snelle levering, correct uitgevoerd

goed spul

Goed product, snel geleverd

Het is goed

Prima service voor ,n goede prijs

Goede webshop, goede producten

Ik had eerst watergedragen verf op mijn geiten hok geverfd maar mijn geiten knabbelen aan mijn hok alsof het snoepjes. Nu heb ik Belgische carboleum erop gedaan en mijn hok wordt niet langer opgegeten. Het hout wordt nu ook beter beschermd tegen regen en het heeft een mooie glans. Toen ik de verf bestelde werd ik netjes op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd. Ik zal zeker hier nog eens kopen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik kreeg geen erachter dat mijn bestelling bij een Post nl punt klaar stond. Na bellen goed opgelost.

Zonder zorgen

Probleem meteen opgelost - geweldig en super netjes!

Ik maakte de doos net open en de deksel is helaas gescheurd. Verf en verpakingsmateriaal aan elkaar geplakt, na get opruimen en een tijdelijke deksel maken zit ik ook onder de verf. Not amused...ik geef het eerlijk toe ik was pissig. Ik mailde Verfuitverkoop en binnen 5 minuten werd er gebeld met een oplossing. Natuurljk kan het gebeuren dat de postbode niet zo netjes mee om gaat of iets er op valt - en latex producten zijn altijd in kunststof emmers... Maar nogmals ik ben onder de indruk van de oprecht en vriendelijke (en snel) vinden van een oplossing. Aanbevolen!

Na telefonisch contact met uitleg wat voor betonverf te gebruiken bestelling geplaatst.

Snel geleverd,

Super snelle levering en goede kwaliteit

Perfect levering en binnen 24 uur in huis

begon stroef

begon stroef maar na een mailtje plus foto,keurig opgelost

Snelle levering van een prima product

Ik heb weer een mooie en strakke werkplaatsvloer egaal van kleur . Mijn vrouw zegt : een mooiere vloer als in de woonkamer .

Alles prima.

Supersnel

Supersnel geleverd

Makelij om met deskundige (Nik)overleggen en een goede advies krijgen

Als er iets mis per ongeluk gaat, dan gaan je wel een gratis verf krijgen. Dat heb ik zelf ervaart.Dus Top en goedkoopste merken ( Sigma en WIXX beton verf met het bijbehorende primers gekocht ) vergelijken met de verf winkels.

Heel goed afgehandeld

Super tevreden met de resultaat

zeer vlotte levering

hopelijk wordt mijn terras nu weer mooi.

Optijd geleverd en goed product

Levering volgens planning en netjes.. Verf product gewoon goed.

Wat een geweldige snelle service zeg!

Om 15:30 besteld, en de volgende ochtend om 08:00 stond de hele pallet met materialen er! Geweldig!!!

Zeer tevreden.

Perfecte levering. Op tijd met een goede prijs/kwaliteit.

Product voldoet aan de eisen Snelle levering

Snel geleverde kwaliteit

Kwaliteit voor de goedkoopste prijs

Timmerwerf 55 1969 NJ Heemskerk

+31 (0)85 7828583