Mijn hondje vind ze lekker. En het word snel geleverd top.

Snel en goed!

Uitstekende servicemedewerker kwalitatief heel goed

Correcte afhandeling

Verlopen zoals afgesproken

Goede website, ruim assortiment, redelijke prijzen, snelle levering

Precies wat je mag verwachten

Snel geleverd en alles geleverd dus geen na zendingen of uitverkocht

Snelle levering, kwalitatieve producten

Snel Professioneel Behulpzaam Gezoende voeding

Snelle levering, groot assortiment

Best Petfoods heeft altijd op voorraad wat ik nodig heb (Acana voer voor de hond) en het wordt snel en keurig geleverd. Een aanrader dus.

Super tevreden

Mooie en super goed qualitative eten assortiment voor honden en katen en bovenop altijd volgende dag ( na bestellen) in huis.

Snelle levering, mooie kwaliteitsproducten

Bestelling snel geleverd, kwaliteitsproducten die je niet overal vindt. Ik mis wel nog goede aanbiedingen (zonder beschadiging verpakking).

do not trade honestly

I made an order at a discount, with an expiration date until 21.10. for 39.95. . In fact, I received it with an expiration date of 21.09. , which is sold at a price of 25.00 . I was deceived :( :(

• Would you recommend us? No

Onze bestelling werd netjes afgeleverd.

Zullen niet twijfelen om nog bestellingen te plaatsen wanneer nodig.

Zeer klantvriendelijk!

Mijn bestelling kreeg ik beschadigt thuis....DHL was de schuldige. Heel klantvriendelijk opgepakt door Best Petfoods en het aankoopbedrag terug gekregen!!! Ook vriendelijk en snel te woord gestaan....

Snel

Snelle levering Zeer tevree

Super fijne webshop!

Ik bestel het voer voor mijn katten bij best petfoods en ben enorm tevreden. Aangezien het voer wat ik mijn 2 lieve katten wil geven niet in winkels te krijgen is bij mij in de buurt was ik enorm blij om te zien dat best petfoods de enigste online dierenwinkel is die dit voer verkoopt. Heb gelijk voor de herhaalservice gekozen, dit bespaart ook nog eens een hoop centjes, en dat vinden de katten helemaal niet erg want daar krijgen hun weer wat extra lekkere snoepjes voor:P Zolang ze dit voer blijven verkopen zal ik klant zijn! Zeker een aanrader :)

goede service

De voeding wordt snel geleverd. En ik benm ook goed geholpen met informatie

zeer tevreden

bestelling was snel binnen. Geen problemen

Blij verrast hoe vlug het pakketje afgeleverd werd.

Alleen maar goeie ervaring met deze website

Goed product en snel geleverd

Ik ben altijd erg blij met mijn bestellingen bij u.

Ik bestel regelmatig Orijen brokjes voor mijn katten, en ik ben erg tevreden over de website van Best Petfoods. Grote keuze van kwaliteitsproducten. Zeer snelle levering en zorgvuldige verzending. Dank u wel.

Heel snel geleverd!

Goed aanbod, correcte prijs en zeer snelle levering, top!

Goed prijs en snel levering.

Goed prijs en snel levering.

Gmakkelijke website en alleen maar het allerbeste voor je lieveling

Handige herhaalservice!

Zeer snelle levering

Heel fijn dat je korting krijgt als je meer besteld en het wordt snel geleverd en als er iets niet goed is gegaan wordt het netjes opgelost.

Duidelijke website snelle levering

Ook prettig de 10% welkom korting die je ook meteen krijgt en niet pas bij de volgende levering Voor herhaling vatbaar