Keurige binnenkomst en gelijk geholpen. Verkoper gaf goed advies hoe ik mijn garagevloer kon gaan schilderen. Prijs was ook goed.
Beste Erwin, Wij zijn blij met uw ervaring! En doen er alles aan om de klant tevreden te houden. Mocht u foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Kijk, een blik van 2,5 liter Histor water based voor €40,- exl verzendkosten is natuurlijk echt een koopje. (In de bouwmatkt hier €109,-) Maar dat het blik niet ongeschonden is mag wel vermeld worden. Aan zekerheid zal dat de reden zijn voor deze lage prijs. De inhoud is verder nog prima hoor en daar gaat het natuurlijk om. Aanbeveling, deze ervaring is hopenlijk een uizondering en bij scherpe prijzen beveel ik aan. Gewoon ff vermelden bij je artikel wanneer schade aan verpakking van toepassing is, dan is dat geen verrassing meer. Ps mocht ik de Bol bon winnen maak dan het bedrag maar over aan KWF....
Beste Ron, Wij zijn blij met uw ervaring! Wij doen er alles aan om de verf netjes te verpakken en correct af te leveren, helaas lukt dat niet altijd, aangezien we afhankelijk zijn van derden. Mocht u foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Snelle en goede service
Beste Fred, Wij zijn blij met uw positieve ervaring! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Super snelle levering en alles netjes verpakt.Een echte aanrader voor iedereen.
Beste Klant, Wij zijn blij met uw positieve ervaring! Wij doen er alles aan om de verf netjes te verpakken en correct af te leveren. Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Uitstekend, snel geleverd en wordt goed op de hoogte gehouden van het verzend proces. Prijzen zijn goed.
Beste Dirk, Wij zijn blij met uw positieve ervaring! Wij doen er alles aan om de verf voor iedereen betaalbaar te houden. Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Voor de 2 de keer besteld en wederom correcte levering. Goed verpakt en snelle levering. En bovendien heel goedkoop, soms meer dan 10 euro goedkoper dan bijv. Doe het zelfzaken.
Beste Sam, Wij zijn blij met uw positieve ervaring van uw 2e bestelling! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Goede kleur en super snel geleverd
Beste Marlies, Wij zijn blij met uw positieve review! Hier doen wij ons uiterste best voor! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Ik was uiterst verbaasd de prijzen van verfuitverkoop te zien,top merken tot de helft en meer goedkoper dan elders. Zeer lage verzend kosten en mega snel ontvangen. En als ik de klantendienst een mailtje stuurde met een vraag ,had ik een uurtje later al antwoord en kon ik verder. Echt EXCELLENTE winkel, en op ALLE gebied!!!
Beste Anna, Wij zijn blij met uw positieve review! Hier doen wij ons uiterste best voor! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
De verf is lekker dik, goed smeerbaar en dekkend en merk de antislip op de trap zeker als het mooi is opgedroogd/uitgehard.
Beste Iris, Wij zijn blij met uw positieve review! En hopelijk is uw trap naar wens. Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
I bought some wood preservation paint, only to find it is Belgian Carboleum, a banned substance since 2001. There are no warnings of this on the website. What do I do with 5L of this stuff now?
Ik heb alleen maar goede ervaringen. Snelle levering en heel correct en vriendelijk personeel.
Beste Wim, Wij zijn blij met uw positieve review! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Kleurcode zoeken was niet moeilijk. Levering was snel en goed verpakt. Prijs concurrerend. Ga zeker hier weer bestellen.
Beste Jack, Wij zijn blij met uw positieve review! Hopelijk tot in de toekomst! Mocht u voor/na foto's hebben, dan ontvangen wij deze graag! Deze kunt u sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Kwaliteit van de zwarte teer die ik nu al voor de tweede keer heb besteld is super. Goede prijs en ik kan het ook verwerken in mijn Wagner verfspuit. De levering is supersnel. Kortom super tevreden!
Goedemorgen, Wat super om te horen dat de Teer goed bevallen is. Als u foto's wilt delen met ons zou dat mooi zijn, bij voorkeur een voor en na foto. Deze kunt u sturen naar [email protected] Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Goede kwaliteit beits voor een goede prijs. Heb transparante antraciet beits besteld om nieuwe houtwerken een oldlook te geven. Na 1 laagje had ik de gewenste kleur al. Snelle levering en super goed verpakt. Kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen
Goedemorgen Rita, Wat super om te horen dat de Beits goed bevallen is. Als u foto's wilt delen met ons zou dat mooi zijn, bij voorkeur een voor en na foto. Deze kunt u sturen naar [email protected] Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Ik had onlangs een spant constructie en gordingen gekocht, om dit een mooi geheel te geven heb ik de ijzerverf en houtverf in een mooie lichtgrijze tint gepakt. Dit is super strak en mooi geworden. En als je wat meerdere liter blikken pakt ben je voordeliger uit.
Goedemorgen Johan, Mooi om te horen dat de IJzerverf en houtlak goed bevallen is. Als u foto's wilt delen met ons zou dat mooi zijn, bij voorkeur een voor en na foto. Deze kunt u sturen naar [email protected] Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
We bestellen lichtgrijs krijgen lichtgrijs met een blauwe tint, gemaild en krijgen als antwoord terug wij vinden hier dat t grijs is einde discussie, jammer we hebben voor honderden euro,s bij hun besteld, t goeie grijs hebben we elders gekocht, vemaild dat hun wit dekkend toch niet zo goed dekt als ze vertellen 4x overschildeten naa t aanbrengen van een imprigneerlaag. De bestellingen werden wel snel geleverd, één pluspunt, anders was t een 5 geworden. Groet Thijs Jacobs Geulle
Goedemorgen Thijs, Jammer om te lezen dat we een 9 hadden kunnen krijgen, maar een 6 hebben ontvangen! Dat de beits niet altijd in 1 laag dekkend is heeft te maken met de zuiging van de ondergrond, helaas is de volledige zuiging niet altijd weg na een impregneer! Wat betreft de grijs, hebben we al eerder contact over gehad! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
2 componenten coating gekocht voor de vloer in onze werkplaats, resultaat is top! Snelle verzending Goed advies Goede prijzen
Goedemorgen Mark, Wat super om te horen dat de 2 component coating goed bevallen is. Als u foto's wilt delen met ons zou dat mooi zijn, bij voorkeur een voor en na foto. Deze kunt u sturen naar [email protected] Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
De verf werd goed verpakt en snel geleverd.
Goedemorgen Franc, Wat super om te horen u tevreden bent! Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Heel vlotte verzending en hele goeie prijzen!!! Makkelijk om mee te werken
Goedemorgen, Goed te lezen dat u tevreden bent met onze producten! Als u foto's wilt delen met ons zou dat mooi zijn, bij voorkeur een voor/na foto. Deze kunt u sturen naar [email protected] Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Goed advies, snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.
Bedankt voor de positieve beoordeling, goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Bestelt ,2 dagen later netjes thuis gebracht Heb deze bewerkt op mijn vloer zoals de handleiding zegt en resultaat is zoals beschreven, Zeer tevreden ,
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat horen we graag! Hopelijk is het erg mooi geworden. Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Was op zoek naar goede buitenbeits op kleur, deze bij Verfuitverkoop.nl gevonden voor ook nog een prima prijs. De spullen besteld en had alles snel in huis. Nu alleen nog goed weer voor het aanbrengen
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat horen we graag! de weerverwachting zegt dat het van het weekend mooi wordt, dus laten we dat hopen. Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Ik heb 2 Blikken Rambo Pantserbeits Deur & Kozijn Dekkend Kleur: Grachtengroen van 2.25L besteld via de site , maar ontving 4 blikken van 0.75 liter zonder enig bericht . 4 x 2.25 l = 4,5 L en die heb ik betaald , ik ontvang 4x 0.75 l = 3L nogmaals zonder bericht . Ik heb een mail via de site gestuurd, en kreeg als antwoord dat het uitverkocht was en ik zou wat ( geld?? ) terug krijgen . Inmiddels 10 dagen later en geen taal of teken van deze mensen . Ik voel me zwaar genaaid en heb € 81,95 (inclusief € 14,23 BTW (21%)) betaald voor 3 Liter , de winkel is goedkoper Geen aanrader dus
Een plezier om mee te verven … En heel snelle levering trouwens vh bestelde …. Top …. Ga zeker nog bestellen in de toekomst !
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zitten voor u wat ver weg, maar anders had ik graag uitgenodigd voor een kop koffie. Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
De medewerkers van Veruit erkoop denken mee en geven echt goed advies. Dat is heel waardevol. Korte lijnen, snelle reactie en korte levertijden. Is er dan echt niets wat beter kan? Als ze hadden gemeld wanneer de verf en toebehoren afgeleverd zouden worden, dan hadden ze een 10 gehad (nu werd de pallet voor de deur gezet).
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat vinden we fijn om te horen! Wij laten de vervoerder altijd een track en trace mail sturen. Uw zending ging niet via PostNL, misschien dat deze in de spambox zit? Anders hoor ik het graag nog even, want dat ga ik erover navragen bij de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team Verfuitverkoop.nl
Timmerwerf 55
1969 NJ Heemskerk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.