Goede service. Goed contact!

Goed advies, snelle levering, goede kwaliteit, acceptabele prijs

Grote diversiteit aan verpakkingsproducten

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Het gehele proces niks op aan te merken.

Goede prijs/kwaliteit

100 emmers met deksel besteld. Bij aankomst is er een doos geleverd (gegooid) waarna bij het uitpakken 12 emmers (gebroken) zijn... Beetje spijtig, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Mvg

Goedemorgen Luc, Wat vervelend dat de 12 emmers gebroken zijn! Kan u mij foto's van deze naar onze mail toesturen zodat ik u nieuwe (hele) emmers kan verzorgen? Met Vriendelijke Groet, www.verpakkingswebwinkel.nl

Everything very good !

Good service and fast )

super

Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Precies gevonden wat ik zocht

Snelle reactie na bestelling en snel geleverd

Ideaal ; einde aan geknoei

Ideaal ; einde aan geknoei De grap is dat het nauwelijks iets kost Vreemd genoeg heb ik er nooit eerder naar gezocht

Goede ervaring

Snelle levering, producten zoals omschreven

perfect

Goed geholpen bij de keuze en goed verzorgd

Zeer slecht.

Geen respons bij bellen. Bestelling niet geleverd.

Beste Lennert, Wat vervelend dat uw pakket pas later is aangekomen! Echter lag deze fout bij de verzendpartij gezien u in uw track & trace ook kunt zien dat deze op tijd verstuurd is door ons. Helaas zijn wij in het weekend inderdaad niet telefonisch bereikbaar gezien wij dan dicht zijn zoals u ook op de site kunt zien. Ik hoop u hiermee wat duidelijkheid te hebben gegeven, en voor u dat u mogelijk uw gedachten over ons wilt veranderen. Met Vriendelijke groet. www.verpakkingswebwinkel.nl

Snelle service, en heldere communicatie.

Het ging niet helemaal goed met mijn bestelling. Echter, er werd bijzonder snel en adequaat gecommuniceerd, en gereageerd!

Uitstekend!

Kleine bestelling. Snel geleverd, goed product zoals op de website staat beschreven.

Spullen en service oké, verzending met DHL niet zo goed.

Contact met de winkel verloopt prettig, als je belt en of mailt wordt je goed te woord gestaan. Verzending met DHL heeft 5 dagen nodig gehad voordat het werd geleverd. Super als je je voorraad aan wil vullen maar niet als je van vandaag besteld morgen in huis uit gaat.

Wat besteld was, is geleverd.

Komen afgesproken levertijden niet na

Bestelling zou de volgende dag geleverd worden. Het duurt nu al bijna een week, en heb nog niets binnen! Doe geen beloftes die je niet na kunt komen!

Beste, Onze excuses dat uw bestelling te laat aangekomen is! Helaas is dit ook voor ons een stukje overmacht gezien het feit dat wij met externe verzendpartijen leveren die zich soms ook niet houden aan de afgesproken levertijden. Wij hopen op uw begrip! Met vriendelijke groet / Best regards, Team Verpakkingswebwinkel

Buitengewoon slecht

Indien gelijk gemeld was dat een besteld artikel niet op voorraad was en niet direct kon worden geleverd had ik dat deel van de bestelling kunnen annuleren en had de rest van de bestelling gewoon op tijd geleverd kunnen worden en had ik hiervoor niet op het laatste moment vanuit almere naar ede hoeven rijden. Ook kwalijk dat er geen melding is gemaakt dat de bezorgkosten worden terugbetaald. Terugbel afspraken binnen een afgesproken tijdsbestek worden ook niet nagekomen.

Prettig zaken doen!

Zeer vriendelijk bedrijf met ruim assortiment.

Peima service

Nadat er wat mis was gegaan met de bestelling, is het per direct opgepaktdoor de medewerkers en zijn de juiste producten met een spoedlevering bezorgd, zodat ik alles toch op tijd had.

perfect

Product was duidelijk omschreven en voldoet aan de verwachtingen. Het was voldoende en niet overdreven verpakt. Beter kun je niet hebben.

Vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon, goede website en het ophalen product ging prima.

Let op bij het pakken van de bestelling

Kon de spullen snel ophalen. Helaas bij het ophalen had de jongeman niet de goede producten gepakt. Beide producten moesten worden omgeruild.

zeer goed

snel en behulpzaam

Goeie service en producten.

Simpel te navigeren website met scherp geprijsde producten. Producten waren snel verstuurd en kwamen netjes verpakt aan. Had verschillende maten emmers met deksel besteld. Gebruik ze nu al een week en zijn van goeie kwaliteit. Sluiten goed lucht en waterdicht af. Goeie kwaliteit overal.

Celsiusstraat 9

6716BZ Ede