Betrouwbaar

Good

Ik vind mijn ervaring met adomex prima. Als ik met Paul bel staat het vaak al al klaar op mijn dagnu

Ze doen het super goed. En alles wordt klaar gezet op mij dagnummer. Dat bevalt me prima. Alvast hartelijk bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet Team Kees de Nobel Bloemen en planten Leersum. Linda

De kwaliteit moet ik zelf in de gaten houden

Als ik mijn producten bestel krijg ik regelmatig slechte kwaliteit. Het wordt dan wel weer opgelost maar is zeer vervelend. De producten zijn op moment goed Ik hoop dat het zo blijft.

Goedemorgen Marco, Bedankt voor je reactie. Wij hebben contact opgenomen met onze vestiging in Ede. Uiteraard is het niet de bedoeling dat jullie slechte kwaliteit ontvangen. Vestiging Ede heeft aangegeven extra goed op de kwaliteit te letten. Hopelijk kunnen wij op deze manier uw ervaring met Adomex verbeteren! Vriendelijke groet, Adomex E-commerce team

Vriendelijke persoonlijke bediening, het afleveren duurt soms wat lang, maar is begrijpelijk. Pistachio kon ik vroeger zelf uit de cel kiezen want dit product is zo verschillend, nu niet meer dus geen pistachio meer en mis het ook niet eigenlijk

Sehr gute und kompetente Verkäufer

Super Zusammenarbeit

Prima service ruim assortiment

Altijd netjes op onze plek gebracht, ruim assortiment

Ottima

Buongiorno,molto affidabile,ottimale nel contatto tu per tu con i venditori. Un grazie di cuore al Sign. Massimo,per la professionalità e la disponibilità,ottimo partner lavorativo.

• Ci consiglieresti? Si

Immer Freundlich und kompetent, Ansprechpartner John

Qualität hauptsächlich gut Freundliche Mitarbeiter Lieferung immer pünktlich Engagiert

Hurtig og præcis levering

• Vil du anbefale os? Ja

Freundlich kompetenter Partner

In unserer langjährigen Geschäftsverbindung alles zu unserer Zufriedenheit regelbar gewesen. Stets korrekt und offen.

Redelijk tevreden, assortiment is vaak beperkt

Vaak niet alles op voorraad in Ede, krijgen vaak niet alles geleverd vanuit hoofdkantoor

Makkelijk besteld en verse handel

Uitmuntend

Altijd goed contact en bereikbaar en levering binnen een dag in huis, top!

Altijd behulpzaam

Als ik mail dan krijg ik altijd gelijk antwoord en alles staat op tijd klaar

Mooie en goed kwaliteit

Word vriendelijk geholpen en een mooie keuze aan bladmatriaal

fijn bedrijf om mee samen te werken

als je iets besteld , dan wordt dat altijd verzorgt afgeleverd en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

Reliable company

We have been working with Adomex for more than 11 years and it has been a time of joint work of trust and growth, we thank you for your work and we encourage you to continue along the path of sustainable development.

• ¿Nos recomendarías?

goed, maar met vraagtekens

Onze ervaring met Adomex is prima , goede kwaliteit en verkoper die wij hebben zijn wij tevreden over. Wat mij wel erg tegenstaat is dat adomex nu veel klanten van ons direct benaderd en beleverd , daar zijn wij absoluut niet blij mee. Jullie zijn daarin niet de enigste .

Je wordt netjes geholpen !

Alleen de prijs duidelijkheid zou wat transparanter kunnen zijn . Verder prima

buena

No tengo ninguna duda de vuestra compañia, Francisco Morrazo confio plenamente, conozco hace mas de 10 años.

• ¿Nos recomendarías?

Fijne mensen, correcte afhandeling. Soms onduidelijkheid over beschikbaarheid van producten en de prijsvorming.

Goed geholpen door personeel, maar kunnen ook niet alles regelen

Niet altijd alles voorradig,seizoensartikelen niet op tijd aanwezig.Meestal duurder als ergens anders. Personeel vriendelijk.

Guter Verkäufer,keine gute Produktkontrolle

Ich habe einen sehr kompetenten Verkäufer der leider nicht jeden Einkauf selbst kontrollieren kann. Ich habe in letzter Zeit einige Ware erhalten die schlecht bei mir ankam. Die Kontrolle sollte verbessert werden.

Zu 97% kommt die bestellte Ware gut bei uns an.

Wir haben in den 2 Jahren gute Erfahrungen mit Adomex gemacht.

Good service

If you are a regular customer Adomex takes care of you. When some greens are hard to get Adomex keeps some stock for customers like Agrokor.

Randweg 119 1422 ND Uithoorn

+31 (0)297 381 180