perfect

Product was duidelijk omschreven en voldoet aan de verwachtingen. Het was voldoende en niet overdreven verpakt. Beter kun je niet hebben.

Vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon, goede website en het ophalen product ging prima.

Let op bij het pakken van de bestelling

Kon de spullen snel ophalen. Helaas bij het ophalen had de jongeman niet de goede producten gepakt. Beide producten moesten worden omgeruild.

zeer goed

snel en behulpzaam

Goeie service en producten.

Simpel te navigeren website met scherp geprijsde producten. Producten waren snel verstuurd en kwamen netjes verpakt aan. Had verschillende maten emmers met deksel besteld. Gebruik ze nu al een week en zijn van goeie kwaliteit. Sluiten goed lucht en waterdicht af. Goeie kwaliteit overal.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

De levering duurde wel wat langer als gepland en ging met horten en stoten. Uiteindelijk de gehele order wel netjes afgehandeld.

Meer dan 1,5 maand levertijd

Besteld en zou snel geleverd worden. Maar helaas. Het was voor nood en heb het allang niet meer nodig. Heb het overigens nog steeds niet binnen.

Beste Yuri, Wij vinden het heel jammer dat u deze beoordeling bij ons heeft achtergelaten gezien het feit wij u meerdere malen probeerde te bereiken via mail aangezien het ingevoerde telefoonnummer niet klopte. Met Vriendelijke Groet, Team Verpakkingswebwinkel

snel!

snel alles binnen, dankjewel!

Snelle Fijne afwerking

Goed geregeld en alles op tijd.

OK

Zending was beloofd de volgende dag aan te komen mits voor 14u besteld, ik had rond 10u besteld De helft van de bestelling kwam 2 dagen erna aan en de andere helft een dag daarna.... Kan ook aan DHL liggen natuurlijk....

Met jullie goed

Dhl heeft het niet bezorgd op de afgesproken plek nu moet ik het zelf bij hun ophalen

goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne website en zeer vriendelijke mensen bij de ophaallactie in Ede.

Fijne website en zeer vriendelijke mensen bij de ophaallactie in Ede.

Lever termijnen matchen de werkelijkheid niet

Geen bevestiging gekregen bij bestelling. Wel snel antwoord gekregen als ik het 2 dagen later aangekaart heb. Site geeft aan van levering volgende dag !!! Ondertussen ook pbm met transport. Maandag bestelling geplaatst, vrijdag ochtend bericht via tracking dat pakket geleverd word tussen 08.00 en 17.00. Maar om 15.30 een bericht dat het te laat is en pas na de WE zal geleverd worden. we zullen zien Maandag. Ik vind het altijd spijtig dat dit type trucjes gebruikt word ....

Vriendelijk en zeer goede service

Ze zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en de service is top!

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Het bestelde werd vlot geleverd en voldeed volkomen aan de verwachting,

Nog steeds geen bestelling ontvangen.

Wacht nog steeds op mijn bestelling zijn nu 1.5 wk verder helaas. Wanneer ik het nu binnen krijg geen idee.....wordt elke keer beloofd maar tot op heden nog niks binnen

Pakket nog niet ontvangen

Voor 14.00 besteld,andere dag binnen 23 maart besteld,nu 27 maart en nog niet binnen,kan aan DHL liggen,maar is nier fijn..... Kreeg ook pas 2 dagen later bericht,dat order was aangemeld

nul sterren kon ik niet aanduiden

bestelling is 8 dagen later toegekomen dan jullie beloofde 24 u . kan er nu niets meer mee doen maar ga me de moeite besparen het terug te sturen en op mijn centen te moeten wachten. Niet OK !!!

snel en betaalbaar

even bellen voor een vraag, duuidelijk beantwoord

Goede spullen, goede prijs, lange levertijd

De spullen die ik besteld had werden een week later bezorgd. Toen ik na 3 dagen belde werd ik goed te woord gestaan door een vriendelijke dame. Daarna ook meteen een mail met de verwachtte levertijd. Ook volgens mail geleverd. 4 jerrycans besteld en schenk tuiten, prima kwaliteit en goede prijs.

Niets ontvangen

Na bestelling blijft het stil. Nog niets ontvangen en geen reactie op de mail gehad.

Traag

Woensdag besteld, inmiddels 5 dagen verder en helaas nog steeds geen track and trace binnen. Voor verzending van ongeveer 28 euro had ik wel meer verwacht

Goed, betrouwbaar en service gericht

Goede service en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Product is zoals verwacht.

Bestelling was goed.

Bedrijfsgegevens

Celsiusstraat 9

6716BZ Ede

0318-306614

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.