Top prijzen, snelle levering en goede communicatie!

Pakket verloren

Snelle reactie en goed verder geholpen pakket is netjes terecht gekomen.

ikwilverfkopen OK, GLS bezorging #$%!

eerste keer geen briefje van GLS, en het eerste bericht dat ik kreeg was dat het pakket terug bij de afzender was. tweede keer wel bezorgd door GLS, maar de volledige bodem van het blik was gedeukt. Nette, oplossingsgerichte en correcte communicatie door ikwilverfkopen.

Slechte communicatie althans geen communicatie

Niet een keer gereageerd op mijn mails. andere contact is onmogelijk bijna Via Facebook contact gehad ze zouden meteen op mijn vraag terugkomen ook niets Heb betaald ,bestelling niet gehad heb er ook nu niets meer aan is al te laat ik hoef het ook niet meer heb met spoed andere verf gekocht keuken wordt geplaatst hooguit zeer slecht service heb echt nooit zoiets meegemaakt en ik bestel veel maar hier zal ik zeker niets meer bestellen nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg

Goedemorgen Ayni, Bedankt voor je e-mails en ik heb er juist alles aan proberen te doen om zaken goed te regelen. Bij ons is alles heel en netjes en optijd de deur uitgegaan en daarna heeft GLS er echt een potje van gemaakt, ik wil iig onze excuses aanbieden dat het geheel op deze manier gegaan is. De terugbetaling heb ik in gang gezet en in de bijlage vind ik de creditnota. Helaas duurt het antwoord van GLS op vragen op dit moment ook heel erg lang. Met vriendelijke groet,

Snel geleverd in een keer.

Behang goed poeder voor lijm slecht

Het behang is super maar de poeder voor de lijn is heel slecht. Op welke manier je het ook mixed, het blijft klonteren.

Prima en snel geregeld

Ik kreeg mijn vorige pakket snel, wel een werkdag overgeslagen.

Goed, alleen kreeg ik de track van het vorige pakket.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Super snelle levering perfect

Perfecte levering en gratis

Producten snel aangeleverd.

Goede kwaliteit van de producten. De renovlies behang was makkelijk om aan te brengen.

Het product is perfect voor slechte muren

Vlotte levering. Prima

Vlotte levering. Prima

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Duidelijke website, snelle levering en heldere communicatie over tijdstip levering. En een schappelijke prijs in vergelijking tot andere aanbieders!

Snelle levering en prijs verhouding is goed. Verf is al duur zat tegenwoordig.

Snelle service en kwalitatieve producten

Snelle service en kwalitatieve producten

Relius Clean Coat, wat een sterke verf voor de keuken. Ik ben heel tevreden met de snelle levering en de kleur samenstelling.

Alles wat ik besteld had, werd goed en snel geleverd.

Ik heb tweemaal behang en lijm gekocht via Ikwilverfkopen.nl. Helaas ontving ik tot tweemaal toe het verkeerde behang. Het is heel erg keurig opgelost. De eerste keer kreeg ik direct het juiste behang nagestuurd met de afspraak dat ik de verkeerde rol behang terug zou sturen met vergoeding van de verzendkosten. De tweede keer werd wederom de juiste rol nagestuurd maar dit keer mocht ik het niet door mij bestelde behang zelfs houden. Ondanks dat het even vervelend was dat ik niet meteen aan de slag kon met behangen. Was de service en oplossing boven verwachting. Bedankt!

Materiaal snel geleverd

Super strak te verwerken als leek is het wel aan te raden om het met 2 personen te plakken omdat de banen 1 meter breed zijn en behoorlijk stug na 2 banen van de rol te hebben geplakt hebben wij besloten om de banen eerst op maat te knippen en er dan aan te plakken ging voor ons makkelijken de lijm werkt heel goed is mooi te verdelen en blijft lang verwerkbaar ook de binnen en buiten hoeken waren goed te plakken het is zeer sterk geen scheur er in gehad of overtollige ruimte er op getrokken kortom zeer tevreden

Toppers

Super snelle leveringen. Mooi materiaal en verf merken. HET ZIJN GEWOON TOPPERS.

Snelle levering zoals beloofd

Niet verder zoeken

Het was niet de eerste keer dat ik hier bestelde. Topkwaliteit renovlies voor een zeer schappelijke prijs en de volgende dag netjes afgeleverd. Echt een aanrader!

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via info@ikwilverfkopen.nl.