Filters

9

Netjes

Keurige binnenkomst en gelijk geholpen. Verkoper gaf goed advies hoe ik mijn garagevloer kon gaan schilderen. Prijs was ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
6

Verrast

Kijk, een blik van 2,5 liter Histor water based voor €40,- exl verzendkosten is natuurlijk echt een koopje. (In de bouwmatkt hier €109,-) Maar dat het blik niet ongeschonden is mag wel vermeld worden. Aan zekerheid zal dat de reden zijn voor deze lage prijs. De inhoud is verder nog prima hoor en daar gaat het natuurlijk om. Aanbeveling, deze ervaring is hopenlijk een uizondering en bij scherpe prijzen beveel ik aan. Gewoon ff vermelden bij je artikel wanneer schade aan verpakking van toepassing is, dan is dat geen verrassing meer. Ps mocht ik de Bol bon winnen maak dan het bedrag maar over aan KWF....

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles op een hoop, bij Verfuitverkoop

Super snelle levering en alles netjes verpakt.Een echte aanrader voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Uitstekend, snel geleverd en wordt goed op de hoogte gehouden van het verzend proces. Prijzen zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor elkaar

Voor de 2 de keer besteld en wederom correcte levering. Goed verpakt en snelle levering. En bovendien heel goedkoop, soms meer dan 10 euro goedkoper dan bijv. Doe het zelfzaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne kleur

Goede kleur en super snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Laagste prijzen, prima merken, zeer vriendelijke en snelle service!

Ik was uiterst verbaasd de prijzen van verfuitverkoop te zien,top merken tot de helft en meer goedkoper dan elders. Zeer lage verzend kosten en mega snel ontvangen. En als ik de klantendienst een mailtje stuurde met een vraag ,had ik een uurtje later al antwoord en kon ik verder. Echt EXCELLENTE winkel, en op ALLE gebied!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top verf

De verf is lekker dik, goed smeerbaar en dekkend en merk de antislip op de trap zeker als het mooi is opgedroogd/uitgehard.

  • Aanbevelen? Ja
1

Selling illegal Carboleum?

I bought some wood preservation paint, only to find it is Belgian Carboleum, a banned substance since 2001. There are no warnings of this on the website. What do I do with 5L of this stuff now?

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Snelle levering en heel correct en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijke bestelling op kleur. Snelle levering. Goed verpakt. Kleur prima. Prijs goed.

Kleurcode zoeken was niet moeilijk. Levering was snel en goed verpakt. Prijs concurrerend. Ga zeker hier weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Kwaliteit van de zwarte teer die ik nu al voor de tweede keer heb besteld is super. Goede prijs en ik kan het ook verwerken in mijn Wagner verfspuit. De levering is supersnel. Kortom super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit beits voor een goede prijs. Heb transparante antraciet beits besteld om nieuwe houtwerken een oldlook te geven. Na 1 laagje had ik de gewenste kleur al. Snelle levering en super goed verpakt. Kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede verf voor een goede prijs

Ik had onlangs een spant constructie en gordingen gekocht, om dit een mooi geheel te geven heb ik de ijzerverf en houtverf in een mooie lichtgrijze tint gepakt. Dit is super strak en mooi geworden. En als je wat meerdere liter blikken pakt ben je voordeliger uit.

  • Aanbevelen? Ja
6

N klein 6je, had n dikke 9 kunnen zijn

We bestellen lichtgrijs krijgen lichtgrijs met een blauwe tint, gemaild en krijgen als antwoord terug wij vinden hier dat t grijs is einde discussie, jammer we hebben voor honderden euro,s bij hun besteld, t goeie grijs hebben we elders gekocht, vemaild dat hun wit dekkend toch niet zo goed dekt als ze vertellen 4x overschildeten naa t aanbrengen van een imprigneerlaag. De bestellingen werden wel snel geleverd, één pluspunt, anders was t een 5 geworden. Groet Thijs Jacobs Geulle

  • Aanbevelen? Nee
10

Topproducten en topservice

2 componenten coating gekocht voor de vloer in onze werkplaats, resultaat is top! Snelle verzending Goed advies Goede prijzen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima leverancier

De verf werd goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vloer is weer helemaal mooi

Heel vlotte verzending en hele goeie prijzen!!! Makkelijk om mee te werken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies, snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Goed advies, snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct, en snel

Bestelt ,2 dagen later netjes thuis gebracht Heb deze bewerkt op mijn vloer zoals de handleiding zegt en resultaat is zoals beschreven, Zeer tevreden ,

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi product en snel geleverd

Was op zoek naar goede buitenbeits op kleur, deze bij Verfuitverkoop.nl gevonden voor ook nog een prima prijs. De spullen besteld en had alles snel in huis. Nu alleen nog goed weer voor het aanbrengen

  • Aanbevelen? Ja
2

zeer slecht

Ik heb 2 Blikken Rambo Pantserbeits Deur & Kozijn Dekkend Kleur: Grachtengroen van 2.25L besteld via de site , maar ontving 4 blikken van 0.75 liter zonder enig bericht . 4 x 2.25 l = 4,5 L en die heb ik betaald , ik ontvang 4x 0.75 l = 3L nogmaals zonder bericht . Ik heb een mail via de site gestuurd, en kreeg als antwoord dat het uitverkocht was en ik zou wat ( geld?? ) terug krijgen . Inmiddels 10 dagen later en geen taal of teken van deze mensen . Ik voel me zwaar genaaid en heb € 81,95 (inclusief € 14,23 BTW (21%)) betaald voor 3 Liter , de winkel is goedkoper Geen aanrader dus

  • Aanbevelen? Nee
10

Super kwaliteit verf

Een plezier om mee te verven … En heel snelle levering trouwens vh bestelde …. Top …. Ga zeker nog bestellen in de toekomst !

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne mensen, goede service, scherpe prijs.

De medewerkers van Veruit erkoop denken mee en geven echt goed advies. Dat is heel waardevol. Korte lijnen, snelle reactie en korte levertijden. Is er dan echt niets wat beter kan? Als ze hadden gemeld wanneer de verf en toebehoren afgeleverd zouden worden, dan hadden ze een 10 gehad (nu werd de pallet voor de deur gezet).

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Timmerwerf 55

1969 NJ Heemskerk

+31 (0)85 7828583

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.