Super mooie producten!

Snelle en goede service en super mooie producten! Hier ga ik nog vaak bestellen.

Twee prachtige geboorte kisten ontvangen met het geboorte kaartje op de deksel. Mooie kwaliteit, goede communicatie en snelle levering. Ontzettend tevreden

Mooi en super snel

Super mooie producten en snelle levering! Communicatie is heel goed. Ben heel blij met de geboortekisten die ik heb besteld. Ga zeker nog meer bestellen in de toekomst!

Top service, erg tevreden

Erg behulpzaam, snelle reacties.

Mooie geboortekist van goede kwaliteit!!

Een maand geleden is mijn zoontje geboren en wilde al zijn eerste spulletjes bij elkaar bewaren. Ik heb de grote geboortekist besteld en ben er mega blij mee! (Erg fijne en duidelijke site) Super mooie kwaliteit en duidelijke foto op de bovenkant.

Supertevreden

Al snel na bestelling ontving ik een proefdruk van de geboortekist. Zag er heel goed uit en gaf een duidelijk beeld van wat ik kon verwachten. Na akkoord was het al binnen 5 werkdagen netjes geleverd. Aanrader en supertevreden over de goede service! Ga hier nog zeker meer leuke artikelen kopen.

Mooie producten, netjes ingepakt,snelle levering .

Kapelstraat 43

5741CB Beek en Donk