Great work and service

Cleaned after the work and explained everything carefully

Prima service en goede isolatie

Van tevoren werd alles heel goed en duidelijk gecommuniceerd. Nu alles geïsoleerd is merk ik meteen verschil, het is - naast veel minder tocht - ook stiller in huis. Wat mij betreft had het schuim buiten op de grond hier en daar wat beter opgeruimd kunnen worden.

Bedankt voor de review. Fijn dat u al verschil merkt! Wat betreft het schuim, dit zullen wij doorgeven aan onze uitvoerder. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Alles perfect gegaan.

Het is allemaal volgens afspraak gedaan. Prima geregeld en vriendelijk personeel.

Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Vriendelijk

Alles netjes opgeruimd en vlot gewerkt

Fijn dat alles naar wens is geweest! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Aardige mensen. Nette werkers

Knap en snel werk geleverd

Bedankt voor uw positieve review! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

De 2 jongens hebben prima werk verricht. Heel vriendelijk en beleeft. Alle troep opgeruimd.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

herstel van de muur isolatie prima uitgevoerd.

In 2017 is onze woning voorzien van spouwmuurisolatie ( parels ). Helaas bleven we na die tijd last houden dat er steeds losse parels via de ontluchting van de wc en de ontluchting van de afzuigkap naar binnen kwamen. in 2020 was er ook al een poging gedaan om de overlast van losse parels te beperken ,maar niet gelukt .In december 2023 opnieuw contact opgenomen met Alpine en een afspraak gemaakt dat er iemand langs zou komen. Na inspectie werd geconstateerd dat de parels niet goed verlijmd waren . We kregen al vlot bericht dat in februari de oude isolatie uit de muren gehaald zouden worden . En de muurisolatie opnieuw ingebracht zou worden. Alles is inmiddels netjes gebeurd en wij zijn blij met het eindresultaat.

Beste Henk, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat we u hebben kunnen helpen door het leeghalen en opnieuw vullen van de spouwmuur. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Fijn! Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Heel tevreden

Goede communicatie, goede apparatuur ,net werk afgeleverd. Niet de goedkoopste maar wel goed werk.

Beste Jac, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Snel ..en komt afspraak na

Een vlotte en snelle operatie. Fatsoenlijke en net werkende persoon die het hier heeft aangebracht.

Fijn dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Super fijne en net werk geleverd. Geen lange wacht tijd en vakkundig uitleg.

Beste Maurice, Fijn om te horen en bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Uitstekend!

Communicatie, Voorbereiding en Uitvoering uitstekend.

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze mooie review! Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, Alpine Isolatie

Super en correct werkzaamheden uitgevoerd

De monteurs werken hard en correct Zijn netjes en beleefd

Beste Jos, Goed om te horen en fijn dat alles naar wens is geweest! Team Alpine Isolatie

Betrouwbaar, vriendelijk en deskundig

Na lang zoeken naar een betrouwbaar isolatie bedrijf zijn we uitgekomen bij Alpine isolatie. Niet de goedkoopste, niet de duurste, maar wel transparant, vriendelijk en vakkundig. Communicatie verliep goed en afspraken werden keuring nagekomen. De 2 installateurs waren vriendelijken en werkten efficiënt. Wat me opviel was hoe netjes ze alles hebben achtergelaten. De voegen waren mooi dichtgemaakt en rondom het huis werden de isolatiebolletjes keuring opgeruimd. Een aanrader!

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wij zullen dit doorgeven aan onze collega's die bij u zijn geweest. Bedankt voor uw vertrouwen en we wensen u veel comfort van de isolatie! Team Alpine Isolatie

Komen niet terug op aangegeven probleem

Muren niet overal goed gevuld. Aangegeven en na 3 maand nog geen terug koppeling

Goed en snel uitgevoerd

Mijn ervaring is heel goed de uitvoering is uitstekend

Bedankt voor deze mooie review! We wensen u veel comfort van de isolatie. Team Alpine Isolatie

afspraken nakomen

Alpine isolatie heeft ten eerste een concurrerende offerte gemaakt en tevens goede informatie gegeven. Enkele dagen voor de uitvoering werd een email gestuurd hoe laat men kwam en als er vertraging zou zijn zou dit telefonisch worden gemeld. De uitvoering deskundig gebeurd en zonder problemen voltooid. Kortom een bedrijf om aan te bevelen

gewoon goed

correct op tijd en goede afwikkeling

Beste Johan, Bedankt voor deze review en fijn dat alles naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Slecht niet geheel geïsoleerd

Ik heb een slechte ervaring een deel huis niet geisoleerd van tevoren niks over meegedeeld en dat vind ik slecht. En ik heb mijn twijfels of het niet kan Mvg Bert van de haterd

Bedankt voor uw review! Wij hebben een notitie bij ons in het systeem staan dat 2 m2 bij u niet is uitgevoerd. Dit komt omdat dat niet mogelijk is boven de rolluiken. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bellen of mailen op [email protected]

Superblij met de manier waarop dit traject van offerte tot isolatie is verlopen.

Fijne intake. Schrok wel even van de prijs voor iets wat je niet ziet. Maar in het kadervan ern duurzaam huis overstag. De planning was snel en stuurde heel fijn ern bevestiging en herinnering. Wat een fijne mensen over de vloer. Schoenen uit op de mat als ze even in huis moeten zijn. Alles buiten ook netjes opgeleverd. Geen vies straatje. Wijzig dus tevreden

Beste Tamara, Hartelijk dank voor deze fijne review! Met vriendelijke groet, Team Alpine Isolatie

Goede ervaring en kwaliteit

Goed geholpen door Alpine Isolatie. Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg over wat er precies gedaan werd en wat alles inhoudt.

Prima ervaring

Netjes werken, vriendelijk personeel, enz, enz

Duidelijk en snel

Vriendelijke medewerkers

Goed niks op aan te merken

Goed er is niets op aan te merken

Wel goed

Goed Vriendelijke medewerker