Mooi product, snelle levering, goede montage. Prettig bedrijf dat meedenkt en goed afstemt op onze s

Zoals vermeld

Super resultaat

Vakkundige mensen, met prachtig resultaat en ook snel geleverd! Helemaal tevreden dus.

Prima ervaring met deze Firma

Een prachtige brochure en een goed bezoek met goede uitleg en een duidelijke offerte. De stalen deur is een welkome verandering in ons appartement en het heeft meer uitstraling gekregen Kortom wij zijn er gelukkig mee. Klein minpuntje De deur was bij plaatsingen niet helemaal goed ingemeten waardoor het wat langer duurde

Kwaliteit en service

Enige tijd geleden een mooie zwarte stalen deur met rookglas gekocht. Kregen goed advies en juiste informatie. Deur werd keurig en goed verpakt thuis afgeleverd, compleet met montagemateriaal en duidelijke beschrijving. Deur hangt er inmiddels in en we zijn er erg tevreden over. Deur is niet goedkoop maar de kwaliteit van de deur is zonder meer uitstekend. Vermeldenswaard is ook de prettige communicatie : vragen worden goed en binen redelijke tijd beantwoord en er wordt goed advies gegeven. Alles bij elkaar zijn wij een tevreden klant, en kunnen Blecks zonder voorbehoud van harte aanbevelen.

Goede service, kwaliteit top en snelle levering

Goede service, kwaliteit top en snelle levering

Bedankt voor de positieve reactie!

Ze doen wat ze zeggen! Goede afspraken en snel geleverd

Geweldig bedrijf

Super geholpen door binnendienst Aartjan weet precies wat de klanten hun wensen zijn en doet alles om het zo te regelen. Verder 2 vakmensen geweest voor de plaatsing .

Netjes geplaatst, past goed

Vriendelijke techneuten. Deur vrij snel geplaatst. Past perfect. Alleen jammer dat de plaat op de grond waar de deur in hangt niet zwart (staal kleur) is gespoten aangezien de deur ook zwart is.

Goedemiddag Justin, Bedankt voor de goede beoordeling! Blijkbaar hebben wij niet goed aangegeven dat er een keuze is tussen zwart en rvs voor de afdekplaatjes. We zullen deze gelijk naar jullie opsturen. Team Blecks

Ter zake kundig en correct

De plaatsing was vlotter dan verwacht. De plaatsing door de twee monteurs ging vlot. Er werd netjes gewerkt. Het resultaat ziet er goed uit.

Prachtige schuifdeur

Een prachtige schuifdeur van hoge kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en heeft ons goed geholpen met het plaatsen van de deur. Erg blij mee!