klant vriendelijk

Topkwaliteit en service

Goed groen en goede service.

Richard! 5 times ☆☆☆☆☆ Profesional Seler.

Richard! 5 times ☆☆☆☆☆ Profesional Seler.

• Poleciłbyś nas? Tak

Gute Zusammenarbeit und zuverlässige

Gute Zusammenarbeit Pünktliche Lieferung Bei Reklamationen keine Probleme Gute und kompetente Verkäufer Großes Angebot an wahren in guter Qualität

zie volgend veld

ik krijg te vaak artikelen die niet voldoen aan mijn kwaliteitseisen. Waarschijnlijk te oud !

Goedemorgen Arnold, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de ontvangen artikelen niet aan uw kwaliteitseisen voldoen. Wij streven ernaar om onze klanten altijd de beste producten en service te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen uw opmerking over de kwaliteit van de artikelen zeer serieus en willen graag meer details om dit probleem op te lossen. Wij zullen u een mailtje sturen zodat u kunt laten weten welke artikelen specifiek niet aan uw eisen voldeden en wat de exacte problemen waren. Vriendelijke groet, Danny Hoek

Top notch

I am very pleased

Prima service en contact

Adomex levert eerste klas materiaal, is uitstekend bereikbaar. Personeel is vriendelijk en benaderbaar.

prima bedrijf

Soms kan er meegedacht worden als altenatief als iets niets leverbaar is. Verder fijn geholpen, en als er klachten zijn, dan wordt dit netjes afgehandeld en gecrediteerd.

Ben tevreden

Komt afspraken na

Pünktliche Lieferung und gutes Preis Leistungsverhältnis

Sehr persönliche ! Guter Beratung vom Verkäufer! Hilfsbereit und immer bemüht !

geen problemen

Niets te melden wat ergens anders niet zou gebeuren ( verkeerde spullen b.v.)

WERI GOOD

Very good quality in flowers and the servise excelent.There is an employer in company Krijn that is very helpful and support my company all the time.

Sehr gute Zusammenarbeit per Telefon :)

Sehr gute Zusammenarbeit per Telefon :)

Goed contact

Ik heb tot nu toe nog maar 1 order geplaatst. Ik had goed contact met Wilco, waardoor alles ook goed verliep. Ik heb alles zelf opgehaald. Ook ben ik zeer tevreden over de producten.

Buona

Persone con cui ci si può confrontare e venditori attenti e competenti.

• Ci consiglieresti? Si

Adomx a good product and a nice people to work..

I start to work with you this month I buy a pallet of Nobilis,for my is a good product and a good assistance.

Top service, goede kwaliteit.

Vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit

goede service

goede service

altijd fijn zaken mee te doen

top

goeie handelaar

jaren lange partner voor groen en kerstkranzen steeds goeie handel en bij klachten steeds tegemoet komend .

Es macht Spaß bei Adomex einzukaufen!

Sehr gute und höfliche Verkäufer. Pünktliche Lieferung auch bei kleineren Bestellungen. Gute Qualität sehr seltene Reklamation. Hilfsbereit bei Problemen. Gute Lieferungs Übersicht auch bei den Rechnungen. Guter online Shop!

Super bedrijf

Ze hebben alles

Goede kwaliteit en service

De producten zijn bijna altijd van goede kwaliteit. De verkoper denkt mee. De aflevering verloopt bijna altijd spoedig

Goed, degelijk

Goed en degelijk

prima service

altijd vriendelijk, als er iets niet helemaal zuiver is met de handel dan wordt dat netjes vermeld

Randweg 119 A

1422 ND Uithoorn