respect des délais ,produit conforme

passage de commande et livraison sans problème. pour le suivi du colis, pas adapté l e mail etant en néerlandais ,petfoods doit amélioré ce point pour le marché français

Genoeg keus voor hond en kat. Veel topmerken en het wordt snel geleverd! Een aanrader!

Dit bedrijf gelooft niet in zijn eigen product

Er zijn geen testpakketten (zoals op bijna alle andere websites voor diervoer wel is) om bijvoorbeeld 1 portie natvoer te bestellen voor katten, dus noodgedwongen een pakket van 30 (!!!) blikjes moeten bestellen. Dit zou geen probleem zijn als mijn katten het voer zouden opeten. Mijn 4 volwassen katten die dol zijn op natvoer en totaal niet kieskeurig zijn (ze krijgen allerlei merken, zodat ze aan alles gewend raken) lopen met een grote boog om het N&D Prime natvoer heen helaas. Contact opgenomen met klantenservice, door een aardige telefoniste geholpen die aangeeft dat zij geen aangebroken dozen kunnen retour nemen, dus zit ik daar met 27(!!!!) blikjes waar ik niets aan heb. Na navraag bij haar leidinggevende kwamen ze met een “uiterst coulante” oplossing om toch het blikvoer terug te nemen, echter met kanttekening dat ik enkel 75% van het bedrag voor 27 blikjes terug krijg én retourkosten voor eigen rekening?! Dus ik word benadeeld en bestraft als klant??? Ik bestel hier dus nooit meer, want blijkbaar heeft dit bedrijf geen vertrouwen in eigen product om deze weer verkocht te krijgen. Ik ben nog in afwachting hoe de klantenservice mijn klacht verder afhandelt. Eventueel pas ik deze review daarop aan.

livraison rapide

avec une offre le prix est intéressant, et la livraison est rapide cependant sans réduction le prix reste élevé

Zéér goed

In eerste instantie kwam het pakket niet aan, maar het probleem lag bij DHL, niet bij Best Petfoods. Ik heb hun makkelijk kunnen bereiken via telefoon. Onmiddellijk werd het pakket opnieuw verzonden en dit kreeg ik de dag nadien ook al aan.

Ok

Snelle levering Prima prijs en producten

Alles top

Schnelle und zuverlässige Lieferung. Alles in Ordnung

Reliable

They have the food I want for my dog and some wet food in good prices. Shipping is about 2 days. My only issue was that every time I order food the price has changed. But that can happen for various reasons.

Snelle en goede service

Fijne website en duidelijk

Handige herhaalservice, goede prijs

Het is handig dat je een mailtje krijgt om in 1 klik opnieuw een zak voer te bestellen. Je kunt het mailtje zo lang in je inbox laten staan, totdat je het nodig hebt.

Vlot en voordelig

Het gewenste product gemakkelijk gevonden aan een interessante prijs. De levering is zeer vlot verlopen.

Snelle levering.

Supersnel

Supersnelle levering

Bon rapport qualité prix

Commande passé et livraison rapide par chronopost, très bon rapport qualité prix, je commanderais à nouveau sans hésitation.

Mijn bestelde brokjes voor mijn kittens zijn snel geleverd

Très bon vendeur

Les livraisons sont rapides et les marques de nourriture excellente et les prix son compétitifs, très satisfaite

Zeker een aanrader

Ik bestel hier vaker mijn voer, tot grote tevredenheid. Alles is netjes verpakt en het is de volgende dag in huis.

Super moins cher et rapide

Tout s'est bien déroulé comme à chaque fois

Snelle en goede levering

Goede webshop waar alleen hoogwaardige diervoeding te verkrijgen is. Snelle en goede levering!

Makkelijk besteld en tijdige bezorgd

Alles verliep vlekkeloos. Makkelijk online besteld en bezorgt op de aangegeven dag.

Snelle levering, goede producten

Onze katten zijn dol op het voer en heel fijn dat de levering heel snel is.

zeer goed

Duidelijke website,vlotte service

Topservice !

De levering is ongelooflijk snel. Ik kreeg ook directcreactie op opmerkkngxdie ik geplaatst had bij bestelling. Gewoonweg super !

Hond vind het heerlijk.

Zeker een aanrader,hij heeft goede stevige ontlasting.

Trekt op niks

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 07/06/2024. Heden zijn we 14/06/2024. Ik heb nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen, nochthans op de site staat voor 15 uur besteld is dezelfde dag nog verzenden. Echter ik heb mijn bestelling om een later tijdstop geplaatst, moet ik daarom meer dan een week wachten? Ik geprobeerdt te mailen alsooknte bellen... geen reactie. Nee ik bestel hier nooit meer!!!!

Kanaalweg 33

2903LR Capelle aan den Ijssel