Seriousness and Professionalism

I started working with Richard I was emotional at first but in time I realized that he is very professional. Constant prices in 2 years of collaboration I had no problem of collaboration or quality. Good luck!

Correct

kwaliteit en betrouwbaarheid is nog beter geworden

De korte lijntjes en Service van het brengen en halen van producten is fijn geregeld. verbeter punten zouden kunnen zijn. 1 2 3 4 5 goed bezig en blijven kijken naar meer producten.

va bene così

buona

• Ci consiglieresti? Si

ok

ok

Word erg hard gewerkt.

corect en vriendelijk

De kwaliteit van de geleverde producten is dik in orde. De kerstkransen zijn mooi en goed te verkopen. Het contact met de medewerker was prettig en hij regelde nog wat extra assortiment dat niet op de website stond. Ik heb Adomex ook bij 2 colega's aanbevolen.

Super snel geleverd

Ondanks dat ik niet wekelijks bestel werd mijn bestelling heel snel geleverd. Super blij mee.

af en toe wisselende kwaliteit , maar dat is overal zo

De jonge man op rijnsburg die bedient mij jaren lang die is top.

De jonge man op rijnsburg die bedient mij jaren lang die is top.

Feest

Ik rij altijd met een heel blij gevoel weg bij jullie (met mijn C1 tussen al die grote vrachtwagens) , met de geur van het mooie verse groen. Ook nu werd ik weer heel vriendelijk ontvangen en zo aardig geholpen zelfs met het naar de auto brengen van de bossen steeneik, top!

werkt goed via wattsapp

werkt goed via watt app

Alleen ga je sneller , maar samen kom je verder !

Heel goed …

Very good

Every time all was more than fine

Ruim assortiment decoratief groen, fijn serieus personeel.

Ruim assortiment decoratief groen, fijn serieus personeel.

Overzichtelijke webshop en fijne service!

Regelmatig bestellingen geplaatst, voornamelijk droogbloemen. Goede kwaliteit! Fijn om overzichtelijk via de webshop te kunnen bestellen, maar vragen toch persoonlijk te kunnen stellen door even kort te bellen.

prettige manier van werken

Mijn ervaring met Adomex Ede is zeer prettig, Paul en z'n team hebben een prettige manier van communicatie, en zorgen altijd voor de juiste afhandeling van de bestellingen. Prima Webshop, erg overzichtelijk

Danny

Ik probeer je al wat langer te bereiken omdat ik je wil spreken over de webshop. Maar je neemt nooit op...:-( Ik zal het deze week nog eens proberen. UPDATE: Afgelopen week paar keer prettig telefonisch contact gehad met Danny, problemen zijn besproken en worden komende tijd aangepakt..

Super snel en goede kwaliteit

Ben tevreden met de communicatie

Heb goede contacten met Rob en krijg altijd antwoord.

Randweg 119 A

1422 ND Uithoorn