Fantastische cursus

Binnen 7 weken vaarbewijs 1 en 2 gehaald. Doordat de cursus op 1 dag wordt behandeld en de belangrijkste zaken bij praktijk op het water worden herhaald is er een goede basis voor het examen. Natuurlijk moet je nog wel leren.

Professioneel en kundig.

Goed contact, enthousiaste mensen en een mooi concept Vaarplezier de serie. Al veel van geleerd.

Een beoordelingsformulier sturen 10 maanden na afloop handhavingsdag???

Geen woorden voor

Toffe ervaring met poeerboat level 2

enthousiaste instructeur, goeie locatie ( Harderwijk, Veluwemeer) 2 cursisten dus veel aan het stuur gezeten

Duidelijke lessen zowel theorie als praktijk

Duidelijke lessen zowel theorie op lokatie als wel de praktijk in Waspik.

Erg leuke en leerzame dag!

Heel goed om de stof omvaamt het water te leren en inde praktijk te zien wat er allemaal gebeurd op het water.

Uitstekende vaar en theorie begeleiding

Heb mijn vaarbewijs cursus via stapopbetget gedaan en heb tot nu een fijne cursus gekregen en moet nog een paar doen om examen te doen bij het Cbr Administratie afdeling heeft mij ook fijn geholpen met mijn alle vragen. Anthousiaste en deskundige instructeurs en medewerkers.

Helder en professioneel.

Sjoerd hield de tijd goed in de gaten. Was open, helder en professioneel in z’n uitleg. Sprak ook uit ervaring. Kon ook ingrijpen als door de groep te veel een zijspoor werd ingeslagen. Goeie leraar.

Fantastische manier om je KVB1 te halen met plezier

N.a.

Kundige en vriendelijke docenten.

De theorie en de theorie-op-het-water-dag sluiten heel goed op elkaar aan. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats.

Inspirerend

Ontspannen sfeer, leerzaam & praktijk gericht.

Fijn doeltreffend en pragmatisch.

2 prachtige dagen op het water

Veel geleerd, lekker gevaren. Prettige docent.

Heel helder en leerzaam!

Fijne plek en goede manier van uitleg. Helder en in een goede sfeer

Morgen examen dus dan weet ik meer :)

Beste Arjan, De communicatie is goed geweest. De locatie in Rotterdam op het schip en het kruisertje was niet echt wat we verwacht hadden en wat oud en smoezelig , Steven was wel gastvrij en georganiseerd. Daarentegen was de locatie in Lelystad keurig. De lessen van Sjourd waren het beste, en mochten we het vaarbewijs 2 willen halen, dan kiezen we voor de lessen van Sjourd. mvg Arthur & Nicoline

Beste Arthur en Nicoline, Dank voor je review en leuk om te horen van Steven en Sjoerd! Succes morgen met het examen! Moet goed komen. Groet, Vaarplezier

Van theorie tot praktijk, super geregeld

Lesstof werd effectief aangeboden en duidelijk verteld.

Toen mijn vrouw bij de cursus van de trap viel en zij daardoor de les niet goed kon volgen kon zij kosteloos een nieuwe les boeken. Dat vind ik netjes.

Klantgericht

Door het opleidingsbudget van mijn werkgever ben ik in staat om veel cursussen bij Vaarplezier te volgen. Mijn werkgever verlangt wel dat ik precies declareer en de administratie was heel erg meewerkend en dat geeft vertrouwen. De eerste cursus die ik heb gevolgd is Klein Vaarbewijs 1 theorie en werd gegeven door Arjen Bergijk, één van de oprichters. Het is veel informatie maar werd heel prettig gedoceerd. Op het einde van de dag heb je echt veel geleerd. De introductie ronde zorgt dat je direct weet wat je klasgenoten motiveert en levert uiteindelijk een prettige leeromgeving op. Je werkt naar het examen bij het CBR toe en na 1 dag theorie is je vertrouwen dat je het kunt halen al gegroeid.

Deskundig en bevlogen

Het klein vaarbewijs is veel theorie, maar na één intensieve cursusdag zit het er in. Door het enthousiasme van de instructeur vliegt de dag voorbij. Ik kijk uit naar de theorie op de boot, en voel mij nu al toegerust op het examen.

Top uitgeruste locatie, prima lunch, veel geleerd en geoefend, prettige docent

n.v.t.

Een grote stap in de goede richting

Ik was al begonnen met een zelfstudie met een boek van de anwb. Maar dat was zo vreselijk uitgebreid dat je de hoofdpunten niet kunt onderscheiden. Met de theoriecursus van Vaarplezier kreeg ik de belangrijkste regels en het reilen en zeilen op een presenteerblaadje. Arjen gaf overal goede uitleg bij. Het was wel veel info, maar alles staat ook in het cursusboek.

Prima en heel leerzaam

Theorie gaat meer leven

het was een heel leerzame leuke cursus

Door de goede cursus heb ik in eenvoudig mijn Klein Vaarbewijs 1 gehaald.

leuk aanbod, ervaren instructeurs en goede kennisoverdracht

Theorie VB1 en theorie op de boot als zeer waardevol ervaren. Varen in het donker volgt nog en het examen ook. De aanmelding en begeleiding omtrend het stap-budget verliep rommelig, maar dat lag ook deels aan het UWV. Onduidelijk of het examen ook binnen de opleing(sgelden) viel, maar blijkt van niet. Wel nieuwsgierig naar het stuk VB2... Wil hier zeker mee verder...

Goede combinatie tussen theorie en praktijk.

Door een goede combinatie tussen theorie en praktijk is het prettig leren. Vaarbewijs gehaald. Nu wachten op het diploma

Over Vaarplezier

Vaarplezier begon met het idee dat het véél leuker is om je Klein Vaarbewijs te halen met theorie én theorie-op-de-boot en niet alleen in een zaaltje. Dat bleek te werken: inmiddels werken we met een flink aantal partners samen en zijn veel watersporters dankzij de combinatie van theorie en praktijk in onze cursussen geslaagd voor het Klein Vaarbewijs. Inmiddels doet Vaarplezier meer: Vaarles, beginners-, gevorderden- en experttrainingen, NauPro Vaarbewijs, Rondvaartschippersopleiding en speciaal op maat gemaakte vaarcursussen en -trainingen. Graag stellen we ons team (en daaronder) onze partners aan u voor. We zijn er trots op uw vaaropleiding te mogen verzorgen. Want varen wordt leuker als je weet wat je doet!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.