Prima webshop en goed contact. Mooi assortiment!

Prima webshop en goed contact. Mooi assortiment!

very good

good

good communication, sometimes poor quality salal

We have been working with Francisco for quite some time. It's always very good communication, we don't have any misunderstandings with orders, and when we need something more unusual from our regular order, he always tries to find it for us. We really appreciate it. There has been one problem with products, reoccurring every few orders. That is poor quality salal. We don't like writing reclamation claims and we would love to always get good quality salal for our customers' orders. We would love to see you improve in this area by working closer with the grower and paying more attention to the quality of the salal you send us.

great

all good !

Mooi en zeer overzichtelijk

kan makkelijk zoeken vinden en kopen

heel goed!!!

Goede service, vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Ik ben niet voor niets al 35 bij jullie!!! :))

Ik hoop niet dat ik iedere keer een mail krijg als ik daar wat heb gekocht. 1 keer in de twee maanden lijkt me voldoende

Prima kwaliteit en service

Prima kwaliteit en service

EFECTIVIDAD

Muchos años trabajando juntos

• ¿Nos recomendarías?

Fijn bedrijf, goede service en vriendelijke verkopers.

zeer goed

Goede en snelle service Enige opmerking is dat er niet altijd gecontroleerd wordt of het product(bij mij meestal de pistache ) vers is

Eigentlich klappt immer alles, es sei denn ... höhere Gewalt.

Die Betreuung und der Einsatz von unserem Ansprechpartner, Andreas ist einfach perfekt- es ist ganz selten so einen Ansprechpartner wie Andreas zu haben, der wirklich immer bemüht ist alles was gewünscht wird zu organisieren. Einfach Klasse

comminucatie top

Duidelijk en klantvriendelijk ,goede service

betrouwbare partner

Paul is een goede in Ede , denkt vaak met me mee.

betrouwbare partner

Paul is een goede in Ede , denkt vaak met me mee.

Jeder Kontakt, den wir mit unseren Kunden haben, hat einen Einfluss darauf, ob sie zurückkommen oder

gerne möchte ich meine bewertung nach oben korrigieren! warum? ich darf feststellen, dass authentizität und kundenservice hier keine phrasen sind. meine anfängliche bewertung war keine lästige pflichtübung! ganz im gegenteil! hier macht adomex einen ganz entscheidenden unterschied! sie nehmen die herausforderungen an und den kunden wirklich ernst!! alle mitarbeiter verfolgen tatsächlich das ziel, den kunden glücklicher, zufriedener und erfolgreicher zu machen. chapeau ADOMEX!

mijn ervaring is heel goed

altijd de juiste antwoorden iets niet mooier maken dan het is ik krijg het in het balkje niet veranderd maar ons email is [email protected]

Keine Warenausgangskontrolle

In letzter Zeit viel schlechte Ware,im Warenausgang gibt es wenig bis gar keine Kontrolle. Das Positive ist mein sehr bemühter persönlicher Verkäufer.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

zeer tevreden klachten worden juist behandeld

Goede service!

Zijn altijd bereikbaar en goede terugkoppeling over beschikbaarheid van bestelde orders. Klantvriendelijk en goede service!

Niet veel ervaring

Weinig ervaring tot nu toe

Kan alles makkelijk via webschop bestellen

wordt dan op plantion netjes op de kar erbij gezet. Mocht er iets zijn wordt er gebeld

gute Zusammenarbeit

x

Very unique salesmen!! ;-)

Products sometimes could be better...

mooi assortiment

Goeie service en vriendelijk personeel