Snel levering !!

Eerste levering is snel geleverd, deze zending was niet compleet. Na een telefoontje andere dag de missende verf geleverd. Echt top!

Super bedrijf

Perfecte bezorging, je kunt altijd bellen voor inlichtingen, service top, een echte aanrader

Goed product

Goed product de sealer voor me betonplaten en goede prijskwaliteit verhouding En snelle levering. Bedankt en zeker een aanrader

Goede en snelle levering

Had niet verwacht dat mijn bestelling zo snel zou komen dik tevreden.

Leuk bedrijf!

Bij toeval heb ik dit bedrijf gespot. Leuke en professionele mensen met veel kennis. En niet te vergeten hele scherpe prijzen

helemaal goed

snel geleverd, acceptabel prijsniveau, dus top!

Verder lijkt mij het prima verf heb het net aangebracht dus resultaat is nog even afwachten

Prima op tijd geleverd

Korte lijnen mooi op tijd correct afgehandeld

Fijne verf

Snelle levering! Goed verpakt!

Correcte afhandeling van het order en de uitlevering

Correcte afhandeling van het order en de uitlevering

Helemaal top

Geheel conform aankondiging product verzonden en geleverd. De volgende dag is ook echt de volgende dag bij Verfuitverkoop. Zeker voor herhaling vatbaar. De prijsstelling is scherp en concurrerend!

Top service ! Ondanks tegenslag bij leveren

Zeer vriendelijke en snelle actie nav het verloren gaan van een van beide pakjes. Hebben resultaat van onderzoek niet afgewacht en onmiddellijk nieuw product opgestuurd ! Top service. Hopelijk vinden jullie het verloren product ook weer terug.

Top adres voor alle soorten verf.

Erg fijn de Belgische carboleum

Goed spul. Geeft echt wetlook.

Terras van natuursteen behandeld en ziet er weer mooi uit.

Prima spul voor de garage vloer. Heb wel een kleur laten mengen. Had ook antislip zand mee besteld. Wel goed roeren en halverwege de klus nogmaals roeren. 80 gram antislip zand op de 5 L Resultaat een prachtige vloer!

Geen

Mooie aanbieding van top lak voor halve prijs!

Fijn contact, fijn bedrijf!

Goed spul

ik zou het iedereen aanraden en een snelle levering helemaal top

prima geregeld

heel snel geleverd

Prima product, snel geleverd

Misschien naast de verklaring op de website nog even gebruiksinstructies (op het label van de verfbussen zelf) toevoegen.

Afspraak niet nagekomen

Ik had gevraagd om factuurnaam te veranderen en mij is gezegd dat dat gelijk gedaan gingl worden. Nu nog niet gedaan en moet er vandaag weer achteraan. Vandag is de aanpassing gedaan, echter klopt het adres nog niet maar weer de mail terug gestuurd. Dus slechts 1 ster erbij. Frank

Zeer goede en snelle productinformatie zelfs op een ZONDAG

Zeer goede en snelle productinformatie zelfs op een ZONDAG !!

Scherpe prijzen

Ze kunnen scherpen prijzen aanbieden aangezien ze per kleur in kopen en het Duitse etiketten zijn. Dit werd mij versteld toen ik een bestelling ging afhalen. Nog een blik bijbesteld. Verf is super en het is snel bezorgd.

Timmerwerf 55

1969 NJ Heemskerk