prettig

zeer snel bezorging

De bestelling en levering is goed verlopen zondag besteld 2 dagen later reeds geleverd .

Niets op aan te melden en zoals de vorige bestellingen een perfecte afhandeling

Niets op aan te melden en zoals de vorige bestellingen een snelle en perfecte afhandeling.

Goeie ervaring met de site maar niet met de levering.

Besteld en de dag erop al geleverd, voor zover ik er iets van ken zijn het goeie producten. Jammer dat de levering niet goed verliep. De dag voor de levering kreeg ik mail om te vragen als ik kan zorgen dat ik de dag van levering thuis was. ik stuurde terug dat ik er nog aan het verbouwen ben en er dus nog niet slaap, met de vraag of ze me een tijdslot kunnen geven. Ik kreeg antwoord dat ze me zouden laten weten via de telefoon wanneer ze zouden leveren. So far so good. De dag van levering kreeg ik om 10u telefoon van de klantendienst dat mijn bestelling (van bijna €600) geleverd werd om 8u. Ik zei dat ik toen niet in mijn woning was daar ze me gingen verwittigen voor ze gingen leveren. De man zei me dat het kon zijn dat ze de bestelling voor de deur hadden gezet, dus ik ging direct naar mijn woning maar er stond niets.. Ik belde terug en toen konden ze me nog niet zeggen waar de bestelling dan wel geleverd was. Een uur later kreeg ik telefoon met de uitdrukkelijke info dat de bestelling op nr 151 ipv 157 geleverd was. Bij navraag in nummer 151, niets te vinden. Achteraf bleek de bestelling op nr 153 geleverd te zijn.. nu is alles goed gekomen, maar voor een bestelling van bijna €600 verwacht je toch wel dat de levering correcter wordt gedaan..

Beste Marlies, Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was. We gaan contact opnemen met onze verzendpartij en kijken hoe we deze punten samen kunnen verbeteren zodat dit niet meer voorkomt. Desalniettemin hopen we dat je veel plezier hebt van je bestelling! Met vriendelijke groet, Petra, Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Overzichtelijke website met volledige product-omschrijvingen. Snelle levering en goede service wat betreft retourbeleid!

Goed product

Goede producten en service

Super snelle levering van goede producten,

Snelle levering met kwalitatief goede producten voor een juiste prijs.

snelle levering, veel informatie te vinden op hun site.

goed.

Snel

Snelle levering. En goed verpakt

Directe levering

Supermateriaal aan superprijzen

Goede service en op tijd ontvangen

Superlevering

Besteld en zeer snel geleverd, levering zeer goed op te volgen. Produkten zien er zeer kwaliteitsvol uit. Kijk er naar uit om de inrichting van ons huis met deze produkten te starten. Bedankt. Prettige feestdagen

Duidelijke website, uitstekende service

Duidelijke website, uitstekende service, prima product

Tot nu toe een vlotte afhandeling van de aankopen en prijsbewust.

Zoals hierboven werd vermeld een vlotte afhandeling en prijsbewust. Nu heb ik bij mijn laatste aankoop ook een breekmes gekocht maar vond ik niet om de vervangmessen te kopen . Ik heb een bericht geschreven bij mijn aankoop en men gaat de vervangmessen er bijleveren enkel na betaling van de zes messen. Ik vraag mij af of de afhandeling even vlot zal verlopen.

Lang rond gezocht naar goede kwaliteit verf. Toen ik eenmaal een merk in gedachten had, kwam ik bij jullie terecht vanwege de prijs. Dit scheelde best een hoop tov anderen. De verf werd super snel geleverd en was goed verpakt en afgesloten. Dus heel blij mee!!

Zeer tevreden over producten maar verpakking was sterk beschadigd bij levering

Gelukkig genoeg waren de producten niet beschadigd maar zou toch een punt van aandacht moeten zijn. Iets stevigere verpakking of op de doos vermelden dat het breekbaar is (beschadigbaar).

Beste Erik, bedankt voor je review en je feedback! Ik ga het doorgeven aan ons magazijn om daar extra op te letten. Voor verf en (vloeibare) lijm hebben we inmiddels al extra verstevigde, en anti-lek verpakkingen in gebruik. Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Goede kwaliteit en fijne klantenservice

Voor het eerst renovlies (renovatievlies) behangt en dat ging met deze goede kwaliteit renovlies prima. Zelf hadden wij het voordeelpakket van renovlies, voorstrijk en poederlijm gehaald. Het stellen van een vraag via de formulier op de website werd ook snel en professioneel beantwoord. Zodoende kan ik het zeker iedereen aanraden bij ikwilverfkopen.nl te bestellen.

Goede prijzen en snelle levering

Mooie prijzen en snelle levering. Erg prettig zo vlot de spullen te kunnen ontvangen.

Niet zo duur, Snelle levering, Top kwaliteit!

Ik had een pakket behang en verf besteld. Ik heb zelf nog nooit eerder behangen. Het ging best goed en alles zit er nu netjes op.

Vlotte levering en kwaliteitsvol

Ik kocht renovatievlies + poederlijm om een muur in mijn living af te werken. De informatie op de website is correct en het resultaat ziet er goed uit! We moeten wel nog schilderen, dus nog zien wat dat geeft.

Goed bij prijs en snelle levering TOP!!

Top firma

We hebben voor de 2e keer vliesbehang besteld Alles naar wens wat materiaal en levering betreft

VLUGGE LEVERING VAN KWALITATIEF PRODUKT

Renovliesbehang en lijm besteld in pakket. Het geleverde materiaal is van hoge kwaliteit en dit aan een scherpe prijs, tevens was de levering zeer vlot .

Top !

Stevig kwalitatief glasvezel papier. Scheurt niet/sterk. En snelle levering.

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via info@ikwilverfkopen.nl.