Sterke prijs-kwaliteitverhouding, degelijk product met prachtige uitstraling.

Sterke prijs-kwaliteitverhouding, degelijk product met prachtige uitstraling. Zeer tevreden met de maatwerk stalen deur van Blecks, vanaf verkoop tot en met montage goed geholpen. Kwaliteit zeer onderscheidend ten opzichte van vergelijkbare spelers.

Slecht

De deur kan niet zo ver geopend worden dat er voldoende doorgang is voor de rolstoel. De doorgang (breedte) van de opening is met ruim 20 cm teruggegaan. De beide deurhandgrepen zijn daarom afgezaagd. De 7 cm verlenging van de bovenloop rails, welke me meer dan 100 Euro extra kostte, kon niet geplaatst worden, nu blijkt dat de vloergeleiding zo in de deuropening geplaatst is dat daardoor de deur toch niet verder open kan. Het loopwerk van de deur ligt er nu ook uit. Graag had ik foto's geplaatst van deze details, maar dat laat deze review niet toe.

Werkelijk T O P..!!

Van het bekijken van de site tot aan het monteren thuis.....gewoon TOP. De showroom van Blecks in Barneveld bezocht, hartelijk ontvangen kopje koffie en een zeer goede uitleg over alle mogelijkheden. Offerte werdt gemaakt en was in onze opinie redelijk. Na een nachtje geslapen te hebben en nog wat rond gekeken op het net toch maar de keuze laten vallen op Blecks. Nou daar hebben we tot aan vandaag geen spijt van. Afspraak gemaakt voor het opmeten van onze harmonica deur...ook dit ging super, keurig gedaan. Afspraak gemaakt voor de levertijd, niets aanbetaald.....waar heb je dat nog....kregen een mailtje met een mogelijke datum voor montage, ook dat ging perfect...en ja op de afgesproken datum en tijd stonden de heren van Blecks voor de deur..... Twee nette jongens kwamen hem plaatsen, afwerking was SUPERRR..almetal de gehele aankoop was perfect. Dit is echt een super bedrijf met zeer gemotiveerde mensen die een SUPERR product leveren....Blecks..bedankt voor jullie mooie product, wij zijn er blij mee.....

Teleurstellend

De deur is mooi helaas vind ik het ijzerwerk te subtiel voor een deur tot het plafond waardoor de deur trilt bij het openen. Hier zijn ze al een keer voor teruggekomen maar helaas is het niet veel verbeterd. De magneten aan de bovenkant van de deur maken ook veel lawaai bij het sluiten. Een magneet bij het handvat was mooier geweest. Voor een deur van 5.400,00 euro excl bodemplaatje van 750,00 euro erg teleurstellend.

Schitterende stalen taatsdeuren - top service

Tussen onze nieuwe keuken en de woonkamer wilden wij graag stalen taatsdeuren. Die zijn niet goedkoop, dus lukraak iets bestellen via internet leek ons geen goed plan. Daarom planden we een dagje Barneveld en bezochten daar diverse fabrikanten en showrooms. Bij Blecks hadden we meteen een goed gevoel. Prachtige deuren, een verkoper die precies snapte wat wij wilden en een rondleiding door de werkplaats. Wat een vakwerk! De offerte was bovendien een stuk scherper dan die van een aantal concurrenten. De keuze was dus snel gemaakt. Het inmeten bij ons thuis in Maastricht verliep keurig volgens planning en zeer zorgvuldig. Enkele weken later werden de deuren gemonteerd. En wat zijn ze mooi geworden. Een aanrader dus!

Door zeer klantvriendelijke aanpak van begin tot eind zeer tevreden over Blecks

Zowel het inmeten als het plaatsten van de mooie stalen deur is op een bijzonder prettige, professionele en snelle wijze uitgevoerd!

Bedankt voor de positieve reactie meneer Wegerif!

Wij zijn zeer tevreden

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf.

Bedankt voor de positieve review, Paul!

Fantastische partij voor prachtige stalen deuren

Wij hebben vanaf het begin tot het eind een hele fijne service ervaren. En alle medewerkers van Blecks zijn kundig en klantgericht. Dat plus prachtige deuren maakte onze succesvolle klantervaring compleet.

Ha Marijke, Wat fijn om te horen! Bedankt voor de positieve reactie.

Vanaf eerste contact tot en met plaatsing is alles heel plezierig verlopen.

de ontwerpmodule werkt heel goed en geeft je een goed inzicht in de mogelijkheden en de prijs. vervolgens goed contact bij het fine tunen en kleurkeuze. Het opmeten ging vlot en de levertijd was conform de verwachting. De plaatsing ging ook vlot en werd keurig uitgevoerd. Tot slot de bijgeleverde schoonmaakmiddelen maken het onderhoud gemakkelijk. het resultaat is een fraai geheel dat goed past in ons interieur. Eindconclusie: Zeer tevreden.

Bedankt voor de reactie! Heel fijn dat jullie zelfs zeer tevreden zijn. Daar doen we het voor!

zeer tevreden met begeleiding, montage en kwaliteit.

Zie boven.

Knap staaltje werk!

We hebben Blecks tot 2 keer toe ingehuurd om stalen deuren, wanden en trapleuningen te maken. Erg mooi subtiel materiaal van hoge kwaliteit. Ondanks dat er ook een kleine correctie tijdens montage nodig was, heeft men er ook alles aan gedaan om de customer experience subliem af te sluiten. ze komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Erg tevreden en kan ze aanbevelen.

Bedankt voor de positieve reactie Erwin!

Prachtige deur én goede kwaliteit!

We zijn ontzettend blij met de deur. Zonder beschadigingen is de deur geplaatst met een goede service. Het glas heeft een goede kwaliteit!

Bedankt voor de positieve reactie!

Prachtig eindresultaat en duidelijke verwachtingen

De mensen van Blecks hebben vanaf het begin tot het einde met ons meegedacht. Het proces ging volgens plan en het eindresultaat is erg mooi! Aanbevolen.

Prachtig resultaat, goede serves

Fijn bedrijf, klant gericht Bij eerste bezoek een rondleiding bij de productie. Meteen een prijsopgaaf ,niet opdringerig. Kortom zeer tevreden.

Goed advies, correcte plaatsing

Fijn bedrijf, goed advies en rondleiding gehad. Alles was in 1 keer goed, inmeten, plaatsen enz..

Bedankt voor de positieve reactie! De deuren staan vast prachtig!

Echte stalen deuren met fantastisch design

Na eerst een Taatsdeur door Blecks te laten plaatsen uiteindelijk ook 6 stalen opdekdeuren laten opmeten en laten plaatsen. Echt staal (geen hout of aluminium!) maar toch strak met een mooi design. Advies, Opmeten, bestellen en plaatsen verloopt soepel en conform de afspraken. Super gedaan door een goed en betrouwbaar bedrijf!

Bedankt voor de positieve reactie!

de belofte maken ze waar

Van begin tot het eind is deze opdracht helemaal naar wens verlopen. Zelfs mijn eigen wens voor een aparte deurgreep is vervuld.

Super goede service!

Wij hebben afgelopen maand een stalen deur laten plaatsen en de service was super. Een dag na het contact kwam er al iemand thuis voor advies en inmeten en 5 weken later is de deur geplaatst! Er was na het plaatsen een kleine beschadiging aan de deur en dat hebben ze zeer vlot en kundig verholpen. Tevens reageren ze ook altijd snel op mogelijke vragen Ik zou blecks bij iedereen aanraden!

Dankjewel voor de positieve reactie Joost!

Uitstekend geadviseerd en geholpen

Een opmerking: Bij het plaatsen van de deuren heeft men de vloerbedekking beschadigd. Bij het opmeten is er op gewezen dat die mogelijkheid bestond. Bij de werkopdracht was die opmerking aanwezig. Toch is het ontstaan.

Goedendag, Dank u wel dat u ons een 10 geeft! Ondanks de teleurstelling betreffende de vloerbedekking. In alle interne communicatie hebben wij uw opmerking wat betreft de vloerbedekking meegenomen. Met alle zorgvuldigheid hebben de collega's de deur gemonteerd. Helaas was de vloerbedekking zo kwetsbaar dat het beschadigen onoverkoombaar is gebleken. We wensen uw veel plezier van de taatsdeuren... Heeft u vragen bel of mail ons gerust!

Mooie kwaliteit deur

Mooie kwaliteit deur. Deur paste alleen niet goed in het kozijn, er werd mij gevraagd of hun het zelf hadden opgemeten of niet. Ik gaf aan dat bij doorgeven van de maten werd gezegd dat dat met een opdekdeur niet nodig was. Achteraf gezien was dit dus beter geweest, want deur valt niet goed dicht. Dienen wij nu zelf op te lossen. Dat is voor een deur van €1800,- wel een beetje balen.

Ha Sheila, Dankjewel voor het plaatsen van een eerlijke review. Dat waarderen wij, al is boodschap in dit geval niet positief. In de meeste gevallen is het inmeten van een opdekdeur inderdaad geen ingewikkelde klus. Wij hadden beter moeten doorvragen, dan waren we er eerder achter gekomen dat het in uw geval een houtkozijn en een opdekdeur betreft. Het aanpassen van het kozijn is in uw geval de kortste klap. Wij zijn benieuwd, is dat inmiddels gelukt? Wij bieden onze stalen deuren (uitgezonderd de opdekdeuren) enkel aan incl. inmeten. Deze les leert ons dat het niet voor niets is, omdat het moeilijk is, tevreden te zijn als er toch was mis gaat. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op per telefoon of per mail. Groet, Het BLECKS team

Een zeer prettig bedrijf wat hun afspraken nakomt en een prachtig resultaat levert!

Wij hebben het hele traject, van intake tot plaatsing deuren, als zeer prettig ervaren. Vriendelijk personeel, goed te bereiken en komen hun afspraken na. En niet geheel onbelangrijk, ze leveren kwalitatief zeer goed materiaal wat uiteindelijk tot een prachtig resultaat heeft geleid!

Bedankt voor de positieve reactie Maarten!

Prachtige deuren, echt een eyecather!

Heel fijn geholpen! Goed meegedacht. En goede service.

Betrouwbaar en accuraat

Alles werd uitgevoerd zoals afgesproken en bij onduidelijkheden en/of vragen werd er direct contact met mij opgenomen.

top deuren kwaliteit ongekend

Zijn per toeval uitgekomen bij Blecks, werden ontzettend warm ontvangen. hebben zelfs nog een kleine rondleiding in de werkplaats gekregen. Nadat we opdracht hadden gegeven kregen we meteen de datums door van het inmeten en het plaatsen. En afspraak = afspraak bij hun erg prettig. De kwaliteit die ze maken is ongekend, hebben veel bedrijven afgelopen maar kunnen hier zeker niet aan tippen. Blecks nogmaals erg bedankt voor alles,,

Bedankt voor de positieve reactie!

geweldig bedrijf, professioneel, goed advies en komen altijd afspraken na!

2 x een wand laten plaatsen, zijn niet de goedkoopste maar zeker elke euro waard, wat een kwaliteit. Van het inmeten, de offerte tot de montage alles klopt! Niets is teveel en altijd even vriendelijk als het om advies gaat!