Prima verlopen

5 blikken verf besteld. Snelle levering en goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima bedrijf!

Behang en lijm besteld, maar helaas klonterde de behanglijm bij het aanmaken. Op dat moment ergens anders lijm gehaald en nadien via een mailtje naar ikwilverfkopen.nl zonder probleem geld voor de lijm teruggekregen op mijn rekening. Dat zie je niet vaak meer. Jammer van de lijm maar zeker goed opgelost.

Was er de volgende dag al. Alleen geen trajectcode, ik was net weer thuis. Alleen jammer dat de lijm door de hele doos zat .Verder tevreden.

Zeer snelle levering

Goede kwaliteits verf blij mee

Er was iets misgegaan met de levering van de bestelling door het vervoersbedrijf. Na goed contact met de klantenservice is dit toch uiteindelijk opgelost.

Top ervaring

Snelle levering Prijs goedkoper als bij praxis of gamma Keurig netjes verpakt Product zoals omschreven

Snelle levering, vlotte communicatie

Zeer goede service voor een lage prijs

Prima ervaring

Snel, doeltreffend en qua communicatie goed

overzichtelijke webshop prijs kwaliteit snelle levering

Goed materiaal, snel geleverd

Mooi materiaal, snel geleverd, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Fijn!

De bestelde verf snel bezorgd. Geen klachten :)

top firma goede producten met top kwaliteit

Snelle levering!

Effici├źnte website en snelle en correcte afwikkeling.

Alles vlot besteld op de site. Alleen spijtig van GLS dat als er niemand thuis is het pakket gewoon voor de deur op straat zetten zonder een melding dat het geleverd is.

Beste Kevin, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je blij bent met onze website. Wat betreft je klacht over GLS: dit gaan we opnemen met hen! Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

uitstekend

Echt goede service, alles netjes geleverd. Een bestelling moest met een pallet aangeleverd worden en toch geen verzendkosten. Tweede bestelling was er een probleem met de bezorging bedrijf en de klantenservice hebben die heel snel opgelost. Heel erg bedankt!! Jullie zijn echt om aan te raden!!! Vriendelijke groeten, Alejandro.

Fijn dat je tevreden bent, Alejandro! We hopen dat je snel aan de slag kunt met je bestelling. Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Super bedrijf komt afspraken na.

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Namelijk na bestelling van diverse behang materialen bleek dat de emmer met lijm kapot was in de doos ( waarschijnlijk mee gegooid door vervoerder) dit gemeld per mail bij bedrijf. Kreeg print een berichtje terug met de mededeling wij sturen per omgaande een nieuwe emmer met lijm. Andere dag in huis super daar kunnen nog veel bedrijven een puntje aanzuigen. Dit bedrijf krijgt van mij een welverdiende warme douche.

Fijn om te horen dat je tevreden bent! We hopen dat je snel aan de slag kon! Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Vlug opgestuurd

Maar ik heb nog niet behangen, dat weet ik nog Niet?

Prima geholpen door Niels van de klantenservice. Heb nu precies wat ik nodig heb en snel geleverd! Top!

Snelle levering van kwalitatief goed product

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Strakke website, strakke communicatie en snelle zorgvuldige levering

Snel geleverd en goede service

Snelle levering en fijn contact

TOP

Alles netjes geleverd binnen de aangegeven tijd :) Bedankt!

Heb gevraagd welke verf het beste was voor me Heel snel en goed advies en daarna na bestellen snel in huis Ga zo door ik wil verf kopen.nl

snel, goed product!

makkelijk te verwerken.

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ├Ęcht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via info@ikwilverfkopen.nl.