prettig en goed geregeld

de heren gaan snel en goed te werk , geven waar nodig uitleg. mochten ze een keer in de buurt zijn er ligt nog een tang hier.

Vriendelijk en goed werk geleverd

Vriendelijke werknemers die netjes werken, en alles duidelijk vertellen en uitleggen hoe ze te werk gaan.

Goed werk geleverd

Alles prima geïsoleerd

Prima afgehandeld, netjes, kwaliteit

zowel de isolatie van de spouwmuren als het dak zijn prima verlopen. Netjes in werken en ook prima communicatie met de binnendienst.

Uitstekend werk geleverd.

Op donderdag 29 juni werd er een start gemaakt met isoleren van onze zolder. Deze 1e dag verliep uitstekend een min puntje ervaarde wij dat er met de monteurs niet in het Nederlands gecommuniceerd kon worden , zij spraken alleen Pools . Heb hierover contact gehad met iemand van de planning , hij deed de toezegging om de volgende dag langs te komen . Zo gezegd zo gedaan , na dit bezoek hadden wij er het volste vertrouwen in dat alles zou goed komen. En inderdaad het resultaat was en is verbluffend .Een diepe buiging naar de monteurs toe .Wat een vakmanschap. chapeau.

Super aardige werklui met veel uitleg

De installateurs waren al zeer aardig. Bij de werkzaamheden werd ik regelmatig geroepen en kreeg ik uitgebreid uitleg. Erg tevreden.

Klantgerichte benadering met een heldere communicatie en werkafspraken

Plezierig introductiegesprek met adequate informatie en werkafspraken. Keurige wijze van uitvoering van werkzaamheden.

Prettig, netjes en snel

Prettig, netjes en snel

Heel goed gedaan!

Heel netjes gewerkt, en vakkundig, en snel. Ook de administratieve kant.

\ het is netjes gemaakt wetenjullie waar je supciliie aan kunt vragen.

geweldige jongens hardewerkers

prima vakwerk voegen de zelfde kleur

De mannen hebben een super resultaat geleverd.

De mannen hebben een super resultaat geleverd.

De isolatie zat er snel en netjes in

Werken netjes en ruimen alles op. De jongens zijn harde werkers. Met het kantoor ook prima communicatie. Ik heb muurisolatie laten doen, en komen over 2 maandjes de vloer isolaren.

Zeer goed,

Vanmorgen 7.15 waren ze om de vloer te isoleren. Als uitvoerder in de bouw durf ik hardop te zeggen, Echte vakmannen En schoon werken ,echt toppers Zowel , verkoper als monteurs hebben kennis van zaken.

Goed advies, goede service en prettige communicatie

We hadden een offerte van een andere partij die erg hoog was en nogal star over de mogelijkheden (de oude, deels verpulverde spouwisolatie moest verwijderd worden) en daarom vroegen we om een second opinion. Die hield in dat de oude isolatie niet verwijderd hoefde te worden (we hadden geluk want het was de soort waarbij dat niet hoefde) en daardoor viel de offerte niet alleen veel lager uit, omdat het verwijderingsverhaal verviel, maar ook nog eens de nieuwe isolatie was veel voordeliger. De werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd door een partner van Alpine Isolatie

Prettig bedrijf met goede service

Prima ontvangst op kantoor in Enter waar we toevallig binnenvielen. Uitstekend advies van en prettig contact met Jeroen Nijkamp. Vakkundige uitvoering en goede opvolging.

snel gefixt

vlotte uitvoering, nauwkeurigheid en netheid een aandachtspunt. Kwaliteit en effectiviteit van het materiaal zal moeten blijken.

Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel, vakkundig te werk gegaan.

2 aardige kerels die vakkundig te werk zijn gegaan. Netjes alles opgeruimd na de tijd en nog advies gegeven over eventuele andere mogelijkheden om je huis te verbeteren met isolatie.

Naar verwachting uitgevoerd

Prima werk geleverd, resultaten merkbaar.

Goedkoop is geen duurkoop

Voor mijn spouwmuurisolatie heb ik drie verschillende aanbieders thuis gehad. Daarbij was de kalmte en nuchterheid van de vertegenwoordigster van Alpine een verademing vergeleken met de anderen. Daarbij was Alpine nog duidelijk de voordeligste aanbieder met een vergelijkbaar product. Na akkoord werd er duidelijk gecommuniceerd wanneer het zou gaan gebeuren. Er werd zelfs later nog gebeld of het ook eerder kon vanwege een vrijkomende plek in de agenda. Stipt op tijd kwamen de isoleerders. Alle stappen doorgenomen. Er werd keurig gewerkt. Geen troep achtergelaten. En achteraf nog hulp gekregen bij het aanvragen van subsidie doordat ze een foto van het product nastuurden.

Goede en beleefde monteurs

Alleen jammer dat de gemaakte afspraak 3 uur later werd. Monteurs moesten tot 17:,30 doorwerken gedeeltijk in de schemering/donker. Planning was te strak.

prijs kwalteit zeer goed

Duidelijke informatie. Zeer goede en nette uitvoering en ook een prima prijs verhouding met andere aanbieders

Betrouwbaar en grondig

Positief

Direct en fijn klantcontact en een goede uitvoering

Ik heb online een offerte aangevraagd waarop er diezelfde dag nog telefonisch contact met mij is opgenomen. Diezelfde week kwam er al een vertegenwoordiger over de vloer om de woning te bekijken. Tijdens het bezoek is er al een kostenplaatje besproken en een offerte opgemaakt. Na akkoord gegeven te hebben op de offerte werd ik snel teruggebeld voor een afspraak. Ook de afspraak is keurig verlopen en we zitten nu in een geïsoleerde woning. Super!

Geweldige vakkundige mensen, snel werk, goede uitleg

Isolatie van de vloer late doen, Vakkundig en goed werk afgeleverd.

De Bleek 32

7468 DL Enter