Snel en goede producten

De bestelling is snel geleverd en is een goed product.

Snel en goede producten

De bestelling is snel geleverd en is een goed product.

Niet de afspraak na gekomen

Ik belde om woensdag 14:15 met een vraag over de literflessen met dop. En of deze nog meekonden met de levering van die dag. Dat was mogelijk aangezien ik ze vrijdag nodig had. Ik keurig besteld via de webshop want dat was het makkelijkst. Ik kreeg donderdag pas een bevestiging van bestelling en vrijdag pas een mail van DHL dat ze onderweg waren. Nu uiterlijke bezorgdatum maandag as. Vind ik eigenlijk niet kunnen als we daarvoor persoonlijk contact hebben gehad. Voordeel van de twijfel en hopen dat het niet vaker gaat gebeuren beveel ik ze aan omdat de webshop makkelijk is

Uitsekend

Goedekwalitwit plastic emmertjes 1 liter met deksel

Prima ervaring

Prima ervaring met deze webshop. Bedankt.

goed verpakt en op tijd geleverd

Zeker opnieuw mijn keuze

Alles is goed en intact aangekomen. Alhoewel de slogan voor 14h besteld morgen in huis was niet van toepassing. Het pakket is na 3 dagen aangekomen. Algemeen is de sevice uitstekend.

Service met een S

Ik heb mijn product afgehaald en na het beloofde belletje hebben ze het klaar gelegd en toen bleek ook nog dat ik iets had besteld wat al inclusief was. Ik wist dat niet maar is mij gemeld en na 2 dagen teruggestort. Top!

snel en makkelijk

snel en makkelijk

Ik had even gebeld of er nog 20L emmers beschikbaar waren en of ik langs kon komen om ze op te halen. De emmers werden meteen apart gezet en heb ik de volgende dag opgehaald. De kwaliteit van de emmers was beter dan ik verwacht had.

goede producten en top service

mijn bestelde goederen snel thuisbezorgd en naar mijn mening een hele nette prijs/kwaliteit verhouding. goede service , er ontbrak iets in de levering gebeld naar verpakkingswebwinkel en de volgende dag het ontbrekende artikel thuisbezorgd.

Top service, kan deze webwinkel zeker aanraden.

Erg goede service en prima producten. Ik had een kleine bestelling gedaan die ik wilde ophalen. Na bellen voor een afspraak bleek deze week het magazijn dicht i.v.m. een beurs. Daarom werd de bestelling netjes bij mij thuis afgegeven door de eigenaar/medewerker zelf! Top service, kan deze webwinkel zeker aanraden.

Goede service. Goed contact!

Goed advies, snelle levering, goede kwaliteit, acceptabele prijs

Grote diversiteit aan verpakkingsproducten

Eenvoudig te bestellen en snelle levering. Het gehele proces niks op aan te merken.

Goede prijs/kwaliteit

100 emmers met deksel besteld. Bij aankomst is er een doos geleverd (gegooid) waarna bij het uitpakken 12 emmers (gebroken) zijn... Beetje spijtig, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Mvg

Goedemorgen Luc, Wat vervelend dat de 12 emmers gebroken zijn! Kan u mij foto's van deze naar onze mail toesturen zodat ik u nieuwe (hele) emmers kan verzorgen? Met Vriendelijke Groet, www.verpakkingswebwinkel.nl

Everything very good !

Good service and fast )

super

Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Precies gevonden wat ik zocht

Snelle reactie na bestelling en snel geleverd

Ideaal ; einde aan geknoei

Ideaal ; einde aan geknoei De grap is dat het nauwelijks iets kost Vreemd genoeg heb ik er nooit eerder naar gezocht

Goede ervaring

Snelle levering, producten zoals omschreven

perfect

perfect

Goed geholpen bij de keuze en goed verzorgd

Zeer slecht.

Geen respons bij bellen. Bestelling niet geleverd.

Beste Lennert, Wat vervelend dat uw pakket pas later is aangekomen! Echter lag deze fout bij de verzendpartij gezien u in uw track & trace ook kunt zien dat deze op tijd verstuurd is door ons. Helaas zijn wij in het weekend inderdaad niet telefonisch bereikbaar gezien wij dan dicht zijn zoals u ook op de site kunt zien. Ik hoop u hiermee wat duidelijkheid te hebben gegeven, en voor u dat u mogelijk uw gedachten over ons wilt veranderen. Met Vriendelijke groet. www.verpakkingswebwinkel.nl

Snelle service, en heldere communicatie.

Het ging niet helemaal goed met mijn bestelling. Echter, er werd bijzonder snel en adequaat gecommuniceerd, en gereageerd!

Celsiusstraat 9

6716BZ Ede