Alles prima

snelle' en correcte levering

Aanrader voordelige prijzen en snelle levering

Snel, attent en hoge kwaliteit

Steeds behandeling van de bestellingen, soms met gratis (proef)verpakkingen erbij, en uitstekende kwaliteit van de diverse producten

Empfehlenswerter Shop

Die Bestellung ist immer sehr schnell da, sicher verpackt und ich kann diesen Shop nur empfehlen.

Van goed tot onvoorspellend

Was altijd goed tevreden tot aan de laatste bestelling. Een gigantische prijsverhoging. Denk dat het mijn laatste bestelling was.

Service rapide et efficace

En raison de la hausse des prix chez les concurrents, je suis tombé par hasard sur site Bestpetfoods. Que ne fut pas ma surprise en voyant que je pouvais économiser plus de 200€ par an pour la même marque. Avec une livraison rapide et des colis très bien emballés et protégés, je recommande sans hésiter !

Slecht

Ik vind het vervelend dat je hondenvoer dat je wilt bestellen. Tijdelijk niet beschikbaar is Mijn honden kunnen niet wachten tot het terug verkrijgbaar is. Dus op een ander bestelt sorry voor jullie. MVG.MARINA Van Kolen.

Goede producten, goede prijs, snel geleverd

Zie ☝️

Heerlijk kattenvoer.

Heerlijkecnatvoer van Applaws gekocht voor onze kat. Mooie prijs en een snelle levering

Brokken voor de hond.

Vis voor honden kan je bijna nergens krijgen. Wel bij Best Petfoods. Onze hond is gek op vis. Hoewel het knap aan de prijs is, mixen we ACANA Classics Red Meat en ACANA Classics Wild Coast door elkaar en ze vindt het heerlijk. En ze zeggen dat het goed voer is…

Uitmuntende service !

Levering is supersnel. Bij praktisch probleem met plaatsen van herhaalorder, perfecte hulp geboden. Medewerkers zijn heel vriendelijk

Lekker gezond

Heerlijke gezonde snacks van pawfect.

Ich bin sehr zufrieden. Und kaufe weiter hier!

Altijd snel en goed bezorgd

Goede prijs/kwaliteit, aanrader voor eerlijk hondenvoer. Voordelig en snel geleverd.

Alles verliep prima

Daar pas verhuisd uit Duitsland was ik op zoek naar een firma die N&D brokken had. Fijn dat uitsluitend hoogwaardige producten aangeboden worden en heb dan ook andere producten besteld om te testen. Ik kreeg onmiddellijk een bevestiging van m’n bestelling en een dag later een heel vriendelijke mail met de mededeling dat één product er niet is. En of ze het mogen vervangen door iets anders. En een dag later werd alles perfect geleverd. Onze kat happy (lust tot nu toe alles!) en wij happy een nieuwe leverancier gevonden te hebben.

Prima en snel geleverd

Alleen jammer dat ik later zag dat ik bij Bol.com had besteld 20 euro goedkoper was uit geweest. Het zelfde item en ook geleverd door Petfoods. Dus beter opletten voortaan…

Ruime keus en daarbij een prima en snelle service

Tot nu toe altijd alles tot in de puntjes verzorgd

Deze keer wel snel geleverd

Voor de tweede keer besteld bij Best Petfoods. De eerste keer duurde het lang voor ik de bestelling kreeg maar deze keer was het heel snel. Alles is makkelijk te vinden op de website.

Snel geleverd.

Très heureux

J'ai trouvé Best Petfoods après une très mauvaise expérience avec un autre fournisseur qui me livrait en France. Je suis très satisfait de Best Petfoods, leur service client est bon et ils répondent toujours rapidement à toutes les questions. J'ai trouvé le service de répétition un peu déroutant au début, mais je le comprends mieux maintenant.

De beste en betrouwbaarste dierenwebshop

Al een tijdje bestel ik bij Best Pedfoods. Zij hebben de beste voeding voor mijn huisdieren. Ik heb nl een cattery en daarnaast nog twee hondjes. Al mijn fokkatten vinden de brokken en het vriesdroogvoer heerlijk. En de honden hebben hun eigen zeer gezonde brokken. En ik ben blij met de zeer snelle levering. Ik shop nergens anders meer. Ben super tevreden met Best Petfoods

Immer sehr zufrieden mit der Bestellung

Ware immer einwandfrei. Schnelle Lieferung und Preise günstig. Bestelle sehr gerne dort.

Top product

Hondjes vinden het super lekker en is ook super gezond

Kanaalweg 33

2903LR Capelle aan den Ijssel