Vlotte en huis te levering!

Makkelijk bestellen en vlot in huis. Goed verpakt. Kortom zeer tevreden.

• Bezorging

Super om te horen dat onze service goed bevalt. Enorm bedankt!

vriendelijke mensen, goede service, kwaliteitsartikelen

Ik heb twee maal een mooie sjaal gekocht bij deze winkel. Goede kwaliteit en heerlijk om te dragen, snelle ontvangst van het product. De enige reden dat ik geen vijf sterren geef maar vier en een half is omdat ik natuurlijk niet alles weet van deze winkel en mensen. Ik ben er bijvoorbeeld nog niet geweest.

• Bezorging

Erg fijn om te horen dat de sjaals je goed bevallen. Een terugkoppeling zoals de jouwe stellen wij zeer op prijs. Bedankt!

Ik kan dit écht iedereen aanraden want er is voor elk wat wils voor alle prijzen.

Ontzettend smaakvol assortiment waar ik maar moeilijk uit kan kiezen. Bovendien geeft het een extra goed gevoel om hier iets te kopen omdat je er altijd een goed doel mee dient. Tot slot: de cadeautjes worden snel en Superleuk verpakt thuisbezorgd.

• Bezorging

Bedankt voor de uitgebreide, positieve review!

Soepel en snel

Mijn bestelling ging soepel en snel. Mooie verantwoorde producten.

• Bezorging

Dat horen we graag! Bedankt voor de positieve review!

top

ik werd goed geholpen , erg duidelijk

• Bezorging

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

Mooie producten!

Ik bestelde laatst twee verzorgingsproducten en ben blij verrast. Het openen van het pakketje voelde als een cadeau: zo leuk en netjes ingepakt! De volgende keer bestel ik hier weer.

• Bezorging

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor de positieve review!

Mega snelle service

Op woensdag besteld en op donderdag al in huis! Ook nog eens mooi ingepakt. Sowieso voor herhaling vatbaar.

• Bezorging

Enorm bedankt voor de positieve review!

Maandag besteld en had het al de volgende dag in huis. Top service !

• Bezorging

Super om te horen dat onze service zo goed bevalt. Enorm bedankt!

Fijne webshop!

Prima afwikkeling van bestelling. Mooie webshop met prachtige producten.

• Bezorging

Wat goed om te horen. Dank voor je positieve review!

Over Up To Do Good

Up To Do Good is een merk dat graag goed wil doen. Onze missie is simpel: producten verkopen die tijdloos en duurzaam zijn en die onze wereld groener en eerlijker maken. Een groot deel van de opbrengsten uit verkoop worden gedoneerd aan goede doelen en initiatieven zoals o.a. de Voedselbank, Human Rights Watch en MAX foundation. Met je aankoop steun je dus direct onze natuur en samenleving.