Eenvoudig online bestellen en volgende dag al geleverd.

Toujours pas réceptionnées mécontente

Bonjour Très mécontente de la livraison Colis privé Aucune livraison, le livreur n est jamais venu chez moi. Je n ai toujours pas les croquettes, j ai du en acheter ailleurs. Point relais loin de mon domicile et le colis est très lourd pour moi. Désolée mais je vais éviter de recommencer Cordialement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Zeer tevreden qua service, prijs, levering alles verliep correct!

Goed assortiment, goede redelijke prijzen en snelle bezorging

Ik was op zoek naar speciale producten van Inaba Ciao. Die heb ik hier het eerst kunnen vinden tegen een hele goede redelijke prijs. Ook de rest van het assortiment van Inaba werd tegen goede prijzen aangeboden. Bestellen is eenvoudig en bezorging gaat snel, via DHL

Op tijd en snel

Voer dat even nergens anders te koop was snel geleverd

Prijs en levering van het product is goed

Ik ben tevreden alleen jammer dat er nooit meer een kortingscode van 10% meer beschikbaar wordt gesteld!

Voer door de hele doos ivm kapotte zak

Helaas is onze eerste bestelling niet goed binnengekomen. Zak opgescheurd. Voer door de hele doos. Hopelijk lost Best Petfoods dit snel op.

Bestfoof, best price

Aktuell am Markt der günstigste Preis und wird sehr schnell geliefert, so muss ich die riesen Säcke nicht auf Lager halten.

Schnelle Lieferung

Schnelle korrekte Lieferung, Ablauf ohne Probleme

livraison top longue

impossible de vous joindre par téléphone

Super merci

R A S

Ma petite beagle avale ses croquettes sans traînée

Croquettes de bonnes qualitées, c'est le dresseur d'Udji qui me les a recommandé. Par contre,le délai de livraison n'est pas respecté, j'attends une livraison et j'espère que pour la fin de la semaine je la recevrais, sinon ma petite chienne n'aura plus de repas!

Livraison trop longue

Plus d’une semaine pour recevoir mon colis alors qu’il est indiqué sur le site que c’est livrée en 2jours. Dommage c’était la première et dernière fois

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede prijs, snelle levering!

Perfecte ervaring. Beste prijs voor het hondenvoer dat ik wilde hebben en levering de volgende dag. Geen verbeterpunten!

Zeer snel met versturen, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Guter Preis, schnelle zuverlässige Lieferung!

Guter Preis, schnelle zuverlässige Lieferung

Snel , correct super kwaliteit

Top !

Goed!

Ik kende deze online shop nog niet, maar ben erg tevreden. Voordelig en ik had het kattenvoer de volgende dag in huis.

Goed aanbod op de website en erg snel bezorgd (de dag erna). Dus voldoet volledig aan alle verwachtingen.

Snelle levering, top service

Gewoon top....

Ik heb nog geen minpunten ervaren...

Alles in allem perfekt

Super Service, von der Bestellung bis zur schnellen Lieferung.

goed service tegen scherpe prijs

goede prijs en service, zoals aangegeven op website.

Uitstekend service en snelle levering

Hele prettige ervaring om bij jullie te producten te bestellen

Klantenservice -Top Bestellingen-Top Bezorgen-Top

Kanaalweg 33 2903LR Capelle aan den Ijssel