Voor de beste koffie van Schiphol

Ga niet ergens anders heen, zeker niet naar The Med. Maar kies voor Up To Do Good: romig melkschuim op stevige koffie die op prima drinktemperatuur is gebracht. Na de waterige, veel te hete, veel te dure koffie (€5)van The Med is Up To Do Good zo'n verademing..! Bij Up To Do Good bestelden we een medium voor €4,05. Kregen een small. Maar de vriendelijke bediening liet ons die houden en zette met excuses snel een perfecte medium voor ons. Goede energie, prima koffie.

• Bezorging

UpToDoGood zorgt voor snelle afhandeling en bezorging

Wij kochten de House of Marley oordopjes als 'zomer presentje' voor ons personeel. De oordopjes hebben een uitstekende geluidskwaliteit voor een prima prijs. Daarnaast zorgt UpToDoGood voor snelle afhandeling en bezorging. Mooie producten met een goed verhaal!

• Bezorging

Prima, op tijd geleverd en mooi product.

Correctbook besteld. Goed verpakt en was snel binnen.

• Bezorging

Winkel zegt nooit mijn retour te hebben ontvangen

Ring gekocht die helaas te klein was, retour gedaan per post maar tot op heden nooit geld terug gekregen. Winkel zegt niks ontvangen te hebben, terwijl post NL zegt het als brievenbus pakketje te hebben verstuurd.

Snel! Blij!

Snelle bevestiging van bestelling en snelle levering. Helemaal goed!

Fijne ervaring!

Het pakje was vertraagt, ik heb onmiddellijk een mail ontvangen met verduidelijking. Dit was fijn, warme klanten service. een aantal dagen later werd het prima geleverd.

• Bezorging

De levering was heel snel en kwam in super mooie verpakking!

Binnen een dag geleverd en nog vlak voor kerst ook. Prachtige kaarsen in stijlvolle verpakking. Voor herhaling vatbaar!

Super service!

Het pakje was leuk ingepakt met goodies etc. Ook ben ik super tevreden over de service!

Hier worden we blij van. Dank!

Snelle levering en heel netjes ingepakt!

• Bezorging

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor je review.

helemaal volgens verwachting

ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe winterregenjas, de kleur is top, de jas zit heerlijk en het beschermt tegen alle weersomstandigheden

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat hij goed bevalt.

In de store altijd vriendelijk en behulpzaam

• Bezorging

Super om te horen dat onze service goed bevalt. Enorm bedankt!

Voor herhaling vatbaar

Mooie producten met een eerlijk verhaal. Kom hier zeker eens terug!

• Bezorging

Wat ontzettend fijn om te horen! Dank voor je review.

Zeer tevreden over product en levering.

Zeer tevreden over de wijze van bestellen en verdere afhandeling en bezorging. Heel blij met met de aankoop van een duurzaam en tijdloos product, in mijn geval een super mooie portemonnee. Fijn dat we zo kunnen bijdragen aan een groenere en eerlijke wereld!

Hier worden we blij van. Dank!

Mijn ervaring is heel positief, snelle service, geen leveringscontract en verzorgd verpakt!

Zie hierboven

• Bezorging

Enorm bedankt voor de positieve review!

Mooie producten en een eerlijk verhaal!

Een paar weken geleden liep ik voor het eerst de winkel op Schiphol in. Wat een prachtige winkel met mooie producten en een eerlijk verhaal ! Ik zal zeker vaker cadeautjes bij jullie gaan shoppen (of voor mijzelf). Dank!

• Bezorging

Enorm bedankt voor de uitgebreide review. Wij stellen dit zeer op prijs!

Lieve, snelle en milieubewuste levering

Fijn en mooi pakketje, geheel zonder plastic geleverd. En snel verzonden en bezorgd. Absoluut een aanrader!

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

Erg goede site en leuke producten!

Mijn ervaring was goed!

• Bezorging N.v.t.

Dank voor deze fijne review!

Ik kende de webshop niet, maar ben er na een bestelling zeer tevreden over. Ik kon per email contact met ze opnemen of een bepaald artikel nog op voorraad was. Ze reageerden erg snel en hebben het artikel gelijk voor me apart gelegd zodat ik het kon bestellen. De verzending was vlot en het artikel is netjes verpakt aangekomen.

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat alles goed bevalt.

Heel goed!

Een oorbel van mijn dochter was stuk gegaan, en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Heel vriendelijk personeel.

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Fijn dat duurzame producten bestellen zo soepel kan

Ik heb een trui besteld bij Up To Do Good. Het zou een duurzaam geproduceerde trui zijn en ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit van de trui. De bestelling kwam aan binnen de aangekondigde bezorgtijd zonder problemen. Ik denk dat het product een goede prijs had voor deze kwaliteit. Hoewel ik zelden kleding koop op het internet, zou ik me zeker kunnen voorstellen hier nog een keer te bestellen door de duurzame visie en efficiëntie.

• Bezorging

Enorm bedankt voor de uitgebreide review. Wij stellen dit zeer op prijs!

Snel, keurig verpakt (en niet in plastic!)

• Bezorging

Dank voor deze fijne review!

Up to do good is een inspirerende winkel, toen bleek dat het product wat ik wilde niet meer in de winkel verkrijgbaar was, werd ik in de winkel naar de site verwezen, dat bleek een goed plan, want was onmiddellijk leverbaar, super!

• Bezorging

Enorm bedankt voor de positieve review!

Bijzondere en duurzame producten, prachtig ingepakt

Wat zijn jullie een goed initiatief! Ik ben Up To Do Good voor het eerst tegengekomen op Schiphol en heb daarna online geshopt. De cadeautjes waren prachtig ingepakt. Super dat jullie een deel van de opbrengst doneren aan goede doelen. Jullie zijn dé winkel van de toekomst als je het mij vraagt.

Hier worden we blij van. Dank!

Prima contact en snelle levering

House of marley. Prima prijs en snelle levering.

Van A tot Z: boven verwachting

Snelle levering. Als een cadeautje verpakt met zelfs een takje als decoratie.

• Bezorging

Erg bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat alles bevalt.

Over Up To Do Good

Up To Do Good is een merk dat graag goed wil doen. Onze missie is simpel: producten verkopen die tijdloos en duurzaam zijn en die onze wereld groener en eerlijker maken. Een groot deel van de opbrengsten uit verkoop worden gedoneerd aan goede doelen en initiatieven zoals o.a. de Voedselbank, Human Rights Watch en MAX foundation. Met je aankoop steun je dus direct onze natuur en samenleving.