Zeer snelle levering, product exact zoals beschreven.

Overzichtelijke website waarop de producten uitstekend gerubriceerd zijn en daardoor makkelijk te vinden zijn. Levering efficiënt, verpakking goed. Product van hoge kwaliteit.

vlot snel en juist

vlot snel en juist

Snel juist geleverd

Niks op aan te merken!

Fantactie's

Deze bedrijft is super. Werkt en levert wat ze belooft. Professioneel en beleefd wanneer men hun aan de lijn heeft...uitstekende winkel en service.

Super snelle service!

Een dag na mijn bestelling waren de goederen al geleverd!

Precies wat ik zocht

Handige voedselemmers om te hergebruiken. Zo zijn we weer een klein stukje verder op weg naar winkelen met minder verpakking. Fijn ook dat het gewoon op te halen was. Wel was het telefoonnummer slecht bereikbaar. Toen gekozen om er gewoon heen te rijden. Dat was geen probleem

prima producten aan een prima prijs

Bestelling / terugkoppeling en levering, alles prima op orde !

Doe graag weer zaken met ikub/Verpakkingswebwinkel bij een volgende keer

Zij leveren wat wordt gepresenteerd op hun web site en alles is echt nieuw en ongebruikt. Alleen reactie per email zo wat vlotter mogen. Geef nooit 5 sterren, omdat er altijd iets voor verbetering vatbaar is.

De levering van het goedkope product was snel. Wel jammer dat het relatief kleine artikel in een veel te grote doos zat Als verpakkingswinkel moet je de juiste formaten asnhouden.

Goed en snel geleverd

Zeer tevreden!

Klantenservice was goed en snel bereikbaar. (Telefonisch vind ik veel fijner dan mailen.) Wat niet lukte om in de online bestelling te plaatsen, verschillende gekleurde emmer deksels, kon wel geregeld worden via de medewerker! Ik heb de emmers met de verschillende gekleurde deksels inmiddels in huis. Erg blij mee. Rode deksel voor meel, groen voor rijst, etc. Handig.

Zelf een bestelling afgehaald. Stond al binnen een uurtje klaar. Top!

Mooi optijd.. en netjes verpakt, heel geleverd zonder schade.! Top.

Erg tevreden afspraken worden goed nageleefd zelf eerder bezorgd, en er word netjes mee omgegaan vind ik een pré.

Snel en goede producten

De bestelling is snel geleverd en is een goed product.

Snel en goede producten

De bestelling is snel geleverd en is een goed product.

Niet de afspraak na gekomen

Ik belde om woensdag 14:15 met een vraag over de literflessen met dop. En of deze nog meekonden met de levering van die dag. Dat was mogelijk aangezien ik ze vrijdag nodig had. Ik keurig besteld via de webshop want dat was het makkelijkst. Ik kreeg donderdag pas een bevestiging van bestelling en vrijdag pas een mail van DHL dat ze onderweg waren. Nu uiterlijke bezorgdatum maandag as. Vind ik eigenlijk niet kunnen als we daarvoor persoonlijk contact hebben gehad. Voordeel van de twijfel en hopen dat het niet vaker gaat gebeuren beveel ik ze aan omdat de webshop makkelijk is

Uitsekend

Goedekwalitwit plastic emmertjes 1 liter met deksel

Prima ervaring

Prima ervaring met deze webshop. Bedankt.

goed verpakt en op tijd geleverd

Zeker opnieuw mijn keuze

Alles is goed en intact aangekomen. Alhoewel de slogan voor 14h besteld morgen in huis was niet van toepassing. Het pakket is na 3 dagen aangekomen. Algemeen is de sevice uitstekend.

Service met een S

Ik heb mijn product afgehaald en na het beloofde belletje hebben ze het klaar gelegd en toen bleek ook nog dat ik iets had besteld wat al inclusief was. Ik wist dat niet maar is mij gemeld en na 2 dagen teruggestort. Top!

snel en makkelijk

snel en makkelijk

Ik had even gebeld of er nog 20L emmers beschikbaar waren en of ik langs kon komen om ze op te halen. De emmers werden meteen apart gezet en heb ik de volgende dag opgehaald. De kwaliteit van de emmers was beter dan ik verwacht had.

goede producten en top service

mijn bestelde goederen snel thuisbezorgd en naar mijn mening een hele nette prijs/kwaliteit verhouding. goede service , er ontbrak iets in de levering gebeld naar verpakkingswebwinkel en de volgende dag het ontbrekende artikel thuisbezorgd.

Top service, kan deze webwinkel zeker aanraden.

Erg goede service en prima producten. Ik had een kleine bestelling gedaan die ik wilde ophalen. Na bellen voor een afspraak bleek deze week het magazijn dicht i.v.m. een beurs. Daarom werd de bestelling netjes bij mij thuis afgegeven door de eigenaar/medewerker zelf! Top service, kan deze webwinkel zeker aanraden.