Uitstekend!

Kleine bestelling. Snel geleverd, goed product zoals op de website staat beschreven.

Spullen en service oké, verzending met DHL niet zo goed.

Contact met de winkel verloopt prettig, als je belt en of mailt wordt je goed te woord gestaan. Verzending met DHL heeft 5 dagen nodig gehad voordat het werd geleverd. Super als je je voorraad aan wil vullen maar niet als je van vandaag besteld morgen in huis uit gaat.

Wat besteld was, is geleverd.

Komen afgesproken levertijden niet na

Bestelling zou de volgende dag geleverd worden. Het duurt nu al bijna een week, en heb nog niets binnen! Doe geen beloftes die je niet na kunt komen!

Beste, Onze excuses dat uw bestelling te laat aangekomen is! Helaas is dit ook voor ons een stukje overmacht gezien het feit dat wij met externe verzendpartijen leveren die zich soms ook niet houden aan de afgesproken levertijden. Wij hopen op uw begrip! Met vriendelijke groet / Best regards, Team Verpakkingswebwinkel

Buitengewoon slecht

Indien gelijk gemeld was dat een besteld artikel niet op voorraad was en niet direct kon worden geleverd had ik dat deel van de bestelling kunnen annuleren en had de rest van de bestelling gewoon op tijd geleverd kunnen worden en had ik hiervoor niet op het laatste moment vanuit almere naar ede hoeven rijden. Ook kwalijk dat er geen melding is gemaakt dat de bezorgkosten worden terugbetaald. Terugbel afspraken binnen een afgesproken tijdsbestek worden ook niet nagekomen.

Prettig zaken doen!

Zeer vriendelijk bedrijf met ruim assortiment.

Peima service

Nadat er wat mis was gegaan met de bestelling, is het per direct opgepaktdoor de medewerkers en zijn de juiste producten met een spoedlevering bezorgd, zodat ik alles toch op tijd had.

perfect

Product was duidelijk omschreven en voldoet aan de verwachtingen. Het was voldoende en niet overdreven verpakt. Beter kun je niet hebben.

Vriendelijke behulpzame medewerker aan de telefoon, goede website en het ophalen product ging prima.

Let op bij het pakken van de bestelling

Kon de spullen snel ophalen. Helaas bij het ophalen had de jongeman niet de goede producten gepakt. Beide producten moesten worden omgeruild.

zeer goed

snel en behulpzaam

Goeie service en producten.

Simpel te navigeren website met scherp geprijsde producten. Producten waren snel verstuurd en kwamen netjes verpakt aan. Had verschillende maten emmers met deksel besteld. Gebruik ze nu al een week en zijn van goeie kwaliteit. Sluiten goed lucht en waterdicht af. Goeie kwaliteit overal.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

De levering duurde wel wat langer als gepland en ging met horten en stoten. Uiteindelijk de gehele order wel netjes afgehandeld.

Meer dan 1,5 maand levertijd

Besteld en zou snel geleverd worden. Maar helaas. Het was voor nood en heb het allang niet meer nodig. Heb het overigens nog steeds niet binnen.

Beste Yuri, Wij vinden het heel jammer dat u deze beoordeling bij ons heeft achtergelaten gezien het feit wij u meerdere malen probeerde te bereiken via mail aangezien het ingevoerde telefoonnummer niet klopte. Met Vriendelijke Groet, Team Verpakkingswebwinkel

snel!

snel alles binnen, dankjewel!

Snelle Fijne afwerking

Goed geregeld en alles op tijd.

OK

Zending was beloofd de volgende dag aan te komen mits voor 14u besteld, ik had rond 10u besteld De helft van de bestelling kwam 2 dagen erna aan en de andere helft een dag daarna.... Kan ook aan DHL liggen natuurlijk....

Met jullie goed

Dhl heeft het niet bezorgd op de afgesproken plek nu moet ik het zelf bij hun ophalen

goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne website en zeer vriendelijke mensen bij de ophaallactie in Ede.

Fijne website en zeer vriendelijke mensen bij de ophaallactie in Ede.

Lever termijnen matchen de werkelijkheid niet

Geen bevestiging gekregen bij bestelling. Wel snel antwoord gekregen als ik het 2 dagen later aangekaart heb. Site geeft aan van levering volgende dag !!! Ondertussen ook pbm met transport. Maandag bestelling geplaatst, vrijdag ochtend bericht via tracking dat pakket geleverd word tussen 08.00 en 17.00. Maar om 15.30 een bericht dat het te laat is en pas na de WE zal geleverd worden. we zullen zien Maandag. Ik vind het altijd spijtig dat dit type trucjes gebruikt word ....

Vriendelijk en zeer goede service

Ze zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en de service is top!

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Het bestelde werd vlot geleverd en voldeed volkomen aan de verwachting,

Nog steeds geen bestelling ontvangen.

Wacht nog steeds op mijn bestelling zijn nu 1.5 wk verder helaas. Wanneer ik het nu binnen krijg geen idee.....wordt elke keer beloofd maar tot op heden nog niks binnen

Pakket nog niet ontvangen

Voor 14.00 besteld,andere dag binnen 23 maart besteld,nu 27 maart en nog niet binnen,kan aan DHL liggen,maar is nier fijn..... Kreeg ook pas 2 dagen later bericht,dat order was aangemeld

Celsiusstraat 9

6716BZ Ede