Tutto andato benissimo
Dal ordine fino alla consegna merce tutto é andato liscio
Beveelt aan
5 October 2026
Christian Giovanelli Dürfeld
Caldaro
Laden reviews...
89 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 560 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,4
Review overzicht
De beoordelingen tonen steeds positieve ervaringen: vriendelijke klantenservice, snelle levering en een nette verpakking. Klanten waarderen de kwaliteit en de duidelijke bestel- en verzendinformatie. De algehele indruk is zeer positief met weinig tot geen problemen.
Dal ordine fino alla consegna merce tutto é andato liscio
Beveelt aan
5 October 2026
Christian Giovanelli Dürfeld
Caldaro
super quality for the tulip marble table, it looks like the knoll one ! you cannot see it's a copy ! and very fast delivery ! super happy with the product. you can visit the showroom, ther is a very helpfull lady there.
Beveelt aan
30 September 2026
Emily Thomas
Amsterdam
Très satisfaite de mon achat. Tout s’est parfaitement déroulé, de la commande à la livraison. Les délais annoncés ont été respectés, l’emballage était soigné et la chaise est arrivée en parfait état. Elle est totalement conforme à la description et aux photos du site, avec une très belle qualité de finition. Une expérience très positive du début à la fin. Je recommande ce site sans hésitation.
Beveelt aan
27 September 2026
DOMINIQUE BERGER
Marseille
Chère Dominique,
Merci beaucoup pour votre gentil commentaire.
Nous l'apprécions vraiment !
Bien cordialement,
Team Dominidesign
ALLES GUT DANKE
Beveelt aan
24 September 2026
Murat Tanriverdi
Lauda-Königshofen
Guten Tag Murat Tanriverdi,
Vielen Dank für die positive Bewertung.
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
Ha sido una contratación muy sencilla, rápida y segura.
Beveelt aan
20 September 2026
FELIX ESPELLETA CASINOS
Benicàssim
Buenos días Felix Espelleta Casinos,
Muchas gracias por su reseña positiva.
Atentamente,
Team Dominidesign
Door separate levering van een langere veer kon de stoel ook zonder wielen prima op de gewenste hoogte worden gebracht. Goed advies, zeer snelle levering en heel goede kwaliteit
Beveelt aan
14 September 2026
Ralph Emmen
Driehuis
Beste Ralph Emmen,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, wij wensen u nog veel plezier van de stoel.
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Avevo ordinato 4 sedie, via mail mi hanno comunicato che ne avevano solo 3. Il costo per il trasporto di 4 sedie era di euro 110, il costo per il trasporto di 3 sedie era di euro 55. Mi hanno rimborsato solo il costo della sedia mancante, ma non il maggior costo di trasporto sostenuto per le 4 sedie ordinate rispetto alle 3 sedie consegnate. L'imballaggio delle sedie era costituito dal solo scatolone e un sottile divisorio di carta. E una delle sedie è arrivata sporca. Infine, non erano sedie glossy ma opache.
Beveelt niet aan
4 September 2026
LORENZA BERGNA
Borgo Ticino
Questo testo è stato tradotto da Google
Buongiorno Lorenza Bergna,
Ci dispiace non aver potuto consegnare subito tutte e 4 le sedie e comprendiamo che non abbiate potuto attendere l'arrivo della quarta sedia a dicembre.
È un peccato che non ci abbiate contattato in merito al mancato rimborso della differenza sulle spese di spedizione; non ne eravamo a conoscenza.
Provvederemo comunque a rimborsarvi immediatamente.
Inoltre, modificheremo l'imballaggio di queste sedie ora che abbiamo ricevuto la vostra segnalazione.
Cordiali saluti,
Team Dominidesign
Ich habe mir Replica Stühle bestellt und ein Materialsample angefordert. Alles per Email - reibungslos und schnell. Eine Reklamation wurde auch sehr freundlich und schnell bearbeitet. Kann den Verkäufer empfehlen!
Beveelt aan
4 September 2026
Jakub
Berlin
Guten Morgen Jakub,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine so positive Bewertung zu schreiben.
Wir wissen das sehr zu schätzen!
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
Megasnelle levering en zeer goed product!
Beveelt aan
3 September 2026
Sophie Wakim
Antwerpen
Beste Sophie Wakim,
Dank voor de positieve beoordeling wij waarderen het zeer!
Met hartelijke groet,
Team Dominidesign
We zijn heel tevreden voor de vlugge levering,alles was heel goed en zorgvuldig verpakt.
Beveelt aan
29 August 2026
rita ottevaere
EVERGEM
Beste Rita Ottevaere,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Sehr empfehlenswert
Beveelt aan
28 August 2026
Kurt Brendel
Nürnberg
Guten Tag Kurt Brendel,
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns sehr darüber.
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
Wat fijn is dat je ook even kunt kijken naar de kwaliteit in Heemstede. De stoel is echt mooi tegen een hele goeie prijs! Service, informatie en levering is een dikke 10. Ik geniet elke dag van dit model.
Beveelt aan
23 August 2026
willem Herselman
AMSTERDAM
Beste Willem Herselman,
Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling, wij waarderen het groots!
En we wensen u nog heel lang plezier van de lounge set.
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Tafeltje, lampen en klok zien er heel mooi uit. Blij mee.
Beveelt aan
20 August 2026
Tevreden klant
GRONINGEN
Goedemorgen,
Wat fijn te horen dat u een tevreden klant bent!
Hartelijk dank voor de positieve terugkoppeling.
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Echt een super mooie stoel die heerlijk zit en perfect is afgewerkt. We zijn er heel blij mee. Design is heel mooi. Het enige jammere is dat de stoel bij ons op het pad werd bezorgd en dat we hem buiten moesten uitpakken en naar binnen tillen. Dat was best lastig. De chauffeur was bovendien niet beleefd. De man heeft natuurlijk zijn eigen instructies te volgen maar hij was onvriendelijk en bot.
Beveelt aan
19 August 2026
Marielys Andriesse
Bennebroek
Beste Marielys Andriesse,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Onze excuses voor de ervaring die u had met de bezorging.
Wij geven altijd wel aan dat er tot aan de voordeur wordt geleverd maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat u bot en onvriendelijk wordt bejegend.
Gelukkig bent u wel tevreden met de lounge set en wij wensen u daar nog veel plezier van!
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Un peu déçu par l'aspect, manque nettement de brillant
Beveelt aan
12 August 2026
Bernadette RANC
FOULAYRONNES
Bonjour Bernadette Ranc,
Merci pour votre commentaire.
Nous sommes désolés que vous ne soyez pas entièrement satisfait(e), mais nous espérons que vous apprécierez tout de même votre fauteuil.
Cordialement,
Team Dominidesign
Mooie lamp. Goed verpakt. Levertijd klopt. Goede communicatie.
Beveelt aan
10 August 2026
Vera
Huizen
Beste Vera,
Dank voor de positieve terugkoppeling.
Met hartelijke groet,
Team Dominidesign
lange levertijd maar perfect product! aan te raden !
Beveelt aan
10 August 2026
Marie-Anne Simons
Brasschaat
Beste Marie-Anne Simons,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.
Goed te horen dat het het wachten waard is gebleken.
Met hartelijke groet,
Team Dominidesign
La communication est rapide et fluide, au moment de l'achat, et au moment de la livraison! Je suis très satisfaite! C'est dommage qu'on ne puisse pas payer lors de l'achat et qu'on doit enregistrer le RIB et faire un virement pour valider la commande.
Beveelt aan
8 August 2026
Paola Rocca
TOULOUSE
Chère Paola Rocca,
Merci beaucoup pour votre commentaire positif et élogieux.
Nous sommes désolés, mais si vous choisissez de payer par virement bancaire, nous ne pourrons vous envoyer que la facture avec nos coordonnées bancaires.
Vous pouvez effectuer un virement en ligne via iDEAL ou choisir un autre mode de paiement sur notre site web.
Cordialement,
Team Dominidesign
very good experience ... will buy more !
Beveelt aan
7 August 2026
Eric de Bruijn
Lagoa
Dear Eric de Bruijn,
Good to hear!
Thank you for your positive review.
With best regards,
Team Dominidesign
Die Lieferung ist unwahrscheinlich schnell erfolgt und das Paket kam schon nach 3 Tagen bei mir an. Email updates erfolten ebenfalls zum Bestell und Versandstatus. Die Qualität der Garderobe ist ausgezeichnet, keine Kratzer, sauber verarbeitetes Metallgestell, keine Farbunterschiede, Echtholz Kugeln - und das alles zu einem unschlagbar günstigen Preis. Jederzeit gerne wieder! Wenn ich etwas anregen würde zur Verbesserung wäre es lediglich ein Update der Plattform/Website die etwas veraltet scheint.
Beveelt aan
6 August 2026
Birgit
Schopfheim
Liebe Birgit,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für diese positive Bewertung genommen haben.
Wir freuen uns, dass Sie mit unserer Qualität und unserem Service zufrieden sind.
Vielen Dank auch für Ihren Vorschlag. Uns interessiert, was Sie für veraltet halten, und wir würden gerne Ihre Ideen erfahren.
Könnten Sie uns bitte eine E-Mail an [email protected] senden?
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
The chair is beautiful. Altough it arrived with a small crack on it, I can still recommend it.
Beveelt aan
5 August 2026
Estel Ortega
Barcelona
Ik ben erg tevreden. Ik ben in de showroom geweest en heb daarna mijn bestelling gedaan. Ik werd goed op de hoogte gebracht van de te verwachte leveringsdatum. Vriendelijk en behulpzaam contact.
Beveelt aan
4 August 2026
Jaqueline Dogtrop
Bussum
Beste Jacqueline Dogtrop,
Hartelijk dank voor de positieve terugkoppeling wij waarderen het zeer.
Met vriendelijke groet,
Team Dominidesign
Artikel sehr schön wie beschrieben. Lieferung und gute Verpackung alles super
Beveelt aan
4 August 2026
Marion Elbert
Bad Ems
Guten Tag Marion Elbert,
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
Wir sind Top Zufrieden, auch wenn die Lieferzeit ca. 8 Wochen war, nachdem das Modell vergriffen war! Jederzeit wieder!
Beveelt aan
4 August 2026
Chris Frauenfeld GmbH
Würzburg
Guten Tag Chris Frauenfeld,
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung.
Mit freundlichen Grüßen,
Team Dominidesign
Das Möbel super! Aber die Zustellung rin Horror!! Wir erhielten keine Info, wann das schwere Paket zugestellt wird! So circa 20 bis 14 Tage! Man konnte nicht nachverfolgen und eines Tages ruft Gebrüder Weiss an, wir mögen das Möbelpaket umgehend holen, der sehr unfreundliche Zusteller v weiss meinte er könne nicht warten, er könne nicht das Paket zu ufnserer Haustür in den 2. Stock bringen. Er lässt es auf der Strasse am Gehweg liegen! Unmöglich, Meine Tochter ( ich war zu dem Zeitpunkt in Hongkong) musste das Paket schleppen…Verzweiflung pur und Rückenschmerzen extrem. Bitte Zustellservice verbessern!! Zahle gern mehr
Beveelt niet aan
3 August 2026
Robert Punkenhofer
Wien
Sehr geehrter Herr Punkenhofer,
Es tut uns sehr leid, dass die Lieferung Ihrer Lounge-Garnitur so unglücklich verlaufen ist. Wir weisen in unseren Lieferbestätigungen stets darauf hin, dass die Lieferung nur bis zum Erdgeschoss erfolgt.
Das bedeutet jedoch nicht, dass die Ware einfach auf dem Bürgersteig abgestellt werden darf!
Leider haben wir keinen Einfluss auf die Speditionskollegen in Österreich, aber wir haben eine Beschwerde bei unserer eigenen Spedition eingereicht, die die Gebrüder Weiss beauftragt hat.
Wir hoffen, dass die Rückenschmerzen Ihrer Tochter abgeklungen sind und Sie die Lounge-Set weiterhin genießen können.
Mit freundlichen Grüßen und aufrichtiger Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten,
Team Dominidesign
Contemporary design and reproduction furniture with a wide range of designer chairs, tables and lighting. Enjoy!
St John St 157
EC1V 4PW London
Branch
Drukwerk, Reclame
Specializations
Creatie, Grafisch ontwerp
Winkels, Woonwinkels, Opticiens, etc
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.