GLS is voor zoiets veel te duur!

prima product

Goedemiddag Maarten, Allereerst nog bedankt voor je bestelling bij de Verpakkingswebwinkel.nl! De reden dat wij via GLS versturen is omdat wij met deze partij onze kwaliteit goed kunnen waarborgen. Bij andere verzendpartijen gaat dit helaas niet goed, wij kiezen liever voor een goede en verantwoorde verzendpartij die wellicht wat meer kost maar wel vaker de pakketten goed bezorgd. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd over de reden van onze verzendpartij. Fijne dag nog! Met vriendelijke groeten, www.verpakkingswebwinkel.nl

Om mijn bestelling te plaatsen ging dat vrij makkelijk alles was goed te vinden.

Zeer positieve ervaring en hele snelle en goede communicatie. Ik ga zeker meer zaken met hen doen in de toekomst

Het materiaal was goed verpakt en is netjes heel aangekomen

supersnel geleverd

prima, volgens afspraak de volgende dag geleverd...

Snelle levering als ik vandaag al mijn bestelling heb

Snelle levering als ik vandaag al mijn bestelling heb

altijd goede levering en fijne communicatie

I can recommend this shop

easy and fast service

Snelle levering. Goede service

Fijne mensen met een goede service.

correcte communicatie en levering, zeer tevreden

correcte communicatie en levering, zeer tevreden

breed aanbod en scherp geprijsd

Scherpere prijzen dan mijn huidige leverancier,

Snel, duidelijk en efficiënt

Snel, duidelijk en efficiënt

Goeie prijzen snel geleverd

Tevreden over de geleverde diensten.

Prima service en producten

Dank voor jullie snelle levering weer!

Super tevreden

Bij een vraag over een artikel telefonisch netjes te woord gestaan en na een foto op te hebben gestuurd ter verduidelijking ook super netjes verder geholpen

makkelijk de product vinden, bestellen, betalen en tijdig ontvangen

aangenaam zaken doen

Snelle levering van jullie bedrijf, maar helaas de DHL heeft nog steeds niets bij me afgeleverd en ook niet bij het afleverpunt als je niet thuis bent. Dus ik heb mijn pakketje nog niet gezien. Maar met alle respect niet jullie schuld.

Goed snel en accuraat

Prima bedrijf

Exact wat ik van het product verwacht. En keurig geleverd

Deeltje stuk

Jammer dat er een emmer stuk was.

Goedemorgen Els, Helaas kan het wel eens voorkomen dat er schades zijn, omdat het schadegevoelige producten zijn. Door onze externe pakketbezorgers kunnen wij niet altijd de bezorgkwaliteit waarborgen. Als u foto's toestuurt van de kapotte producten kunnen wij het bedrag van de kapotte emmers crediteren of nieuwe emmers toesturen. In ieder geval excuses voor het ongemak! Ik zie graag de mail met foto's tegemoet om uw verder te helpen! Met vriendelijke groeten, Verpakkingswebwinkel.nl

Super correct

Top kwaliteit

prima, ook telefonisch goed bereikbaar!

Goed persoonlijk advies

Gewoon Goed

Komen de afspraken na

snelle levering , prima service

na bestelling geplaatst te hebben , snel reactie en levering.

Precies wat ik zocht

Goed en correct geleverd Een vriendelijke stem aan de telefoon gehad en alles snel voor elkaar Ik ben blij met deze leverancier en hoop in de toekomst nog meer te kunne bestellen Hartelijke groet Herman groot