Filters

10

Top!!

Snel en accuraat!

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer snelle levering. TOP!!

duidelijke website .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snel en goed verpakt bezorgd!

Zeer snel en goed verpakt bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit verf voor een lagere prijs aangeboden dan bij concurrenten Ga er zeker vaker verf bestellen

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel klantvriendelijk en aardig. hebben goed met me meegedacht. niets was ze te veel.

ik heb 2 verschillende mensen aan de telefoon gehad. Allebei hebben ze goed met me meegedacht. niets was ze te veel. De verf was goed verpakt en was de dag na mijn bestelling geleverd, ik moet nog met schilderen beginnen, maar heb geen twijfels aan het materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering

De gekozen materialen werden snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet de juiste verf gestuurd

Had satin verf besteld op 't etiket staat inderdaad satin maar dat zit er niet in het is matter dan mat en heel kras gevoelig, kortom verkeerde verf in de bus of verkeert etiket er op. Kortom kijk uit goedkoop blijkt weer duurkoop te zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Topverf !!!!

dit is een absolute aanrader !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

super service

Verf besteld na 16.00 uur. Toch was de verf de volgende dag bij mij. Echt super, en ook de juiste verf geleverd. echt top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snel geleverd en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

super verf!!! en snel geleverd!

Geweldig goede producten en niet duur!!

  • Aanbevelen? Ja
7

De verf is niet origineel want "speciaal voor u gemengd", en is een geheel andere tint

Edit: inmiddels prettig contact gehad met het bedrijf. Het bleek dat de door mij bestelde verf op was en ze daarom voor mij gemengd hadden. Goedbedoeld maar het pakte niet goed uit dus helaas. Alles is nu naar volle tevredenheid opgelost en ik ben vriendelijk en voortvarend te woord gestaan. Ik ga nog bellen met de klantenservice en hoop op een goede oplossin (mijn geld terug). Ik was pisnijdig. Als je al beperkt de tijd hebt, stress ervaart en denkt de klus verder af te kunnen maken en er helemaal klaar voor bent, dat je dan met zwaar verkouden hoofd op de fiets moet door de regen om alsnog een pot met de juiste verf bij de bouwmarkt omdat de kleur enorm afwijkt. Niet blij!! Goedkoop=duurkoop. Wel bizar als je toch echt voor een goed merk gaat...

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima , vlotte levering

Prima levering en voordelig

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en efficiënte service

Telkens ik een bestelling plaats wordt deze onmiddellijk uitgevoerd en ter verzending aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Weer super

Alles was weer super(goedkoop). Misschien een tip: roerstokjes zijn soms handig......

  • Aanbevelen? Ja
10

Top afspraak en service

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede deal

Pakje goed ingepakt ook, en op tijd geleverd, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering van goede kwaliteit

De juiste kleur,snel geleverd,mooi uitstrijkbaar met een goede dekking

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele scherpe prijs en snel bezorgd

De prijs is superscherp. De verwerking van de order gaat snel en ik had het snel in huis. Ik dacht even dat het de verkeerde verf was. In plaats van wit ontving ik de basis mengverf. Maar die is ook wit, dus ga ervan uit dat het op hetzelfde neer komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webshop en winkel

Via de webwinkel Histor verf hoogglans besteld tegen een zeer aantrekkelijke prijs. 5 liter voor 63,- inclusief FB code. Facebook10 Ik heb de verf in Alkmaar opgehaald omdat ik toch in de buurt moest zijn Mooi kantoor en vriendelijke mensen Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs kwaliteit

Goede producten en snelle levering en Goede levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service, goed product en goede prijs.

Goed product voor een prima prijs, snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon correct

Correct en actief

  • Aanbevelen? Ja
8

Buitenmuur is nu prachtig

De buitenmuur van de berging was in geen jaren meer geschilderd. De muur heeft structuur en was mede daarom slecht dekkend geschilderd door de vorige bewoners. Met de buitenverf van Wixx Siloxan Buitenlatex Matt ging het snel en makkelijk. In twee lagen was de muur voorzien van een nieuwe frisse kleurlaag - en nu wel dekkend. De muur kan er weer vele jaren tegen, dus ik ben erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

SUPER VERF

DE HELE VOORGEVEL GEVERFT IN DONDER GROEN EN HET IS ECHT HEEL MOOI GEWORDEN

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Timmerwerf 55

1969 NJ Heemskerk

+31 (0)85 7828583

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.