Schnell & Preiswert

Bei Premiumhundefutter genau richtig. Orijen kommt meist innerhalb von 24h ab Bestellung. Preise auch Top. Gerne wieder.

Super klantvriendelijk

en pro actief in het vinden van oplossingen als er iets bv. niet meer voorradig is!

Artikel niet in magazijn

Artikel besteld en afgerekend. Maar dezelfde dag nog een nette mail gekregen dat het er niet was. Ik hoop het binnenkort te kunnen bestellen en dan een vervolg te kunnen geven aan deze beoordeling

Marchandise toujours pas reçue……..reçue depuis….

Commande passée le 30 Mars, marchandise toujours pas reçue le 8 Avril….en fait l’adresse était fausse ( Merci le correcteur…) finalement reçu grâce à un super service client

Livraison très rapide et prix intéressant

Très contente de ce site où j ai commandé 3 fois. La livraison est très rapide et un prix correct par rapport à d autres sites. Je recommande

Fijne snelle levering.

Ik kijk ook wel op internet of de brokken die onze hond eet, elders op internet goedkoper worden aangeboden, NIET DUS. Dus wij bestellen altijd bij Petfoods. Vandaag besteld, morgen in huis. Prima service.

Rapidité.

Livraison rapide. Emballage correct.

Zeer correct

Zeer correcte en vlugge service.

kein guter Service

Meine Bestellung mit der Bestellnummer 2024005389 vom 2.4.2024 habe ich bis heute den 7.4.2024 noch nicht erhalten.Überprüfen Sie doch Bitte mal meine Anschrift ,ob diese mit meiner Angabe überein stimmt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Fijne webwinkel waar wij onze hondenvoeding kopen. Uitstekende producten tegen een concurrerende prijs. Verzending goed verpakt in een stevige doos. Aanrader!

Snel geleverd, goed geprijsd

Snelle levering, ook bij grootverpakkingen. Alleen de track and trace is deze ronde niet verstuurd

Délais livraison > 7 jours

Produit conforme mais prestation de livraison médiocre avec aucune possibilité de suivi. DHL qui soustraite à Colis privé …

• Nous recommanderiez-vous? Non

Eenvoudig online bestellen en volgende dag al geleverd.

Toujours pas réceptionnées mécontente

Bonjour Très mécontente de la livraison Colis privé Aucune livraison, le livreur n est jamais venu chez moi. Je n ai toujours pas les croquettes, j ai du en acheter ailleurs. Point relais loin de mon domicile et le colis est très lourd pour moi. Désolée mais je vais éviter de recommencer Cordialement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Zeer tevreden qua service, prijs, levering alles verliep correct!

Goed assortiment, goede redelijke prijzen en snelle bezorging

Ik was op zoek naar speciale producten van Inaba Ciao. Die heb ik hier het eerst kunnen vinden tegen een hele goede redelijke prijs. Ook de rest van het assortiment van Inaba werd tegen goede prijzen aangeboden. Bestellen is eenvoudig en bezorging gaat snel, via DHL

Op tijd en snel

Voer dat even nergens anders te koop was snel geleverd

Prijs en levering van het product is goed

Ik ben tevreden alleen jammer dat er nooit meer een kortingscode van 10% meer beschikbaar wordt gesteld!

Voer door de hele doos ivm kapotte zak

Helaas is onze eerste bestelling niet goed binnengekomen. Zak opgescheurd. Voer door de hele doos. Hopelijk lost Best Petfoods dit snel op.

Bestfoof, best price

Aktuell am Markt der günstigste Preis und wird sehr schnell geliefert, so muss ich die riesen Säcke nicht auf Lager halten.

Schnelle Lieferung

Schnelle korrekte Lieferung, Ablauf ohne Probleme

livraison top longue

impossible de vous joindre par téléphone

Super merci

R A S

Ma petite beagle avale ses croquettes sans traînée

Croquettes de bonnes qualitées, c'est le dresseur d'Udji qui me les a recommandé. Par contre,le délai de livraison n'est pas respecté, j'attends une livraison et j'espère que pour la fin de la semaine je la recevrais, sinon ma petite chienne n'aura plus de repas!

Livraison trop longue

Plus d’une semaine pour recevoir mon colis alors qu’il est indiqué sur le site que c’est livrée en 2jours. Dommage c’était la première et dernière fois