geen dag erna kreeg ik voorbeelden van de foto op hout. Na een week werd het geleverd met 2 extra blokjes met foto's erop! Ik vond het geweldig!

Fijn contact, snelle levering

Ik heb drie bewaardozen besteld waaronder twee voor mijn tweeling. Er zat een fout in de datum waar ik dezelfde dag nog op werd geattendeerd. Heel netjes want ik had het zelf totaal over het hoofd gezien! De bewaardozen zijn dezelfde week nog geleverd en ze zien er bovenal fantastisch uit! Nu nog herinneringen sparen!

Top!!!

Snelle levering, op de hoogte gehouden van in productie nemen tot aflevering daarbij vantevoren een proefdruk van hoe het eruit gaat zien

Hele mooie bestelling ontvangen! Goeie service, snel verzonden. Super blij mee !

Super kwaliteit

Al meerdere keren wat besteld. Elke keer weer heel blij met de foto's op hout.

Mij heel netjes geholpen en een hele snelle en mooie levering zeer trots op

Super service, met eerst een proefversie voor goedkeuring!

Helemaal blij met de 2 boxen! Er was er 1 met een paar vlekjes dit hoorde niet. Zonder veel gedoe een nieuwe gekregen. Super fijn, top service!

Heel blij met de geboortekaartjes op fotoblokken. Dit heb ik al meerdere keren als kraamkado gegeven. Daar wordt heel enthousiast op gereageerd. Ik zie ze nog steeds bij mensen in de woonkamer of kinderkamer staan. De communicatie met Tessa gaat heel makkelijk. Fijn dat ze meedenkt!

Heel tevreden

Super mooie geboorte box met print van geboorte kaartje ontvangen en snelle service!

Super goede ervaring

De service is super. De dag van bestellen persoonlijk contact en ze luistert goed naar je wensen. Snelle levering en mooie stevige kisten ontvangen, de afdruk van het geboorte kaartje is mooi scherp. Aanrader!

Goede service!

Product snel gemaakt, bij een vraag goed app contact! Erg blij met het eindresultaat.

Prachtige producten, fijn contact en snelle levering.

Ik wilde het geboortekaartje van mijn zoontje op hout laten drukken en zag toen ook de mooie houten kisten met foto. Voor mijn zoon en dochter allebei een kist laten maken met foto om belangrijke spulletjes in te bewaren. Tessa stuurde heel vlot na mijn bestelling al foto’s met voorbeelden en daarna werd de bestelling ook heel vlot geleverd. Wanneer ik nog eens iets nodig heb, kom ik zeker terug. Mooi product en top service.

Mooi product en erg leuk om te geven om je eigen verhaal mee te maken!

Mooi product en erg leuk om te geven om je eigen verhaal mee te maken!

Super mooi bedrijf

Goede en snelle service Ik had mijn memories bod binnen 5 dagen

Wauw geweldig en zeker door de service

Ik kreeg het ontwerp toegestuurd via website en bij twijfel van alles nog geprobeerd tot het juiste ontwerp zonder dat ze hier extra voor rekenden super service dus.. Ze maakt de geboortekist persoonlijk, maar ook zeker het contact met haar klanten maakt ze persoonlijk. Top!!!

Super mooie kisten!

Heel blij met de kisten waar de kinderen hun belangrijkste spullen vanaf hun geboorte in kunnen bewaren. Tessa denkt goed mee en het resultaat is prachtig.

Erg mooi en zeer tevreden!

Wii zijn erg blij met de geboortekist voor onze dochter. Na bestelling, werd er via whatsapp al snel contact opgenomen met een voorbeeld ontwerp. Daarna werd het ook snel thuis geleverd. De geboortekist ziet er zo mooi uit! Mooie kwaliteit. Erg blij met deze persoonlijke, snelle en zorgvuldige service.

Helemaal top!

Duidelijke site, eerst nog een foto gekregen op WhatsApp hoe t gaat worden en om akkoord te geven! Snel geleverd ook volgens afspraak. En een heel mooi product gekregen. Kortom helemaal top!!

Wauw!

Je ziet dat de kist met liefde en gevoel voor detail is gemaakt! Erg mooi en ook goede kwaliteit, van zowel kist als opdruk.

Perfect in communicatie en uitvoering

Super geregeld. Goed van communicatie Snel geleverd en perfect product!

Super bedrijf! Erg blij met mijn geboortekist.

Ik heb een super goede ervaring met de Hout studio. Ik heb een geboortekist besteld voor mijn kleine man. Ik werd snel benaderd voor mijn ontwerp, ze bleef net zolang aan de slag tot ik tevreden was. Hij is precies geworden zoals ik wilde, alleen nog veel mooier!

Kapelstraat 43 5741CB Beek en Donk

+31 6 83671628