Vlotte levering!!

Schnelle Lieferung und super Preise

Dies war nun schon meine Dritte Bestellung und ich bin sehr zufrieden.

Aanbevolen !

Snel bezorgd , extra korting omdat ik elke maand bestel , aanbevolen !

Betrouwbaar

Duidelijke website en snelle levering

kam viel später als erwartet

wir haben am Freitag bestellt, allerdings spät. Aber das dann trotz DHL, dann ersta ma mittwoch was kam, war doch sehrt enttäuschend!

slewchte bezorging

onduidelijk wanneer gebracht en krijg je een bericht om op te halen dan is het er niet zeer vage berichtgeving moeten jullie veranderen

Snelle levering, goede prijjzen.

Snelle verzending

Ik ben meestal een beetje laat met het bestellen van voer voor mijn honden maar ik weet bij Best Pet Food dat het heel snel verzonden wordt.

Negatief

Het is zeer storend dat u reeds een enquête stuurt vooraleer het product geleverd is.

goed advies en service en snelle levering

goed advies en service en snelle levering

Super schnell geliefert!

Alles top. Von Bestellung bis Lieferung alles Bestens!

Hebben t voer wat ik mijn katten geef altijd op voorraad en levering gaat snel.

Besteld en 1 dag later gekregen. Vind het wel een beetje moeilijk om de yoghurt Melties te vinden die ik wilde bestellen. Ik kon ze niet vinden bij de hondensnacks. Mijn dochter vertelde mij hoe ze heten en toen heb ik ze via de zoekfunctie gevonden. Verder prima en mijn hond is gek op de Yoghurt Melties en de Cheesecuits ( kaaskoekjes)

Top levering, kwaliteit, fijne website en service!!!

Bovenstaande zegt genoeg denk ik.

Snel geleverd, goed verpakt

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken. En goede prijzen.

Prima en op tijd bezorgd!

Netjes

Fijne producten

Het leuke is dat we een paar monsters kregen voor de hond die deze erg lekker vond. Deze besteld. De levering is zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

al het hondenvoeding Orijen is zeer goed

altijd alles in orde; goede service

Snelle, transparante en uitstekende service!

Het is altijd fijn bestellen bij Best Petfoods! Jullie hebben dan ook hele overzichtelijke site. En het is nooit lang wachten. Als dat uitzonderlijk wel es gebeurt leggen jullie ons als klant in de watten wat erg geapprecieerd wordt! Fijne service !

Betrouwbaar, ruim assortiment en snel.

Betrouwbaar, ruim assortiment en snel

Onze hond is dol op Hermann's vlees.

Nu de tweede keer een multi pack blikken Hermann's vlees besteld en onze hond smult ervan, ook goede ontlasting dus ik blijf dit kopen! Het ruikt ook heel aantrekkelijk moet ik zeggen.

Echt een aanrader

Prima service met een snelle levering .

Goed product, vlotte verzending.

We zijn blij met de Acana puppy brokken. Onze Bernedoodle pup doet het er goed op. Steeds vlotte verzending.