Fijne webshop

Prima webshop, goede producten. Bij laatste prijsverhoging goede uitleg waarom dit was, bij website verandering prima geholpen bij overzetten abonnement

Snelle verwerking en bezorging

Positief

Mijn ervaringen zijn zeer goed. Bestelde artikelen komen netjes op tijd Website heel makkelijk en duidelijk. Prijzen super voordelig (belangrijk als je een kleine budget heb tezamen met een mega groot kat die alleen maar het beste (toevallig ook duurste) wil eten. In het kort: absolute een aanrader!

Schnelle Lieferung!

Ich kann den Shop nur weiter empfehlen, es kam alles schnell und gut verpackt an.

Gewoon prima geleverd

Geen problemen, snel geleverd

Good service

Fast delivery and good product's quality

Toppie

Bestelling werd snel geleverd.

Goede prijs, snel geleverd

Diverse malen naar volle tevredenheid bij Best Petfoods besteld. Goede service en correcte levering.

Altijd makkelijk en snel bestellen. Het voer voor mijn katten is hier steeds het goedkoopst en de levering verloopt altijd vlot.

Goede producten en snel geleverd: helemaal prima.

Reibungsloser und schnelle Abwicklung

Der Kauf lief einfach und gut ab, und die Ware war sehr gut verpackt schnell bei mir.

Altijd netjes optijd geleverd

Makkelijke web-site met voldoende informatie, uitgebreide keuze, snelle verzending.

Ware musste vorab schon bezahlt werden, warte seit ca. 3 Wochen auf meine Ware

Warte seit ca. 3 Wochen auf meine Ware, die ich vorab bezahlt habe. Wenn es weiter zu Verzögerungen kommt, wäre es nett von Ihnen zu hören, wann die Ware kommt oder das ich mein Geld wieder bekomme.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

heel goed

Snel, goede kwaliteit/prijs

Had mijn hondenvoer snel binnen! Prijs kwaliteit verhouding top!!

Alles klopt

Produkt op voorraad, Snelle levertijd. Scherpe prijs!

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering......en een prima service.

Snelle levering en heel behulpzaam tijdens telefonisch contact .......hond blij en ik blij met de 5% korting op het voer. De herhaalservice is makkelijk.

Prima voer

Onze hond en kat krijgen allebei Acana brokken. Het zijn allebei kieskeurige eters, maar dit eten ze goed. Al vaker bij Bestpetfoods besteld en niks op aan te merken. Verzendig loopt vlot, prijs is goed en vragen worden ook netjes beantwoord.

Snelle levering en goede prijzen

De bestelling werd supersnel geleverd , en de prijzen zijn ook oke’

Rapide, bon prix

Rapide, bon prix

Très bien

Comme ma commande est la première sur ce site et enseigne que je ne connaissais pas; Pour le moment très bien pas de soucis à voir sur le temps Bon site rien a dire de négatif

Nice service, perfect packing, high quality pets food, and flexible delivery.

Snelle, en super kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 33

2903LR Capelle aan den Ijssel

0187 609 555

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.